Direktlänk till inlägg 7 september 2009

Söte Göte=Ego boy=......hm JAG!!!

Av Eva - 7 september 2009 21:19



                     



    Jamen dåså...måndag avklarad! Som vanligt en skööön vilodag,man
    får liksom tid att gå igenom sina tankar (typ soooova) och tid att
    reflektera över livet (typ soooova mera)...en väldligt bra dag med
    andra ord!
    Nu vill jag poängtera att det är matte som tyckte att rubriken var

    passande och jag vill varna för kommande bilder....alldeles för
    mesiga om ni frågar mej.....











        
            Jag o matte började promenaden i vacker solnedgång....
            ...matte hade blodpudding med sej idag, vi skulle som
                 vanligt (nuförtiden) klicka oss fram....











                
                      ...eftersom det bara var jag o matte så tyckte
                          hon det var extra svårt att ta "rörliga" bilder,
                          så hon kom på den strålande idén att ta bara
                          söta bilder (läs mesiga)....











              
                      ...jag undrar hur länge jag ska stå här...











                 
                          ...matte lilla...ska du inte kasta nån pinne
                                   eller nåt???......












        ...tror ni hon brydde sej om min stilla fråga....NÄ, det blev en
                                        klöver istället.....











            
                             ...tror jag provar sura lite....











   
                                 ....*flinar* upp mej lite...











             
                         Tog saken i egna tassar och hämtade
                                mej en mossig pinne....











            
                            ...snälla snääälla du....gör nåt...rör på
                                          påkarna.....











             
                   DÅ fick hon syn på månen....den kunde man ju
                                nästan ta på!!!











  
                   "Jag vill ha en egen måne, som jag kan åka till...."











              
                                           Over and out!
                         ( starring: Torsten "the one and only")











    Huvudsaken att matte är nöjd....Jag ställde ju upp som modell och
    jag gick fint med mina små blodpuddingsbitar....Faktiskt rätt kul
    att ha en harmonisk matte som trallar o sjunger o ler.....








                                     GO'NATT GO'VÄNNER!!!
      
                                       KRAMAR TORSTEN
                              


    

 
 
Laurence

Laurence

7 september 2009 22:04

du kan verkligen posera du Torsten. puss på dig

http://saphira

 
Yrsa

Yrsa

7 september 2009 22:11

Matte hälsar att hon är alls INTE gammal. Nu åker matte till Kiruna några dagar men vi syns väl på torsdag. Eller ser varann på håll antar jag (surar)./Yrsa

http://akital.bloggagratis.se

 
lOTTA

lOTTA

7 september 2009 22:13

...det var väl tur att matte hade så gottit med sig åt dig så att vi fick se sådana söta bilder på dig Torsten:)

http://juniocola.bloggagratis.se

 
Doris

Doris

7 september 2009 22:16

Tjenare Snygging, jag passar på att flirta lite, jag har lite tråkigt förstår du, Både Stella, husse o matte är krassliga så jag får roa mig själv, vad är då bättre än att kika in hos dig ;-)

Sov så gott!!

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
Tessan med "pälsbollarna"

Tessan med "pälsbollarna"

7 september 2009 23:06

Torsten idag är du faktiskt inte i centrum för blogginlägget...ja förlåt du är UNDERBAR men ikväll tar månen priset, ALDRIG sett ngt liknande, helt fantastisk! Duktig matte:)
Puss på dig sötpojke!

http://minahundarochjag.blogg.se

 
Ville

Ville

7 september 2009 23:10

10 poäng från juryn i Göteborg ! Motiveringen är: Ung Charmig och fantastisk i sitt sätt att vara på alerten i lek och bus. Lagom nonchalant och oerhört söt. Grattis Torsten

http://marno.bloggagratis.se

 
kulan

kulan

8 september 2009 00:40

oj,oj här duggar beundrarinnorna tätt Torsten. JAg ser att Dorran är inne och flirtar med dig. Men jag förstår henne. Hälsa matte att månen är jättefin, men det är du som är den stora stjärnan :-)
kram
kulan

http://www.sykulan.se

 
Monica Hansen

Monica Hansen

8 september 2009 07:45

Fullmåne är så vackert men jag blir alltid överpigg och gör massor med saker, och så blir jag supertrött nu efteråt.. puh..

men Torsten, du är ju snygg när du surar i alla fall! *skrattar*

http://gingerbeerblog.blogspot.com

 
Ressu

Ressu

8 september 2009 20:57

Yyyyyyyyyyyylla - på månen kunde man gjort om man var varg.
Nu är vi inte det, varken du eller jag. Och tur är väl det, för nog att de är maffiga och vackra, vargarna, men jag tror att vi har utseendet för oss lite mer vi lagottosar.
Ha det gott!

http://www.ressu.se

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

8 september 2009 21:12

Vilken härlig kille du är, sura brukar hjälpa.
Vilken måne!!!! Har aldrig sett dess like.
pussar

http://lagottoflickorna

 
Sigge

Sigge

8 september 2009 21:30

WOW vilken fantastisk måne!
Matte är sååå glad för att den inte är full längre.
Hon sover uruselt då.

http://www.skogsraets.se/siggesvamphund.html

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 9 september 2009 09:33


                                                Har ju länge funderat på att byta blogg....NU blir det och jag hoppas att allt ska funka! Matte är ju          inte den mest tekniska person som man stött på...                           ...

Av Eva - 8 september 2009 21:18

Men nu ska man veta....Här känner man inte igen sej!!! Ska bara in och säga godnatt och ingenting är sej   likt här på bloggagratis! Vet inte vad jag ska tycka....tjaa, kanske man vänjer sej, men en liten förvarning hade väl inte var...

Av Eva - 6 september 2009 11:22

                            Igår blev vi inkallade till arbete i Kinnbäck....det hade kapats en   massa träd, bl a på mormor o morfars tomt och eftersom de behöv-   er en massa ved så ville de ha lite hjälp! Lite o lite föresten....vi    fick jobba s...

Av Eva - 5 september 2009 18:11

                                        Hej på er!    Idag har vi jobbat så hårt att jag inte orkar lägga in bilderna idag...    jag berättar imorgon istället!    Nu blir det bastu och mys i våran mysiga relax.....                 ...mysipys....dock ...

Av Eva - 4 september 2009 20:32

                 Dammråttorna är nu ett minne blott.....Matte har ilsket städat från   8 i morse till nästan halv 4 i eftermiddag!!! Jag har minsann fått    klara mej bäst jag vill.... Jag fick till nöds springa ut kring lunch o   pinka mot ett träd ...

Skapa flashcards