Direktlänk till inlägg 25 augusti 2009

Tisdag...

Av Eva - 25 augusti 2009 20:39




     Morsning!



    Idag har det inte hänt mycket, jag har vaktat huset under dagen =
    sovit mycket gott!
    Det blev pizza till middag (slöa kockar idag) och då brukar jag alltid
    tigga till mej kanterna....Underbart väder även idag om än något
    blåsigare än igår! Ikväll blev det en stadsrunda och en tur till Södra
    hamn....











      
               Började med ett stopp på Kvantum...matte skulle in
                         och handla nåt....











           
                               ...jag o husse väntade utanför....











            
                                  ....köpt nåt till mej???....












                 ...väldigt kul....:( en påse med kantareller!! Matte säger
                           att jag måste lära mej hur dom ser ut.....
                                       Jag undrar: VARFÖR?  












           ...tvärs över gatan skulle husse in och hyra en film... 












                           ...la mej bekvämt ner o väntade....  











      
           ...som jag låg där kom det en bil, innehållande en st. söt
                       lagotto-tjej....Men som alla andra tjejer blev hon
                              sur på mej och gav mej en utskällning....











        
              ...fortsatte över stora vägen och över en järnväg....











      
               ...Södra hamn och lika vacker solnedgång som igår....











            
                                  ...fick dock inte bada ikväll...











           
                             ...jaaa, lika vacker som vanligt....












                          ....en lustig båt låg vid en brygga....












                           Torsten hälsar på "Stig af Piteå"













                    ...hjälpte kommunen med vattningen....












                              ...sjöbodorna vid campingen....  











            
                     ...sen åkte jag lite rutchkana....skitkul faktiskt...











 
            ...husse ville att jag skulle prova karusellen också....
                        men där gick gränsen....(man blir ju yr ju)











              
                                 Känsliga tittare varnas.....
                                    jo, vi gick mot rött ljus....











           
                 ... i "Cesil-parken" kan man beskåda detta...











    
                       ...när vi passerade busstationen såg vi
                               att klockan hunnit bli 20.05











            
                      ...oj, vi måste skynda oss hem och sätta på
                                    filmen som vi hyrt....Ja, ni vet
                           innan vissa blir för trötta!!!
           (Vi hyrde "Taken" med Liam Neeson, by the way)










                                        NATTI, NATTI!
      
                                    KRAMAR TORSTEN










                                                  
                                





                

 
 
Cesare

Cesare

25 augusti 2009 22:10

Tjena brorsan!
Här är krullet ! Så fint ni har det! Å så lyxigt att kolla på film! Mina tvåbeningar bara jobbar i var sitt rum med varsin dator.. skittråkiga är dom. Hade det inte varit för landet på helgerna så hade jag def rymt!!!!!
Nattis från (enda som återstår)
Från din tillgivne bror
Cesare

http://www.lagottocesare,bloggagratis.se

 
Yrsa

Yrsa

25 augusti 2009 22:35

Alltså...... vi bor i samma stad - men var f-sen är Cecil-parken undrar matte - som inte har ont i rumpan nåt mer haha - bra va!!! Puss/Yrsa

http://akital.bloggagratis.se

 
saphira

saphira

25 augusti 2009 22:56

du får komma hälsa på mig Torsten, jag blir aldrig sur på stiliga killar som du.

http://saphira

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

26 augusti 2009 00:55

Men så mycket vi missade när vi var hos dej. Men det vär väl för att vi bara hade ögon för dej. SÖÖÖÖT är du så det värker i hjärtat.
pussar

http://lagottoflickorna

 
kulan

kulan

26 augusti 2009 01:44

Hej krulltott
Va fint ni har i er stad, jättekul att få se lite av Piteå och allt ni har för er.
Håller oxå med, du är så söt så det värker i hjärtat
Godnatt ohh dyre prins
kulan

http://www.sykulan.se

 
Bella & Smilla

Bella & Smilla

26 augusti 2009 09:17

Åh pizza mums önskar våran matte ville vara lite slökock någon och utnyttja byns pizzeria. Kanterna är till hundarna, våran lag.

http://teamlagotto.blogg.se

 
Lizzieonline ...

Lizzieonline ...

26 augusti 2009 10:54

Tjaba Torsten !
Hittade till dej från min Brolla Gizmo, och du, därifrån Brollan och jag kommer fanns det oxå en massa krulltottar :)))
Deras pälsar var rätt juste att testa små valptänder på .. *s* fast ibland trasslade man lixom in sig .. harkl !!

Jo hörru ! Fattar inte riktigt det här med Stig af Piteå !?!? Hur ska ni kunna kliva av när ni inte ens stigit på ????

Nosgnugg från en " brud " som oxå gärna ställt upp på lite bus och inte alls fräst åt en snygging som du !!

http://icelolly.bloggagratis.se

 
Lillan & Zelda

Lillan & Zelda

26 augusti 2009 11:29

Kikar in en snabbis. Här är bråttom värre förstår du så matte sitter nästan aldrig vid datorn nu och hjälper mig....tyvärr! Men det lugnar väl ner sig hoppas jag.
Pizza till middag! Smarrigt värre=))

http://zelda.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 9 september 2009 09:33


                                                Har ju länge funderat på att byta blogg....NU blir det och jag hoppas att allt ska funka! Matte är ju          inte den mest tekniska person som man stött på...                           ...

Av Eva - 8 september 2009 21:18

Men nu ska man veta....Här känner man inte igen sej!!! Ska bara in och säga godnatt och ingenting är sej   likt här på bloggagratis! Vet inte vad jag ska tycka....tjaa, kanske man vänjer sej, men en liten förvarning hade väl inte var...

Av Eva - 7 september 2009 21:19

                          Jamen dåså...måndag avklarad! Som vanligt en skööön vilodag,man    får liksom tid att gå igenom sina tankar (typ soooova) och tid att    reflektera över livet (typ soooova mera)...en väldligt bra dag med     andra ord!     N...

Av Eva - 6 september 2009 11:22

                            Igår blev vi inkallade till arbete i Kinnbäck....det hade kapats en   massa träd, bl a på mormor o morfars tomt och eftersom de behöv-   er en massa ved så ville de ha lite hjälp! Lite o lite föresten....vi    fick jobba s...

Av Eva - 5 september 2009 18:11

                                        Hej på er!    Idag har vi jobbat så hårt att jag inte orkar lägga in bilderna idag...    jag berättar imorgon istället!    Nu blir det bastu och mys i våran mysiga relax.....                 ...mysipys....dock ...

Ovido - Quiz & Flashcards