Direktlänk till inlägg 9 januari 2009

Farligt???

Av Eva - 9 januari 2009 18:02

Jag tycker det verkar himla läskigt med trappor!! Hemma på vååår gata i staaan....där finns det en trappa, men den är alltid "stängd", det står alltid ett galler för. Men idag var det plötsligt öppet...!! Jag smög mej fram och tittade...ingen där! Hm....

vad gör man med en trapp egentligen? Låg där o fundera en stund,, satte försiktigt ner foten ett trappsteg ner...men nä...törs inte! Matte säger att trappor inte är nåt för små valpar, men då måste hon ju mena SMÅ små valpar, för jag är ju inte särskilt liten eller...??? När vi var ute idag vid 13.30 blev matte tvungen att ta fram kameran,, på ena sidan av vägen var det fullmåne och på andra sidan var det vacker solnedgång....skumt om du frågar mej, men väldigt fint!! Nä, nu hör jag husse svära,, han behöver nog hjälp, vi är ju snart klara med tapeterna! Synes! Ps, kan meddela att matte ser fortfarande väldigt rolig ut...hihihi...Men det är ingen fara, hon har fått salva av farbror doktorn, så hon överlever nog....hihihi Ds

 
 
Yrsa

Yrsa

9 januari 2009 20:01

Torsten, va rolig du ser ut när du ska gå nedför trappan. Jag går ner för korta trappor - typ 4 steg för det måste jag för att ta mig ut på gården. Men uppför går jättebra - jag springer uppför i vår trapp när matte inte hinner med mig, och det är ofta må jag säga. Vi kanske kan synas i helgen?

http://akital.bloggagratis.se

 
cesare

cesare

9 januari 2009 23:05

Tjena brorsan!
Idag har jag fått min spruta och hallå dom mutade mig med kattgodis! Fast det var ok! Längtar efter någon att busa med, för min matte gillar inte när jag biter henne på skoj
Har varit lite trött, men imorgon åker jsg med husse till landet då skall vi ha kul
Kramar
Cesare

http://www.lagottocesare,bloggagratis.se

 
Laurence

Laurence

9 januari 2009 23:15

du är alldeles för söt lilla Torsten så man kan äta upp dig.

http://saphira

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

10 januari 2009 00:59

Stäng fönster, dörrar och luftventiler. Gerhard von Snügg tar sej in överallt.
Pussar från mamsen och Tessan

http://lagottoflickorna

 
Torsten

Torsten

10 januari 2009 08:24

Cesare; Min matte gillar inte heller när jag bits, så henne har jag nästan slutat bita, hon blir så himla sur! Ha så kul på landet!

http://www.prinstorsten.bloggagratis.se

 
Torsten

Torsten

10 januari 2009 08:25

Laurence; Tack!!

http://www.prinstorsten.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 9 september 2009 09:33


                                                Har ju länge funderat på att byta blogg....NU blir det och jag hoppas att allt ska funka! Matte är ju          inte den mest tekniska person som man stött på...                           ...

Av Eva - 8 september 2009 21:18

Men nu ska man veta....Här känner man inte igen sej!!! Ska bara in och säga godnatt och ingenting är sej   likt här på bloggagratis! Vet inte vad jag ska tycka....tjaa, kanske man vänjer sej, men en liten förvarning hade väl inte var...

Av Eva - 7 september 2009 21:19

                          Jamen dåså...måndag avklarad! Som vanligt en skööön vilodag,man    får liksom tid att gå igenom sina tankar (typ soooova) och tid att    reflektera över livet (typ soooova mera)...en väldligt bra dag med     andra ord!     N...

Av Eva - 6 september 2009 11:22

                            Igår blev vi inkallade till arbete i Kinnbäck....det hade kapats en   massa träd, bl a på mormor o morfars tomt och eftersom de behöv-   er en massa ved så ville de ha lite hjälp! Lite o lite föresten....vi    fick jobba s...

Av Eva - 5 september 2009 18:11

                                        Hej på er!    Idag har vi jobbat så hårt att jag inte orkar lägga in bilderna idag...    jag berättar imorgon istället!    Nu blir det bastu och mys i våran mysiga relax.....                 ...mysipys....dock ...

Ovido - Quiz & Flashcards