Alla inlägg den 31 maj 2009

Av Eva - 31 maj 2009 20:06



Idag har det varit väldans varmt ! 30+ i skuggan....
   Det blev lite sent igår kväll så vi var liiite sega på morgonen....
   tror att husse o matte var tröttast! My o lilla Elsa dök upp redan kl
   9.30, för att gratta lilla mor....










                             Puss på örat...kul att du kom!







             
                      Men hallååå....det där är MIN mat ju....!!!








                      Här får du en kram av "morbror Torsten"....








                           ....aaaajjj....hon bits ju i örat....







             
                             Hujjaligen....farlig brud det här!!!







             
                        KOlla!!! Hennes huvud går in i min mun....;)







             
                      Matte får present av sin söööta dotter!!!!








          Lill-skruttan börjar bli lite trött.....(om ni undrar vad jag har
          på skallen så är det en tofs....My tror att jag inte ser....hrmpf)








                       Jag är vääärldens bästa barnvakt!!!








                                Schhhh.....nu sover hon!








                            Hon är så söt när hon sover....









   Sen for vi till stugan, matte glömde blommor, solglasögon, min flyt-
   väst.....och KAMERAN !!! Så kan det gå när inte haspen ligger på!
   Så inga kort på våran heta, väldigt blåsiga dag....Men jag har badat,
   sprungit, ätit, sovit, flåsat, tuggat pinnar (fick i mej lite flis som jag
   spydde upp efter en stund).....fått mycket kli på magen, eftersom 
   alla tycker så mycket om mej.....En toppendag helt enkelt!
   Nu är vi alla trötta o trötta o jättetrötta !!!

                 


                                       SOV GOTT, VÄNNERNA!







                               


                                       KRAMAR TORSTEN







                         

Ovido - Quiz & Flashcards