Alla inlägg den 2 september 2009

Av Eva - 2 september 2009 19:25




                    Hallojsan!

    Har lite svårt att hitta på rubriker märker jag....Onsdag är det ialla-
    fall! Vet inte vad jag ska säga...har ju inte varit nåt särskilt märk-
    värdigt som hänt. Varmt har det varit, förmiddag med regn, efter-
    middag med sol, afton med lite regn o åska och nu vill allt solen
    titta fram igen....Intressant va'?
    Elsa var och hälsade på en stund här mitt på dagen, men sen har det
    varit dött...











           
                    Börjar med en bild på gårdagens fullmåne som
                       behagade titta fram sent omsider....












                Elsa får nog be om nåd...hon har snott min socka...












                           ...f'låt, snääälllla Torsten....











          
                         "Gode Gud....gör så att han förlåter mej"
                                                  
*ber*











            
                 Efter att vi käkat middag, såg det ut så här....
                            åskar mullrar i bakgrunden....












                      ...och törstiga små blommor fick lite vatten...











              
                       ...erbjöd matte min fina socka och la upp
                                  den fint i hennes knä....











               
                   "usch o fy, vilken äcklig socka".....ja, det sa hon....











 
                 ....vaddå???? Är väl absolut inget fel med den här???.....











             
                       ...tog ett språng upp till snälla husse...
                 (han brukar ALDRIG säga att min socka är äcklig)











          
                            ...försökte läsa lite över axeln...












                 ...fick massor av kli istället....(av snälla husse)....












       Vad skådar mitt norra öga??? Sitter han inte o äter choklad???











            
                        Ååå, snäääälla....jag kaaan väl fåååå???











                        
                       BLÄÄÄÄ!!! Jäkla snåljåp! Vet du...jag tycker
                         inte alls att du är särskilt snäll....behåll
                                   du  din äckliga choklad !











   
                          ...matte DU är ganska snäll iallfall...











           
                            Bye, bye från ullige krullige torrige T











   Ps Måste tipsa matte om att gå ut med kameran....himlen är sååå
                                 vacker just nu.....Ds








                                        KRAMAR TORSTEN


 











Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards