Direktlänk till inlägg 31 augusti 2009

Måndagkväll...

Av Eva - 31 augusti 2009 20:10





        Så var måndag snart över....




     Man kan ju undra vart dagarna tar vägen....Tycker ofta att det är
     måndagmorgon och sen hipsvips är det fredageftermiddag! Ändå

     är jag så ung....då ska det väl ändå inte gå så fort, eller???
     Har varit mycket slö idag....orkade inte ens äta frukost i morse...
     Men det tog jag igen sen till middag...då var jag fan hungrig!
     Matte har tagit fram klickern och köpt Renost på tub....vilket
     bara kan betyda att jag jobbar duktigt! Har ju till o från tyckt att
     kopplet är till stort besvär = jag drar!!! Nu vill matte prova om det
    kan gå att fixa till med klicker....tror jag väl....åtminstonde en
     stund! Matte tror ibland att jag har en mycket liten hårddisk i min
     hjärna...med mycket lite minne....men vaddå??? Som att hon minns
     allting hela tiden....det är mycket lätt att glömma när det finns
     roligare saker att göra!











           
               Efter att ha klickat oss fram till min ypperligt fina
                  lekplats, undrar jag stilla; "får man leka nu?"











             
                      ... jag såg till att ta bollen med, om utifall att....











            
                    ...jaha, då ska vi gå igenom detta en gång till....
                                        DET ÄR MIN BOLL!!!










                            ...sådärja....hallihallå låt bollen gå....
























                         ...mitt i kastet blev jag lite nödig.....












                            ...men här kommer jag...nypissad o glad.....











   
                                   TILLFÄLLIGT AVBROTT ! 
                              (ännu blommar blommor....)











    
                              ...här har du bollen, husse....
                                      (inge' trams nu)











   
                                           ...tack för den...












 
                                       ....ojsan-ojsan....
                                  Höll på att missa....=)











            
                      ...kanhända jag blir lite trött av jaga boll....
                                men bara liiiite....











       
                     Väldigt dålig bild...men jag vill visa att jag släpper
                          inte bollen när jag ska vattna in nåt....
                                               Bra va'?!!  











            
                     ...säger "tittut", bakom utblommad klöver....











               
                         ...börjar bli höstfärger i blåbärs-riset....











               
                      ...hypnotiserar bollen att komma raka vägen
                             in i min mun.....Abrakadabra....











                 
                        ....Njae...gick väl inte jättebra precis....
                               måste träna lite till....











              HA EN SKÖN KVÄLL
                                                  
           KRAM TORSTEN










 

 
 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

31 augusti 2009 21:44

Vilken sjyst bollkalle du är och det duktigaste av allt, du kan få två saker att fungera samtidigt, både behålla bollen i munnen och vattna samtidigt. Vi är djupt imponerade, så det stämmer INTE det din matte säger, att du skulle ha en liten hårddisk, hälsa henne det från oss.
pussar

http://lagottoflickorna

 
Cesare

Cesare

31 augusti 2009 22:06

Tjena brorsan !
Länge sen.... Dra i koppel, ska man inte det ? Matte ligger i 45 graders vinkel och ser vild ut, men så skall det väl vara? Korta stunder kan jag gå jättefint,men det kostar godis multum! Matte säger att hon gärna tar emot tips för snygg gång ! Fattar inte... när jag möter andra voffsar ser jag ut som Lejonkungen, dvs smyger! Fast matte säger att jag går som en sköldpadda ! Inte lätt att vara till pass!
Nattis
Cesare

http://www.lagottocesare,bloggagratis.se

 
Tessan med "pälsbollarna"

Tessan med "pälsbollarna"

1 september 2009 00:33

SÖtnos,bolltok,kissnisse,trollkarl? hypnotisör....oj så sömnig jag är
Zzzzzzzzzzzzzzz....snark puh....Zzzzzzz... OJ SHIT måste gå och lägga mig
Natti....zzzzzzzzzzz

http://minahundarochjag.blogg.se

 
Monica Hansen

Monica Hansen

1 september 2009 08:12

Världens bästa Torsten! jag blir alltid på gott humör av dina bilder, men vad är det vi hör om klicker och renosten.. är det ransonering på gotterna nu? Då måste du vara riktigt duktig nu:)

http://gingerbeerblog.blogspot.com

 
Stella och Doris

Stella och Doris

1 september 2009 09:52

Nu blev det så där varmt i hjärtat igen, du är då för go!!

Renost har vi aldrig fått, däremot leverpastej på tub har vi provat, gott!!

Kramar

http://blondinstella.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 9 september 2009 09:33


                                                Har ju länge funderat på att byta blogg....NU blir det och jag hoppas att allt ska funka! Matte är ju          inte den mest tekniska person som man stött på...                           ...

Av Eva - 8 september 2009 21:18

Men nu ska man veta....Här känner man inte igen sej!!! Ska bara in och säga godnatt och ingenting är sej   likt här på bloggagratis! Vet inte vad jag ska tycka....tjaa, kanske man vänjer sej, men en liten förvarning hade väl inte var...

Av Eva - 7 september 2009 21:19

                          Jamen dåså...måndag avklarad! Som vanligt en skööön vilodag,man    får liksom tid att gå igenom sina tankar (typ soooova) och tid att    reflektera över livet (typ soooova mera)...en väldligt bra dag med     andra ord!     N...

Av Eva - 6 september 2009 11:22

                            Igår blev vi inkallade till arbete i Kinnbäck....det hade kapats en   massa träd, bl a på mormor o morfars tomt och eftersom de behöv-   er en massa ved så ville de ha lite hjälp! Lite o lite föresten....vi    fick jobba s...

Av Eva - 5 september 2009 18:11

                                        Hej på er!    Idag har vi jobbat så hårt att jag inte orkar lägga in bilderna idag...    jag berättar imorgon istället!    Nu blir det bastu och mys i våran mysiga relax.....                 ...mysipys....dock ...

Ovido - Quiz & Flashcards