Direktlänk till inlägg 25 januari 2009

Ny skog!

Av Eva - 25 januari 2009 19:25

Usch, vad helgerna går fort!!! Vi som har så mysigt, "åsså" bara försvinner dagarna...Sovmorgnar, frukost framför tv'n, brasa och mysiga ljus....Idag efter allt myset åkte vi iväg till en "ny" skog, akta er så himla fint det var där!!Fina skoterspår att springa i och grillplatser lite här o var efter leden. Matte sa att dit skulle vi fara fler gånger och då skulle vi grilla korv...!!! Grilla vet jag inte vad det är... men KORV det är gott! Jag ser fram emot det, gör jag!  Sen har vi sett handboll, ja, inte jag för jag sov...väldigt gott!!! Inte mycket kvar av den här dagen, men dock så pass att jag hinner med ett sista bus-il (om jag orkar), dagens höjdpunkt tycker jag!!! Husse mumlar nåt i bakgrunden, men jag tror att han håller med.... Syns i morr'n!!


















That's all folks!!!

 
 
Ruff

Ruff

25 januari 2009 20:46

Halloj Torsten! Vilket fin väder ni verkar ha haft och så fint promenadlandskap! Själv får jag nöja mig med gångvägarna här omkring. Det är bara blank is så jag halkar omkring hela tiden. Super jobbigt. Fick åka en tur med bilen iaf. Så rolig har min dag varit. Just de! Jag har givit dig en utmärkelse på min blogg. Kika om du får tid! Sov gott!

http://www.livetmedruff.blogspot.com

 
Cesare

Cesare

25 januari 2009 21:05

Tjena brorsan!
Så mycket vitt du har.. här är det bara lera..Jag är helt svart och skall bada snart-
Gillar jag.. Bläääh för måndag!
Kram Cesare

http://www.lagottocesare,bloggagratis.se

 
Ingen bild

Primo och Acke

25 januari 2009 22:37

Men du Torsten....välta skyltarna får du väl inte göra?? Grilla korv kommer du att gilla....även om vi tycker att det är onödigt med själva grillningen...
Snoseligos på dig sötnos!

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

25 januari 2009 23:24

Vi vill flytta till dej.!!!! Men mamsen säger att då får papsen så långt till jobbet, skiter väl vi i. Vi som redan har packat.!!! Dumma mamsen.
pussar snyft.

http://lagottoflickorna

 
 Anna med flock

Anna med flock

25 januari 2009 23:38

Vilken mysig promenad du verkar ha fått....vad med snö ni har....fuuuusk, vi har bara lera!!!

http://timsevimse.blogg.se

 
Torsten

Torsten

26 januari 2009 13:11

Strövlarna: Klart som korvspad att ni ska komma hit!!!! Skit i dom där som tror att dom bestämmer allting...KOM!!

http://www.prinstorsten.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 9 september 2009 09:33


                                                Har ju länge funderat på att byta blogg....NU blir det och jag hoppas att allt ska funka! Matte är ju          inte den mest tekniska person som man stött på...                           ...

Av Eva - 8 september 2009 21:18

Men nu ska man veta....Här känner man inte igen sej!!! Ska bara in och säga godnatt och ingenting är sej   likt här på bloggagratis! Vet inte vad jag ska tycka....tjaa, kanske man vänjer sej, men en liten förvarning hade väl inte var...

Av Eva - 7 september 2009 21:19

                          Jamen dåså...måndag avklarad! Som vanligt en skööön vilodag,man    får liksom tid att gå igenom sina tankar (typ soooova) och tid att    reflektera över livet (typ soooova mera)...en väldligt bra dag med     andra ord!     N...

Av Eva - 6 september 2009 11:22

                            Igår blev vi inkallade till arbete i Kinnbäck....det hade kapats en   massa träd, bl a på mormor o morfars tomt och eftersom de behöv-   er en massa ved så ville de ha lite hjälp! Lite o lite föresten....vi    fick jobba s...

Av Eva - 5 september 2009 18:11

                                        Hej på er!    Idag har vi jobbat så hårt att jag inte orkar lägga in bilderna idag...    jag berättar imorgon istället!    Nu blir det bastu och mys i våran mysiga relax.....                 ...mysipys....dock ...

Ovido - Quiz & Flashcards