Direktlänk till inlägg 8 januari 2009

Mattes älskling!!

Av Eva - 8 januari 2009 18:39

Det är jag det, hon säger det varje dag och jag tror faktiskt att hon menar det! Idag tog matte lite bilder innan hon drog till jobbet, egentligen mest för att ni ska få se hur duktig jag är...ja, det går ju inte att se egentligen, men skorna står framme och jag rör ingenting, jag sover mest hela tiden. Sen ser ni mej inta min hett efterlängtade lunch,, tömde skålen i ett nafs!! Matte slutade kl 12 idag och hon har städat bort julen, jag sov då så jag fick inga bilder på matte i städande stund! DÄREMOT har jag tjyvtagit en bild (ssscchhh!) på mattes näsa....hahaha...den är ENORM!!! Hon blir lite putt när man skrattar åt den men jag kan inte låta bli...hihihi...Alltså ingen vet vad som hände, men det började med en liten finne(obs! liten) och nu är både näsa o finne enorma...hahahaha!!! Stackars matte...Ja så håller jag husse sällskap när han tapetserar,, ger en hjälpande hand då o då och det går framåt, inte värst mycket kvar och det kommer att bli jätte fint! Det var i stora drag min dag det, jag tycker den har varit bra....nu ska jag snart käka middag o kanske få mej en runda, matte kanske följer i kvällens skyddande mörker...hihihi....  Tjingeling!

 
 
Ingen bild

Cici o Cilla

8 januari 2009 21:13

Ja du är duktig du Torsten som inte rör sakerna i hallen. Själv kan jag inte motstå sockor och strumpor, trots att jag har fyllt två år! Men nu till det riktigt viktiga; matte Cici säger att din matte bör uppsöka sjukvården genast med sin näsa, den är inte att leka med. Mattes mamma hamnade på sjukhus efter en finne i näsan och henes huvud svällde upp som en fotboll! Matte som besökte henne nån dag senare kände inte igen sin egen mamma där hon låg i sjuksängen på lassa, så uppsvullen var hon!

 
Primo och Acke

Primo och Acke

8 januari 2009 21:43

Hi hi du är duktig du lille Torsten grabben!! Är det väldigt utspätt tapetklister som ligger där på golvet?? ;) hi hi....bara inte husse börjar tapetsera med det...tror det inte sitter så himla bra! Matte säger SKIT SNYGG TAPET!! Vad vet vi om sån´t! Hmmm din mattes näsa?? jo jo vi låter den komentaren vara osagd:)
Vet du...våran matte ska åka bort och totta på Primos valpar FUSK vi får stanna med husse...hur kul är det på en skala??? Jo vi kanske får smaka sån´t som matte INTE tycker vi ska smaka på....iallafall inte jag Primo???? Que? säger jag då!
Puss på dig lillfis!

http://www.lagottokrullisarna.bloggagratis.se

 
Yrsa

Yrsa

8 januari 2009 22:37

Jo du Torsten att skura är nog bland det roligaste jag har gjort sen försökte jag gräva upp en STOR sten på gården - jag tror min matte skulle bli tokig på mig. När husse kom hem från jobbet sa hon: Jag vill åka och handla..... konstigt tycker jag det brukar hon ju aldrig vilja och hon var borta flera flera timmar. Natti natti

http://akital.bloggagratis.se

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

8 januari 2009 23:13

Så duktig du har blivit. Men du ska vara snäll mot din matte, du vet det där med näsan, haha, förlåt. Shyst matskål du har.
pussar

http://lagottoflickorna

 
Torsten

Torsten

9 januari 2009 07:04

Cici o Cilla; Matte hälsar och tackar för omtanken....Hon ska ringa farbror doktorn idag.

http://www.prinstorsten.bloggagratis.se

 
Torsten

Torsten

9 januari 2009 07:13

Primo o Acke; Det utspädda där på golvet torde vara nåt husse har drällt....(det var inte jag)...

http://www.prinstorsten.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 9 september 2009 09:33


                                                Har ju länge funderat på att byta blogg....NU blir det och jag hoppas att allt ska funka! Matte är ju          inte den mest tekniska person som man stött på...                           ...

Av Eva - 8 september 2009 21:18

Men nu ska man veta....Här känner man inte igen sej!!! Ska bara in och säga godnatt och ingenting är sej   likt här på bloggagratis! Vet inte vad jag ska tycka....tjaa, kanske man vänjer sej, men en liten förvarning hade väl inte var...

Av Eva - 7 september 2009 21:19

                          Jamen dåså...måndag avklarad! Som vanligt en skööön vilodag,man    får liksom tid att gå igenom sina tankar (typ soooova) och tid att    reflektera över livet (typ soooova mera)...en väldligt bra dag med     andra ord!     N...

Av Eva - 6 september 2009 11:22

                            Igår blev vi inkallade till arbete i Kinnbäck....det hade kapats en   massa träd, bl a på mormor o morfars tomt och eftersom de behöv-   er en massa ved så ville de ha lite hjälp! Lite o lite föresten....vi    fick jobba s...

Av Eva - 5 september 2009 18:11

                                        Hej på er!    Idag har vi jobbat så hårt att jag inte orkar lägga in bilderna idag...    jag berättar imorgon istället!    Nu blir det bastu och mys i våran mysiga relax.....                 ...mysipys....dock ...

Ovido - Quiz & Flashcards