Direktlänk till inlägg 4 maj 2009

Så var det måndag.....snart tisdag....

Av Eva - 4 maj 2009 19:35



Är inte måndagar lite sköna? Kan inte låta bli att tycka det...
       Man får liksom vila upp sej efter helgens strapatser, och jag behövde
       vila efter min lilla "jejour" igår med mina vänner.....Man kan undra 
       om jag lärde mej nåt...?? Matte skakar på huvudet, hon tror INTE
       det! Ja,ja, det är upp till bevis nu för Torsten "den förskräcklige"....









             

                     Idag blev det en stilla lunk i "lunch-skogen".... 
                     Jag blir liksom bedövad av alla dofter som finns....







             
                                        ....bedövad och glad....







             
                  Matte försökte få mej att se in i kameran, men jag
                  ville faktiskt inte.....







             
                                          NU ville jag.... 







             
                Solen var med oss just då men sen tog den en "power-nap"








         Jag power-"nappar" inte...Jag rullar mej i lingonriset !!!








               Istället för ler-inpackningar använder jag örter...







              
                   Kanske nån glömt en liten korvbit när dom grillade....







             
                                  Ingen korv...bara barr.... 







              
                                           Tack för idag !!!









                                  

                                         KRAM TORSTEN

 
 
Tito

Tito

4 maj 2009 20:42

Men söta prinsen vilkett namn du fått. Så förskräcklig är du inte bara lite tonårsfasoner! De får ni snart bukt på!
Jag såg igelkotten ikväll. Ville gå fram och hälsa men fick inte!

http://lagottotito.blogg.se

 
saphira

saphira

4 maj 2009 21:18

tyckte också den smala band till utställning var hemskt först gången. men man vänjer sig. Visst är det skönt med måndag när dessa människor måste hitta på så mycket på helgerna.

http://saphira

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

4 maj 2009 22:19

Du är då bara för kulig. Örtinpackning har vi aldrig hört talas om, men det låter himla nyttigt. Du får lära oss när vi ses
pussar

http://lagottoflickorna

 
Cesare

Cesare

4 maj 2009 22:55

Brorsan.. vi är så himla lika säger matte å ja bara undrar om du oxå använder tricket med tassen över kopplet (kan inte gå just då..) alla skrattar åt min matte när jag kör med det..
Kanske mer matte som undrar..
Trötta är vi alla!

http://www.lagottocesare,bloggagratis.se

 
Torsten

Torsten

4 maj 2009 23:02

Cesare: Hälsa din matte att...Ja det gör jag!

http://www.prinstorsten.bloggagratis.se

 
Acke och Primo

Acke och Primo

5 maj 2009 01:08

Prova daggmask inpackning nästa gång...SKIT BRA! Sen kan man rulla sig i örter för då fäster örtena bättre:)

Jag tror vi Lagotto alla har våra egnheter och tok för oss....säger iallfall matte;)

Puss och kram!

http://lagottokrullisarna.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Kerstin

5 maj 2009 05:49

Hej, En liten hälsning från Santa Barbara. På fredag är vi hemma igen. Kanske lite "jet-lag" för när ni stiger upp så lägger vi oss. Men vi kanske kan träffas i helgen - ha det gott Torsten puss från /Kerstin

 
Stella

Stella

5 maj 2009 07:44

Go morron dyre Prins
Hoppas att du får en underbar dag idag med!! När jag kommer till skogen nästa gång ska jag testa örtrullning!

Nospussar

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
Hunden Liza

Hunden Liza

5 maj 2009 08:18

Jag håller med dig om att måndagar är bra för att då får man lite tid att vila upp sig på. :-)
Fina och härliga bilder blev det denna gång också. :-)

http://hundenliza.blogspot.com

 
 Anna med flock

Anna med flock

5 maj 2009 08:49

Örtinpackningen såg skön ut! Inte lätt att utställningsträna, hoppas du fick mycket korv för besväret trots att dom tyckte du var lite busig.

http://timsevimse.blogg.se

 
Sigge

Sigge

5 maj 2009 19:00

Hm, örtinpackning ska jag testa vid tillfälle.
Idag finns det film hos mej när jag letar murklor.

http://svamphunden.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 9 september 2009 09:33


                                                Har ju länge funderat på att byta blogg....NU blir det och jag hoppas att allt ska funka! Matte är ju          inte den mest tekniska person som man stött på...                           ...

Av Eva - 8 september 2009 21:18

Men nu ska man veta....Här känner man inte igen sej!!! Ska bara in och säga godnatt och ingenting är sej   likt här på bloggagratis! Vet inte vad jag ska tycka....tjaa, kanske man vänjer sej, men en liten förvarning hade väl inte var...

Av Eva - 7 september 2009 21:19

                          Jamen dåså...måndag avklarad! Som vanligt en skööön vilodag,man    får liksom tid att gå igenom sina tankar (typ soooova) och tid att    reflektera över livet (typ soooova mera)...en väldligt bra dag med     andra ord!     N...

Av Eva - 6 september 2009 11:22

                            Igår blev vi inkallade till arbete i Kinnbäck....det hade kapats en   massa träd, bl a på mormor o morfars tomt och eftersom de behöv-   er en massa ved så ville de ha lite hjälp! Lite o lite föresten....vi    fick jobba s...

Av Eva - 5 september 2009 18:11

                                        Hej på er!    Idag har vi jobbat så hårt att jag inte orkar lägga in bilderna idag...    jag berättar imorgon istället!    Nu blir det bastu och mys i våran mysiga relax.....                 ...mysipys....dock ...

Ovido - Quiz & Flashcards