Direktlänk till inlägg 5 september 2009

Relax...

Av Eva - 5 september 2009 18:11




                                        Hej på er!

    Idag har vi jobbat så hårt att jag inte orkar lägga in bilderna idag...
    jag berättar imorgon istället!
    Nu blir det bastu och mys i våran mysiga relax.....












                 ...mysipys....dock inget bubbelbad idag....











 


           ...faktiskt att dom gjort sej förtjänta av ett glas rött....











            
                                     ...och jag lite vila...









                                           SYNS IMORGON!

                                HA EN BRA LÖRDAG-KVÄLL!

                                      KRAMAR TORSTEN                                     

 
 
kulan

kulan

5 september 2009 21:02

Åh vad mysigt det ser ut.Ha det så himla gött både husse o matte o du Torsten
Kulan

http://www.sykulan.se

 
 Anna med flock

Anna med flock

5 september 2009 23:20

Åh vad det såg mysigt ut, hoppas matte och husse fick det riktigt härligt!

http://timsevimse.blogg.se

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

6 september 2009 00:15

Ni är ju helt klart godkända med erat mys. Men mamsen undrar en sak, VAR ÄR SURSTRÖMMINGEN?
pussar

http://lagottoflickorna

 
Stella

Stella

6 september 2009 00:54

Visste det trevligt med lite mys, vi har ett likadant badkar, matte funderar på att fylla det, sätta på bubblorna och stoppa ner mig o Dorran,får väl se hur det blir med det...

Kramar till Torrige T

http://blondinstella.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 9 september 2009 09:33


                                                Har ju länge funderat på att byta blogg....NU blir det och jag hoppas att allt ska funka! Matte är ju          inte den mest tekniska person som man stött på...                           ...

Av Eva - 8 september 2009 21:18

Men nu ska man veta....Här känner man inte igen sej!!! Ska bara in och säga godnatt och ingenting är sej   likt här på bloggagratis! Vet inte vad jag ska tycka....tjaa, kanske man vänjer sej, men en liten förvarning hade väl inte var...

Av Eva - 7 september 2009 21:19

                          Jamen dåså...måndag avklarad! Som vanligt en skööön vilodag,man    får liksom tid att gå igenom sina tankar (typ soooova) och tid att    reflektera över livet (typ soooova mera)...en väldligt bra dag med     andra ord!     N...

Av Eva - 6 september 2009 11:22

                            Igår blev vi inkallade till arbete i Kinnbäck....det hade kapats en   massa träd, bl a på mormor o morfars tomt och eftersom de behöv-   er en massa ved så ville de ha lite hjälp! Lite o lite föresten....vi    fick jobba s...

Av Eva - 4 september 2009 20:32

                 Dammråttorna är nu ett minne blott.....Matte har ilsket städat från   8 i morse till nästan halv 4 i eftermiddag!!! Jag har minsann fått    klara mej bäst jag vill.... Jag fick till nöds springa ut kring lunch o   pinka mot ett träd ...

Ovido - Quiz & Flashcards