Direktlänk till inlägg 3 januari 2009

Det bästa man har..

Av Eva - 3 januari 2009 14:34

...sätter man på bordet!! Som vanligt svär matte över bilderna, det syns ju inte...men jag har blivit klippt idag!!! Japp, jag har fått stå på köksbordet och där fick jag äta leverpastej...mums!!! Extra mycket fick jag när jag var stilla, och tänk det var jag...periodvis...Min matte hon är ju van att hantera saxen, då hon klipper tvåbenta hela dagarna, men jag tror nog att hon fick det lite svettigt...sen får man kanske inte tro att det blir perfekt första gången ( matte lilla, det ordnar sej ska du se..) Det blev det inte heller, perfekt alltså! Övning ger färdighet sägs det och jag måste nog öva mycket innan jag kan stå stilla typ!! Igår kväll skrämde jag matte så hon nästan dog...!! Vi skulle skynda oss ut för jag var jätte nödig. Matte tog på sej storstövlarna o en jacka och snabbt kom vi ut, men jag råkade komma under mattes sko med min ena fot (hon påstår att jag springer framför fötterna!), iallafall så skrek jag rakt ut kastade mej ner på rygg o bara skrek... matte blev alldeles blek, hon tänkte:"fan nu har jag krossat Torstens fot!" Men jag bara skojja lite med henne, hon brukar ju skrika när jag bits, då blir jag ganska rädd... Matte tyckte INTE att jag var rolig, muttrade nåt om "drama-queen", men jag är ju en "prince"...eller?? Hihihi, som sagt : lite får man väl tåla!!

 
 
Yrsa

Yrsa

3 januari 2009 15:36

Fniss - jag tycker du är rolig Torsten. Men du leverpastej - vad är det? Är det nåt gott? Jag får bara något som heter levergodis och det är hårda bitar som matte dessutom bryter till yttepyttebitar så jag känner nästan inget.

http://akital.bloggagratis.se

 
Primo och Acke

Primo och Acke

3 januari 2009 23:39

Oj oj oj! Så snygg du blev...eller?? syns ju inte så jätte mycket;) Wow har du en matte som är frissa! Det var visst mattes dröm en gång i tiden...men men... Som sagt var vi hatar att stå på Trimbordet så det räcker inte med lite leverpastej minst en oxfilebit för varje klipp:) och eftersom det ALDRIG finns här i huset så står vi icke stilla!
Matte säger att hon förstår din matte som blev superskraj när hon trampade på dig...hon har visst upplevt sådant själv säger hon???? Que kommer vi ej ihåg...vi skriker väl aldrig! Jo Acke när hans höftben åkte åt skogen därav metallplatta i bakbenet! Så tänk på det Torsten...lek inte med stora vovvar för det kan gå jäkligt illa!!
Åter igen suckar matte över hur sööööt du är!! SUCK....

http://www.lagottokrullisarna.bloggagratis.se

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

3 januari 2009 23:53

Men halleduttsingen så söt du är lilla trollunge. Säg till matte att klippa lite kortare på kroppen nästa gång så dröjer det längre tills du måste stå stilla. Stackars matte, du kunde ju ha skrämt livet ur henne, aj aj, inte bra.
pusselipussar

http://lagottoflickorna

 
Yrsa

Yrsa

4 januari 2009 13:02

Torsten - jag hinner inte till dig idag. Men när vardagen kommer (var det blå dagar de kallas)??? Så kan vi väl sticka till skogen va?

http://akital.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 9 september 2009 09:33


                                                Har ju länge funderat på att byta blogg....NU blir det och jag hoppas att allt ska funka! Matte är ju          inte den mest tekniska person som man stött på...                           ...

Av Eva - 8 september 2009 21:18

Men nu ska man veta....Här känner man inte igen sej!!! Ska bara in och säga godnatt och ingenting är sej   likt här på bloggagratis! Vet inte vad jag ska tycka....tjaa, kanske man vänjer sej, men en liten förvarning hade väl inte var...

Av Eva - 7 september 2009 21:19

                          Jamen dåså...måndag avklarad! Som vanligt en skööön vilodag,man    får liksom tid att gå igenom sina tankar (typ soooova) och tid att    reflektera över livet (typ soooova mera)...en väldligt bra dag med     andra ord!     N...

Av Eva - 6 september 2009 11:22

                            Igår blev vi inkallade till arbete i Kinnbäck....det hade kapats en   massa träd, bl a på mormor o morfars tomt och eftersom de behöv-   er en massa ved så ville de ha lite hjälp! Lite o lite föresten....vi    fick jobba s...

Av Eva - 5 september 2009 18:11

                                        Hej på er!    Idag har vi jobbat så hårt att jag inte orkar lägga in bilderna idag...    jag berättar imorgon istället!    Nu blir det bastu och mys i våran mysiga relax.....                 ...mysipys....dock ...

Ovido - Quiz & Flashcards