Direktlänk till inlägg 29 augusti 2009

Ooo, du regniga dag...

Av Eva - 29 augusti 2009 16:49





      Tjenixen!



     Ja, idag har det regnat heeela dagen....men nu tror jag bestämt
     att det klarnar upp, det känns ju bra!
     Igår var väl inte den bästa dagen i mitt liv, men det gick....
     Husse kom och hämtade mej och jag fick vara med honom hela
     eftermidda'n och det gick ju an. Sen skulle dom ju på fest och jag
     skulle vara hemma hela kvällen alldelens själv....Nåja, det gick ju
     men inte tyckte jag att det var kul inte! Festen dom skulle på låg
     dessutom nån mil utanför Piteå så matte fick inget gott i glaset
     utan hon körde så dom kunde komma hem fort! 5 timmar fick jag
     klara mej och jag kan säga att jag blev ruggigt glad när dom kom!
    Idag har det som sagt regnat och jag har mest sovit...jag är världens
    snabbaste Torsten när det regnar, jag springer ut, gör det jag ska
    och sen springer jag in igen....tar väl ca 10 sek!
    Vi har inga roliga bilder men vi tar dom vi har och bjussar på det...










          
                     ...dom hade myspys på festen med eld...
                                              (utan mej...)












             Jadå, många glas som vanligt....observera mattes kaffe-
                           kopp (?) rakt fram....











                    
                                Husse ser då ut att må bra....












                                          Morgongymnastik!
                  ...armar uppåt sträck....












                      ...försökte vira sockan runt halsen....
                                    gick inge' bra.....












                                    ...sen har jag sovit....












                               ....o soooovit.....zzzz... (" sömmenvär" )











              
                         ...den här tavlan hänger i vårt
                                     vardagsrum....











            
                               ...den här lampan lyser i detsamma....
                              (min matte älskar rött)











     
                   ...något tilltufsad efter mina många o långa
                                              sovs
tunder.....












                 ...nu är jag verkligen vaken och undrar :
                                  Någon enda som vill leka????











    Nu är det visst snart dags för middag....det är bra det för det
    kurrar i min mage! Sen ska vi visst se film, för husse har varit o
    hyrt! Skönt att dom är hemma iallafall....vi ska ha det så himla
    myyysigt!











                                   HA EN BRA LÖRDAG-KVÄLL!

                                       KRAMAR TORSTEN











           




 
 
Yrsa

Yrsa

29 augusti 2009 17:49

Du kunde ju ha fått vara hos mig igår Torsten! Att du inte frågade! Puss/Yrsa

http://akital.bloggagratis.se

 
Acke och Primo

Acke och Primo

29 augusti 2009 22:24

Ja altså du hade ju fått vara här oxå grabben....men våran helicopter är inne för service......NOT! Visst är det Hämskt och borde vara TOTAL FÖRBJUDET att gå på fest utan oss! Som tur var har vi kunnat följa dom flesta gånger! Men nu har husse och matte inte varit någonstans på lääääänge, TUR för oss;)Öhhh vi har typ haft överskottsenergi idag...Primo har typ lekt att han kan flyga utan vingar och jag har skuttat omkring så fort jag bara kunnat:)
Matte är dödstråkig idag...har mest ojjat och svurit...men hon har även suttit och gjort någon konstig ful bild till sin blogg!
Tjenixen med dig grabben!

http://minahundarochjag.blogg.se

 
Ingen bild

Tessan med "pälsbollarna"

29 augusti 2009 22:25

Lysan inte för mycket på mina grabbar!

Ville säga att bilden på elden var urtjusig!
Kram!

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

29 augusti 2009 22:58

Så duktigt du har vaktat huset. Och du vet ju att dom snart kommer hem till dej. Ibland kan det faktiskt vara skönt att bara rå sej själv.
lördagspussar

http://lagottoflickorna

 
Bella & Smilla med matte

Bella & Smilla med matte

30 augusti 2009 00:16

Förrutom alla snyggTorsten-bilder så var den med elden och glasen fin.

http://teamlagotto.blogg.se

 
Ruff

Ruff

30 augusti 2009 14:42

Kul att du ska få börja på kurs!!! Brukar va lite tråkigt i början när man måste göra massa saker för att få sig en godisbit, fattar ju inte riktigt vad de vill att man ska göra heller! Ska börja på unghundskurs på tisdag hos faster. Får se hur de går! Och va duktig du va som hade spårat! Toppen kul är de och finns ju något spännande i slutet! Fortsätt så!

http://www.livetmedruff.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 9 september 2009 09:33


                                                Har ju länge funderat på att byta blogg....NU blir det och jag hoppas att allt ska funka! Matte är ju          inte den mest tekniska person som man stött på...                           ...

Av Eva - 8 september 2009 21:18

Men nu ska man veta....Här känner man inte igen sej!!! Ska bara in och säga godnatt och ingenting är sej   likt här på bloggagratis! Vet inte vad jag ska tycka....tjaa, kanske man vänjer sej, men en liten förvarning hade väl inte var...

Av Eva - 7 september 2009 21:19

                          Jamen dåså...måndag avklarad! Som vanligt en skööön vilodag,man    får liksom tid att gå igenom sina tankar (typ soooova) och tid att    reflektera över livet (typ soooova mera)...en väldligt bra dag med     andra ord!     N...

Av Eva - 6 september 2009 11:22

                            Igår blev vi inkallade till arbete i Kinnbäck....det hade kapats en   massa träd, bl a på mormor o morfars tomt och eftersom de behöv-   er en massa ved så ville de ha lite hjälp! Lite o lite föresten....vi    fick jobba s...

Av Eva - 5 september 2009 18:11

                                        Hej på er!    Idag har vi jobbat så hårt att jag inte orkar lägga in bilderna idag...    jag berättar imorgon istället!    Nu blir det bastu och mys i våran mysiga relax.....                 ...mysipys....dock ...

Skapa flashcards