Direktlänk till inlägg 6 maj 2009

Regntunga skyar....

Av Eva - 6 maj 2009 20:08



                      

            Riktigt jäkla skitväder idag!!! Regn och +4...det är inte kul!
            Vi som var lediga o allt....Inga många bilder blev det heller....
            Fömiddan blev mycket riktigt ägnad åt städning, har haft fullt
            upp med att hålla mej undan för dammsugar'n! Annars hjälper
            jag väldigt gärna till, särskilt med tvätten....
            Eftermiddagen har vi tillbringat hos Monkan, Molle o Litzi....
            mina bästa vänner....trodde jag! I flera timmar har jag tvingats
            stå, ligga, sitta på trimbordet !!! Ändå är jag inte klar....alltså
            kan ni fatta hur detta är möjligt ??? Jag känner mej skeptisk...
            Måste man verkligen gå på utsällningar ???
            Matte for dessutom hem utan att ta kameran med sej, den har
            hon nyss hämtat......Suck....








             
                 
Inte nog med klippning...dom försökte hänga mej också !!







              
                                   Guuuu' så jäkla trist....






             
                    Ser ni min hjälplösa blick...? Fullständigt utmattad !!!







             
                Den här bilden tog matte nyss...jag är blöt för jag
                hämnades med att springa igenom svart lera när vi
                var ute på kvällsrundan....hihihihi.....SEN vägrade
                jag att ställa upp på nån helfigursfotografering....
                Ha,ha....tji fick matte!! (Monkan jag tycker om dej än)









Så nu säger jag GO'NATT!!
 
                                                  
SOV SÅ HIMLA GOTT!

                                                  
   KRAM TORSTEN    

                       





 
 
Stella

Stella

6 maj 2009 22:16

Sicket elände Torsten, det är inte lätt att ligga på topp!! En sån där hänganordning prövade de på mig när jag var valp, gillades inte!!!

När är utställningsdebuten undrar matte??

Kram o puss till SnyggTorsten

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

6 maj 2009 22:35

Men du har fått vara med Moncan, litzi och Molle, vilken lyllo. Då får du väl stå ut med ett litet obehag. Ock så snygg du blev. Akta dej nu för skitiga ställen. Visst är det väl 17 du ska på uppvisning eller?
Det ska vi, till Hässleholm, fast då gäller det.!!!!
Och du, var inte rädd för Günter, han har fått uppehållstillstånd och snackar svenska nu.
pussar

http://lagottoflickorna

 
Monkan

Monkan

6 maj 2009 23:02

JA du, Torsten det är inte lätt att bli klippt. Du ska se att när Du kan stå stilla lite längre kommer det att gå så mycket fortare och du är sååååååååå duktig

http://lagottokrullet.blogg.se

 
Acke och Primo

Acke och Primo

6 maj 2009 23:54

Bläää för klippning...vi hatar att stå! Varför ska man behöva det? Matte säger att hon då INTE vågar ha en såndär galge på ngn av oss....hon säger att vi kan strypa oss ifall vi skulle få får oss att dyka ner från trimbordet....Ja man vet aldrig;)

Men vi vill se en helkropps bild när du är torr! Ja torr bakom öronen är du inte en på braaaaa lääääänge, ha ha!

http://lagottokrullisarna.bloggagratis.se

 
kulan

kulan

7 maj 2009 01:19

Ujjj... Torsten, tala om att hamna i tortyrkammaren. Men men, skall man va fin får man lida pin :-) Hämden är ljuv hi hi tror säkert matte blev glad när du sprang i leran
kulan

http://www.sykulan.se

 
Ville

Ville

7 maj 2009 07:41

Oj vilken jäkla grej dom satt dig i....där vågar ingen hoppa va??
Men du blir fasligt stilig med den behandlingen....kul grej att hämnas med en snabb lerinpackning...
Hoppas du får en bra dag kompis!!

http://marno.bloggagratis.se

 
vildaopebbels

vildaopebbels

7 maj 2009 10:22

Vill man bli fin får man lida pin :)

http://hundtraningen.blogspot.com

 
Salle

Salle

7 maj 2009 15:58

Hej! Va kul att du tittade in på min blogg :)
Jag ser att du också torterats av tvåbeningarna och jag håller med dig: hur mycket ska man behöva utstå egentligen :( Inte undra på att du hämnas och du fick säkert inget ben efterpå heller, eller?

http://salle-salvatore.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 9 september 2009 09:33


                                                Har ju länge funderat på att byta blogg....NU blir det och jag hoppas att allt ska funka! Matte är ju          inte den mest tekniska person som man stött på...                           ...

Av Eva - 8 september 2009 21:18

Men nu ska man veta....Här känner man inte igen sej!!! Ska bara in och säga godnatt och ingenting är sej   likt här på bloggagratis! Vet inte vad jag ska tycka....tjaa, kanske man vänjer sej, men en liten förvarning hade väl inte var...

Av Eva - 7 september 2009 21:19

                          Jamen dåså...måndag avklarad! Som vanligt en skööön vilodag,man    får liksom tid att gå igenom sina tankar (typ soooova) och tid att    reflektera över livet (typ soooova mera)...en väldligt bra dag med     andra ord!     N...

Av Eva - 6 september 2009 11:22

                            Igår blev vi inkallade till arbete i Kinnbäck....det hade kapats en   massa träd, bl a på mormor o morfars tomt och eftersom de behöv-   er en massa ved så ville de ha lite hjälp! Lite o lite föresten....vi    fick jobba s...

Av Eva - 5 september 2009 18:11

                                        Hej på er!    Idag har vi jobbat så hårt att jag inte orkar lägga in bilderna idag...    jag berättar imorgon istället!    Nu blir det bastu och mys i våran mysiga relax.....                 ...mysipys....dock ...

Ovido - Quiz & Flashcards