Direktlänk till inlägg 7 januari 2009

Vardag...

Av Eva - 7 januari 2009 18:24

Imorse fick vi kliva upp tidigt, lite jobbigt men det gick. Jag tyckte mest synd om husse o matte som var tvungna att fara iväg o jobba....-17...kallt o eländigt! Men jag fick ju krypa ihop i korgen med mattes kofta och somna om...Det var väldigt skönt det!! Jo, jag tycker nog att det är lite skönt med vardag,  det har varit väl så mycket helg senaste tiden...Får man tycka det? Lagom med tre dagar vardag, sen helg igen, man hinner "bo" in sej lite...Det har ju inte hänt så mycket idag, inget jätteskoj som jag känner att jag måste berätta...jag är lite tråkig idag,, hemskt lessen!! Vi höres i morr'n, ha det så länge!!!

 
 
cesare

cesare

7 januari 2009 21:41

Hej brorsan!
Har du haft det tråkigt? jag har haft det jättelattjo.. min husse och matte vandrade också upp mitt i natten, men sen kom Meli min baysitter och vi hade jättekul, men efter lunch hotade hon att hoppa från balkongen Kan du fatta? ok jag fick sova när matte och husse kom hem
Kram
cesare

http://lagottocesare

 
Yrsa

Yrsa

7 januari 2009 23:50

Idag har matte varit lite ledsen för lillhusse J har nu åkt till USA. Han sa till mig att jag är nog ganska stor när han kommer hem. Hoppas matte är gladare imorgon. Puss puss /Yrsa

http://akital.bloggagratis.se

 
Torsten

Torsten

8 januari 2009 08:34

Cesare; Himla fubbigt...har du en babysitter...??! Som leker med dej?!! Nä, vaddå hoppa från balkongen...måste va' en känslig en! Go brou'!! Kramar

http://www.prinstorsten.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 9 september 2009 09:33


                                                Har ju länge funderat på att byta blogg....NU blir det och jag hoppas att allt ska funka! Matte är ju          inte den mest tekniska person som man stött på...                           ...

Av Eva - 8 september 2009 21:18

Men nu ska man veta....Här känner man inte igen sej!!! Ska bara in och säga godnatt och ingenting är sej   likt här på bloggagratis! Vet inte vad jag ska tycka....tjaa, kanske man vänjer sej, men en liten förvarning hade väl inte var...

Av Eva - 7 september 2009 21:19

                          Jamen dåså...måndag avklarad! Som vanligt en skööön vilodag,man    får liksom tid att gå igenom sina tankar (typ soooova) och tid att    reflektera över livet (typ soooova mera)...en väldligt bra dag med     andra ord!     N...

Av Eva - 6 september 2009 11:22

                            Igår blev vi inkallade till arbete i Kinnbäck....det hade kapats en   massa träd, bl a på mormor o morfars tomt och eftersom de behöv-   er en massa ved så ville de ha lite hjälp! Lite o lite föresten....vi    fick jobba s...

Av Eva - 5 september 2009 18:11

                                        Hej på er!    Idag har vi jobbat så hårt att jag inte orkar lägga in bilderna idag...    jag berättar imorgon istället!    Nu blir det bastu och mys i våran mysiga relax.....                 ...mysipys....dock ...

Ovido - Quiz & Flashcards