Direktlänk till inlägg 17 januari 2009

Snagg-Torsten!!!

Av Eva - 17 januari 2009 22:20

Jajamen, så var det gjort!!! Snaggad blev man....Matte inte nöjd...hon har nåt som kallas yrkesskada, hon TÅÅÅL inte att det blir ojämt....Det började rätt så bra, jag kom upp på bordet, la mej till ro o matte började snattra med saxen! Men att det ska ta sån jäkla tiiid, jag blev ju less....jag blev vänd som en fläskkotlett hit o dit, jag fick nog helt enkelt....Husse blev tillkallad i hopp om att hålla mej stilla och ja....han hade KÖTTBULLAR....hyfsat stilla iallafall.....Jag tycker att det blev rätt bra, jag blev lite äldre, manligare liksom..... DESSUTOM...jag har tappat en tand!!!! Ja, man kan skönja det på en bild ( med förstoringsglas), matte o husse jätteglada, dom tror att jag ska sluta bita nu....mjaaaaa...jag vet inte det jag!!! Go'natt alla!

 
 
Tessan och pälsbollarna

Tessan och pälsbollarna

17 januari 2009 22:37

Ähhh jaha skulle jag kolla din nya frisyr?? Hmmm fastnade i det snygga köket istället;) Har hämtat förstoringsglas och även microskop...men inte tusan ser jag vart "gluggen" är! Manlig blev du....inte riktigt ännu, men på god väg:) Söt som socker ja det är du...kanske dax för matte att införskaffa ett Trimbord så ryggen i går av i förtid:) Här har försökt klippas lite idag oxå...men mina Grisar HAAATAR detta och ska hela tiden lägga sig ner SUCK!
Pus på dig lilla Torsten....slingor sa du att du ville veta vad det var?? Jo men lilla vännen om du smyger med matte på jobbet så ska du se att vissa "tanter" har liksom "snören" i olika färger på skallen...det är slingor!
Sov sött!

http://www.lagottokrullisarna.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Tessan och pälsbollarna

17 januari 2009 22:47

Tack, vi gillar er massor oxå!

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

17 januari 2009 22:52

Men våran lilla bebbe, kom tandfen till dej?
Du blir ju stora karlen nu när du blir så fint klippt, snyft snyft.
pussar

http://lagottoflickorna

 
pia

pia

17 januari 2009 22:54

Nu är det minsann min tur, ungarna snor datorn alltid. Vill bara säga, vilka underbara tulpaner, det andas vår lång väg
kramar till er alla

http://lagottoflickorna

 
Eva

Eva

17 januari 2009 23:04

Pia; Tulpaner är bara det bästa så här efter jul, ger en hopp om en ljusare tid!!! Kramar tillbaka

http://www.prinstorsten.bloggagratis.se

 
molle

molle

18 januari 2009 10:23

men va duktig du är..jag blev oxå frisserad igår

http://bobmarleys.wordpress.com

 
Ruff

Ruff

18 januari 2009 13:44

Va snygg du blev Torsten! Skönt att din matte är frisör och kan sånt där. Tror inte att jag skulle våga låta matte få sätta en sax i min päls. Men idag ska de snygga till mig lite grann, klippa klor och bli badad och fönad. Skönt!

http://livetmedruff.blogspot.com

 
Grålle

Grålle

18 januari 2009 17:34

Ja visst är det otroligt tråkigt att bli friserad!!! Och jag kan inte ge dig någon tröst, det blir inte roligare när man är äldre heller. Men jag måste säga att det känns skönt efteråt. Och du blev ju jättefin.
Matte klippte mig idag också. Det kom en hel radda med fula ord ur mun på henne. Hon tyckte visst också att det blev hackigt! Du kan ju vara lycklig att Du har ett proffs till matte i alla fall!

http://www.corrado.bloggagratis.se

 
Torsten

Torsten

18 januari 2009 18:33

Grålle: Proffs...?? Inte på lagotto-pälsar iallafall!! Det kom ganska många fula ord från min matte också, ännu fler idag när hon sett hur tofsig jag är!!!

http://www.prinstorsten.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 9 september 2009 09:33


                                                Har ju länge funderat på att byta blogg....NU blir det och jag hoppas att allt ska funka! Matte är ju          inte den mest tekniska person som man stött på...                           ...

Av Eva - 8 september 2009 21:18

Men nu ska man veta....Här känner man inte igen sej!!! Ska bara in och säga godnatt och ingenting är sej   likt här på bloggagratis! Vet inte vad jag ska tycka....tjaa, kanske man vänjer sej, men en liten förvarning hade väl inte var...

Av Eva - 7 september 2009 21:19

                          Jamen dåså...måndag avklarad! Som vanligt en skööön vilodag,man    får liksom tid att gå igenom sina tankar (typ soooova) och tid att    reflektera över livet (typ soooova mera)...en väldligt bra dag med     andra ord!     N...

Av Eva - 6 september 2009 11:22

                            Igår blev vi inkallade till arbete i Kinnbäck....det hade kapats en   massa träd, bl a på mormor o morfars tomt och eftersom de behöv-   er en massa ved så ville de ha lite hjälp! Lite o lite föresten....vi    fick jobba s...

Av Eva - 5 september 2009 18:11

                                        Hej på er!    Idag har vi jobbat så hårt att jag inte orkar lägga in bilderna idag...    jag berättar imorgon istället!    Nu blir det bastu och mys i våran mysiga relax.....                 ...mysipys....dock ...

Ovido - Quiz & Flashcards