Direktlänk till inlägg 2 maj 2009

Var glad för allt som livet ger....

Av Eva - 2 maj 2009 19:06



....och allting som du kring dej ser,
                                       glöm bort bekymmer sorger o besvääär....









              
                   
Idag for vi till "kärleks-stigen" ute på Furunäset....






 
                                      GlAAAAD Torsten.....








                     Strömmande vatten....snart är isen borta!







              
                                        Trallalalalalalaaaaa.......







             
                Torsten "Lucky Look"....drar snabbare än sin egen skugga!







              
                                    Herr Stare var inte hemma....







              
                                           Så jag drar vidare...







             
                               Hitta' en fin torr gnagar-pinne...







              
              
                  Fick jag ha den ifred kanske...? Nä, husse ville låna....







              
                                Okej.....han ville bara leka.... 







             
                    Jag tog tillbaka den....den var ju MIN !!!







             
                                                  Bara min....    







             
                                      GOOOD var den också ....







             
                               Matte...får jag ta med den hem ???!!








         Enda stället det finns blå och vitsippor...på "kärleksstigen
"...









         Vi blev nog allt lite "kärleks" när vi var där borta....Jag såg 
          husse o matte i nytt rosenrött skimmer....eller så var det
          värme slag.....vad vet jag!!! Nu är det "kvälla" igen och här 
          är det fest....ungdomsfest....funderar på att fråga om jag
          får vara med ! Åtminstonde några av tjejerna som tyckte
          att jag var söt......









             
                               HA EN SKITBRA LÖRDAG-KVÄLL !!! 








          SOV GOTT O VAKNA TORRT!

                                                  
                 KRAMAR TORSTEN


          

 
 
lotta  med Juni ,Cola o Tuvaluva

lotta med Juni ,Cola o Tuvaluva

2 maj 2009 19:51

gode tid...vilka fina underbara bilder:):)
hihi...så söt du e:D

http://www.juniocola.bloggagratis.se

 
Stella

Stella

2 maj 2009 22:46

Åh, Torrige T, va kul du har det, jag är så avis, men du är värd allt skoj du får!!!
Nu har jag blivit lovad att morgondagen ska bli kuligare, hoppas att din söndag blir bra!

Puss på pannan och kram på magen!

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
Molle&LItzi

Molle&LItzi

2 maj 2009 23:03

Å vilken mysig dag du har haft.
Här är dom dötråkiga. bara städar och bygger. Vi ses i morrn

http://lagottokrullet.blogg.se

 
kulan

kulan

3 maj 2009 00:35

Är det reklam för Lambi..... nääää det är ju Torsten :-)som skuttar omkring.
Klart att tjejerna tycker att du äe gullig.
Vilken härlig dag du har haft
kramizar
kulan

http://www.sykulan.se

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

3 maj 2009 19:22

Vi hade också fest i går, därav att mamsen inte kunde blogga säger hon. Men vi vet.... hon blev "örsledd i hovet", det ni. Men i dag är hon som hon ska va igen. Härligt kuliga bilder. Kul att se att ni har vanlig mark ni också
pussar

http://lagottoflickorna

 
 Anna med flock

Anna med flock

3 maj 2009 19:51

Härliga bilder, ser ut som våren kommit till er på riktigt nu!

http://timsevimse.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 9 september 2009 09:33


                                                Har ju länge funderat på att byta blogg....NU blir det och jag hoppas att allt ska funka! Matte är ju          inte den mest tekniska person som man stött på...                           ...

Av Eva - 8 september 2009 21:18

Men nu ska man veta....Här känner man inte igen sej!!! Ska bara in och säga godnatt och ingenting är sej   likt här på bloggagratis! Vet inte vad jag ska tycka....tjaa, kanske man vänjer sej, men en liten förvarning hade väl inte var...

Av Eva - 7 september 2009 21:19

                          Jamen dåså...måndag avklarad! Som vanligt en skööön vilodag,man    får liksom tid att gå igenom sina tankar (typ soooova) och tid att    reflektera över livet (typ soooova mera)...en väldligt bra dag med     andra ord!     N...

Av Eva - 6 september 2009 11:22

                            Igår blev vi inkallade till arbete i Kinnbäck....det hade kapats en   massa träd, bl a på mormor o morfars tomt och eftersom de behöv-   er en massa ved så ville de ha lite hjälp! Lite o lite föresten....vi    fick jobba s...

Av Eva - 5 september 2009 18:11

                                        Hej på er!    Idag har vi jobbat så hårt att jag inte orkar lägga in bilderna idag...    jag berättar imorgon istället!    Nu blir det bastu och mys i våran mysiga relax.....                 ...mysipys....dock ...

Ovido - Quiz & Flashcards