Direktlänk till inlägg 26 juli 2009

Äntligen är helgen slut....

Av Eva - 26 juli 2009 18:52



Gaaah!!!!

   Jäklar vad det har stänkt idag.....Kan nog påstå att här har det inte
   gjorts många knop!!! Hela den här veckan har varit full av konstiga
   aktiviteter....ja, inte för mej, men för dom jag bor med....jag har ju
   mest fått vakta huset jag!!! Nu hoppas jag att det får vara ett slut
   med rantandet för deras del och att dom BARA ägnar sej åt meeej!!!
   Idag har dom också varit borta...på kalas....men jag fick inte följa...
   SUCK!!! Dåligt med bilder har det blivit också, fast det får vi skylla
   på matte.....(jag har ju berättat att hon är lite senil, men det för-
   nekar hon bestämt....bara lite glömsk!??)

  










        Jag har ju iallafall fått vara med på alla fester senaste dagarna,
        så idag när det regnat har jag mest slappat i soffan.....










              ....medan jag sovit har blommorna nästan drunknat....









   Näää, blir inget mer idag.....sorry....hoppas på bot o bättring.....









                                        VI SYNS IMORGON!























 
 
Laurence

Laurence

26 juli 2009 20:01

stakars lilla Torsten vad du ser utråkad ut. Kul att se din nos igen, vi har saknat dig.

http://saphira

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

26 juli 2009 21:02

Du hade behövt oss så det hade blivit lite race. Men någon gång är det allt bra att slappa.
pussar

http://lagottoflickorna

 
ressu

ressu

26 juli 2009 23:28

Vaddå, gillar du inte blötväder??? You could have fooled me - du badar ju jämt! Vad är det för skillnad uppifrån eller nerifrån - blöt blir man i alla fall.
Ha nu en skön 'vanlig' vecka! Ha det gott!

http://www.ressu.se

 
kulan

kulan

27 juli 2009 00:57

Hej din lille Pitepalt.:-)
Oj vad du ser deppig ut, men ack så söööt. Jag måste snart putsa av min dataskärm för jag pussar ju på dig varje dag. Ny vecka nya tag Torsten, så även för mig som har avverkat min enda semestervecka :-( tiden går fort när man är lycklig... men det har varit "gött å leva"
kramizar
kulan

http://www.sykulan.se

 
Sigge

Sigge

27 juli 2009 18:27

Människor ska inse att de ska passa upp på oss.
Ska deras hus passas kan de göra det själva medan vi roar oss med viktiga hundsaker!

http://svamphunden.bloggagratis.se

 
Bella & Smilla

Bella & Smilla

27 juli 2009 21:23

Tjena Torsten tänk att matte våran kom hem från norrland igen vi var inte riktigt säkra på det. Vi gillar när det regnar tycker det är skönt och så kan man bada i regnpölarna. Pröva, det är bara att lägga sig ner och doppa magen och så kan man rulla runt lite. Sen tycker vi nog att det får var slut med din husse o mattes roande på egen hand dags att göra något för dig Torsten. Puss på dig!

http://teamlagotto.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 9 september 2009 09:33


                                                Har ju länge funderat på att byta blogg....NU blir det och jag hoppas att allt ska funka! Matte är ju          inte den mest tekniska person som man stött på...                           ...

Av Eva - 8 september 2009 21:18

Men nu ska man veta....Här känner man inte igen sej!!! Ska bara in och säga godnatt och ingenting är sej   likt här på bloggagratis! Vet inte vad jag ska tycka....tjaa, kanske man vänjer sej, men en liten förvarning hade väl inte var...

Av Eva - 7 september 2009 21:19

                          Jamen dåså...måndag avklarad! Som vanligt en skööön vilodag,man    får liksom tid att gå igenom sina tankar (typ soooova) och tid att    reflektera över livet (typ soooova mera)...en väldligt bra dag med     andra ord!     N...

Av Eva - 6 september 2009 11:22

                            Igår blev vi inkallade till arbete i Kinnbäck....det hade kapats en   massa träd, bl a på mormor o morfars tomt och eftersom de behöv-   er en massa ved så ville de ha lite hjälp! Lite o lite föresten....vi    fick jobba s...

Av Eva - 5 september 2009 18:11

                                        Hej på er!    Idag har vi jobbat så hårt att jag inte orkar lägga in bilderna idag...    jag berättar imorgon istället!    Nu blir det bastu och mys i våran mysiga relax.....                 ...mysipys....dock ...

Ovido - Quiz & Flashcards