Direktlänk till inlägg 1 januari 2009

Min första nyårsafton...

Av Eva - 1 januari 2009 13:21

Det var ju riktigt trevligt faktiskt! Först var jag lite besviken, för alla andra verkar ju ha varit flera stycken som firade tillsammans, men inte vi inte.... Nä för dom här mupparna (matte o husse), de trodde att det skulle bli för livat o glatt för mej, ja och så trodde dom att smällarna skulle kunna bli problem, typ att jag skulle bli rädd...! Vaddå rädd???!! Visst lät det ganska högt och så, men rädd..?? Inte jag inte! Nå iallafall hade vi det rätt mysigt här hemma, husse gjorde god mat och korkade upp champagnen! T.om jag fick ju smaka lite, tyvärr inte skumpan (för liten säger dom), senare under kvällen fick jag mej ett smarrigt grisöra!! Jag har också satt in en bild på mej o julbocken, jajamen, han vaktar fortfarande...Har inte velat göra mej av med honom, tycker att han är vansinnigt söt!! Vi var uppe länge på natten så idag är alla trötta, blir en slappardag framför tv'n... GOD FORTSÄTTNING på er ! Synes!!

 
 
Tessan och pälsbollarna

Tessan och pälsbollarna

1 januari 2009 14:18

God fortsättning! Du är ju så jäkla söt så jag skulle kunna äta opp dig;)
Var du glad att du fick ha det mysigt hemma....stora "fyllefester" med mycket folk är inget för hundar!! Vilken duktig husse som kan kaga mat....kan INTE denna hussen här hemma.....men men igår fick vi ju sätta oss till dukat bord!
Kramis till dig lille busunge!

http://www.ackebus.se

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

1 januari 2009 17:47

Vilken härlig nyårsafton du har haft, mamsen och papsen bara för dej själv. Vi fick inte heller smaka skumpan fast dom flesta av oss är vuxna, attans också. Vi och din syrra blev heller inte rädda för oljudet. Lilla Trixi tyckte det var jättekul.
Gott nytt hundår på dej och din familj
pussar

http://lagottoflickorna

 
pia

pia

1 januari 2009 17:48

Tessan: nu får du tillbaka, vadå "kaga", hahaha
puss på dej

http://lagottoflickorna

 
Yrsa

Yrsa

1 januari 2009 20:10

Vi var också hemma och jag var inte heller rädd. Men alla gick och la sig så konstig tid så jag tog och klev upp halv 5 och tyckte att alla andra också skulle göra det. Idag har jag haft ett frispel när matte skulle kamma och borsta mig - hon blev jättearg till slut fast jag såg att hon försökte behärska sig.

http://akital.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 9 september 2009 09:33


                                                Har ju länge funderat på att byta blogg....NU blir det och jag hoppas att allt ska funka! Matte är ju          inte den mest tekniska person som man stött på...                           ...

Av Eva - 8 september 2009 21:18

Men nu ska man veta....Här känner man inte igen sej!!! Ska bara in och säga godnatt och ingenting är sej   likt här på bloggagratis! Vet inte vad jag ska tycka....tjaa, kanske man vänjer sej, men en liten förvarning hade väl inte var...

Av Eva - 7 september 2009 21:19

                          Jamen dåså...måndag avklarad! Som vanligt en skööön vilodag,man    får liksom tid att gå igenom sina tankar (typ soooova) och tid att    reflektera över livet (typ soooova mera)...en väldligt bra dag med     andra ord!     N...

Av Eva - 6 september 2009 11:22

                            Igår blev vi inkallade till arbete i Kinnbäck....det hade kapats en   massa träd, bl a på mormor o morfars tomt och eftersom de behöv-   er en massa ved så ville de ha lite hjälp! Lite o lite föresten....vi    fick jobba s...

Av Eva - 5 september 2009 18:11

                                        Hej på er!    Idag har vi jobbat så hårt att jag inte orkar lägga in bilderna idag...    jag berättar imorgon istället!    Nu blir det bastu och mys i våran mysiga relax.....                 ...mysipys....dock ...

Ovido - Quiz & Flashcards