Direktlänk till inlägg 14 januari 2009

En helt vanlig dag.....

Av Eva - 14 januari 2009 20:29

Hjälte i alla ära, det var en jobbig dag igår!!! Idag har det varit luuugnt o skööönt...en helt vanlig dag! Matte fick åka iväg till polis stationen imorse och avge vittnesmål....Gerhard sitter i gott förvar på häktet i Luleå, där får han sitta till dess han ska utvisas. Tyska polisen kommer med ett eget rymningssäkert plan då han i Tyskland anses som en av de halaste brottslingar någonsin....Stackars dej Tessan, släkten är värst!! Sov väldigt gott inatt, som en klubbad oxe faktiskt, värre var det för matte, hon hade svårt o slappna av....hon är jättetrött idag! ALLTSÅ har vi tagit det lugnt, jag har lekt lite med min "favvis" pip-leksak, ja den som inte alls piper längre....Jag har sovit med nallen, mmmm, det var mysigt! Jag o matte var ute i skogen o myste, jag fick ett tok-ryck (hade väl vilat väl mycke'), sprang som en liten tok! Matte försökte få med mej på bild, det blev bara suddigt, förmodligen av fartfläkten....Vanliga da'r är inte alls tokiga, skönt att bara vara.... Ha en bra kväll, jag ska väl snart sussa så jag säger GO'NATT alla!

 
 
Ingen bild

Tessan och pälsbollarna

14 januari 2009 21:42

Men Torsten lillegubben jag är så ledsen att du fick min ohängde kusin hem...men det var tur att du fånga in honom och att matte kunde ringa polisen. Vi får hoppas att han nu inte smiter in i landet igen utan att han kommer åka i finkan när han kommer till tyskland!

Sådär som du rullar omkring i din säng brukar Primo göra...bara det att det är Ackes säng han rullar runt i och alldeles för liten för Primo....

Du är så super gullig så det gör ont!!
Puss och go natt...hälsa matte att vi hoppas hon sover bra i natt och inte har mardrömmar om Gerhard!

 
Grålle

Grålle

14 januari 2009 22:28

Åh... nu blir jag avis. En sådan där gosig nalle vill jag också ha!

http://www.corrado.bloggagratis.se

 
tito

tito

14 januari 2009 22:47

OAVVV! Vilken tuffing vi fått till norrbotten som fångar tyska kusiner! Skönt att han hamnade inom lås o bom......

http://lagottotito.blogg.se

 
Yrsa

Yrsa

14 januari 2009 23:25

Jag har varit lugn idag sen jag tog sprutan - det var inge farligt men jag har inte haft något il ikväll till mattes stora förvåning. Sov Gott Torsten!

http://akital.bloggagratis.se

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

15 januari 2009 01:03

Du är ju bara så bra, skönt att veta att du kan brotta ner den där hala och läskiga fan Gerhard. Mamsen har kvidit av skratt hela natten så vi har inte kunnat sova alls. Men om sanningen ska fram har vi också voffat av skratt. Hoppas nu bara att han inte slinker genom polisens nät igen. Han är en hal typ den där. Härliga bilder på dej våran sockertopp.
pussar

http://lagottoflickorna

 
camilla skrattar fortfarande

camilla skrattar fortfarande

15 januari 2009 09:16

Vilket härligt vintermonster med frost i skägget!!!

http://www.bentley.bloggagratis.se

 
camilla igen

camilla igen

15 januari 2009 18:29

hehe ja det vore väl succe om matte lade fram förslag på dom fina frisyrerna ;D

Idag sa sambo att han inte riktgt visste när dom skulle sändas i radion men nån gång efter 15 iaf.

http://www.bentley.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 9 september 2009 09:33


                                                Har ju länge funderat på att byta blogg....NU blir det och jag hoppas att allt ska funka! Matte är ju          inte den mest tekniska person som man stött på...                           ...

Av Eva - 8 september 2009 21:18

Men nu ska man veta....Här känner man inte igen sej!!! Ska bara in och säga godnatt och ingenting är sej   likt här på bloggagratis! Vet inte vad jag ska tycka....tjaa, kanske man vänjer sej, men en liten förvarning hade väl inte var...

Av Eva - 7 september 2009 21:19

                          Jamen dåså...måndag avklarad! Som vanligt en skööön vilodag,man    får liksom tid att gå igenom sina tankar (typ soooova) och tid att    reflektera över livet (typ soooova mera)...en väldligt bra dag med     andra ord!     N...

Av Eva - 6 september 2009 11:22

                            Igår blev vi inkallade till arbete i Kinnbäck....det hade kapats en   massa träd, bl a på mormor o morfars tomt och eftersom de behöv-   er en massa ved så ville de ha lite hjälp! Lite o lite föresten....vi    fick jobba s...

Av Eva - 5 september 2009 18:11

                                        Hej på er!    Idag har vi jobbat så hårt att jag inte orkar lägga in bilderna idag...    jag berättar imorgon istället!    Nu blir det bastu och mys i våran mysiga relax.....                 ...mysipys....dock ...

Ovido - Quiz & Flashcards