Direktlänk till inlägg 12 januari 2009

Monday, monday....

Av Eva - 12 januari 2009 18:02

Då var vi där, det som matte kallade för "blå veckor", nu är det riktigt säkert måndag igen!! För min del innebär det då att jag sover mer på dagarna o lever rövare på kvällen....just som matte o husse slår sej ner i soffan för att se på tv (eller rättare sagt; sova tv..), DÅ drar jag igång! "That's life" brukar jag tänka för mej själv när jag ser hur dom skrynklar ihop sina ansikten där i soffan...jag har sagt det förr och jag säger det igen; lite får man tåla!! Appropå ingenting; vad tycker ni om killar i rosa?? Matte hittade en rosa scarf här i helgen, den knöt hon förståss på mej o sa "riktiga karlar klär i "rosa"....mjaaa, där höll varken jag eller husse med!

 
 
Laurence

Laurence

12 januari 2009 18:23

jag håller med, riktiga karkar ska kunna bejaka sin kvinliga sida. Du det där med leka rövare på kvällen känner jag igen, din halvsyster är likadant. Vi längtar efter sommaren för att kunna slänga ut henne på gården. Vad snäll mot dina människor söt nos så de orkar med dig. Puss på nosen.

http://saphira

 
Torsten

Torsten

12 januari 2009 18:28

Saphira; Husse o matte brukar säga att det är tur för mej att jag är så himla söt, för annars vet dom inte hur de skulle orka...Fast jag är ju snäll för det mesta!

http://www.prinstorsten.bloggagratis.se

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

12 januari 2009 19:07

Jo då Torsten, riktiga karlar bryr sej inte om färger. Dom är SÅ MYCKER MÄN ÄNDÅ.
pussar

http://lagottoflickorna

 
Monkan

Monkan

12 januari 2009 19:12

Torsten sötnos Du klär i alla färger. Å Du berätta förhusse att många Italienare har rosa och dom är snygga!

http://lagottokrullet.blogg.se

 
Yrsa

Yrsa

12 januari 2009 21:10

Jag tycker du är sååå söööt i rosa. Just nu har jag "damp" tidigare än vanligt..... matte pratar om att ta ut mig på promenad, som om det skulle bli bättre???

http://akital.bloggagratis.se

 
Ruff

Ruff

12 januari 2009 22:59

Hej Torsten! Vad kul att du skrev till mig. Och att de bara skiljer 6veckor mellan oss är ju ingenting! Vart någonstans bor du? Jag har hamnat i Upplands Väsby och trivs jätte bra. Har iofs bara varit här 4dagar men ändå :) I helgen ska vi ut på landet till farmor! Vad kul att din matte har haft njuffar förut. Vi är ju söta men de va verkligen du med. Och rosa verkar vara din färg! Idag har jag åkt lite bil och busat en massa så nu är de dags för en god natts sömn! Kram från Ruff

http://livetmedruff.blogspot.com

 
Ingen bild

Primo och Acke

12 januari 2009 23:30

Hmmmm rosa??? Ja inte vet vi, vi skulle nog föredra något manligare.... Men matte håller inte med...men det är ju en människa och vad vet dom?? Inte ett jäkla dyft! Nej du PÅ DOM BARA ge dom på moppo och lev rövare allt du orkar;)
Voffslivoff från grabbarna i Linköping!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 9 september 2009 09:33


                                                Har ju länge funderat på att byta blogg....NU blir det och jag hoppas att allt ska funka! Matte är ju          inte den mest tekniska person som man stött på...                           ...

Av Eva - 8 september 2009 21:18

Men nu ska man veta....Här känner man inte igen sej!!! Ska bara in och säga godnatt och ingenting är sej   likt här på bloggagratis! Vet inte vad jag ska tycka....tjaa, kanske man vänjer sej, men en liten förvarning hade väl inte var...

Av Eva - 7 september 2009 21:19

                          Jamen dåså...måndag avklarad! Som vanligt en skööön vilodag,man    får liksom tid att gå igenom sina tankar (typ soooova) och tid att    reflektera över livet (typ soooova mera)...en väldligt bra dag med     andra ord!     N...

Av Eva - 6 september 2009 11:22

                            Igår blev vi inkallade till arbete i Kinnbäck....det hade kapats en   massa träd, bl a på mormor o morfars tomt och eftersom de behöv-   er en massa ved så ville de ha lite hjälp! Lite o lite föresten....vi    fick jobba s...

Av Eva - 5 september 2009 18:11

                                        Hej på er!    Idag har vi jobbat så hårt att jag inte orkar lägga in bilderna idag...    jag berättar imorgon istället!    Nu blir det bastu och mys i våran mysiga relax.....                 ...mysipys....dock ...

Ovido - Quiz & Flashcards