Direktlänk till inlägg 23 januari 2009

Ny leksak!

Av Eva - 23 januari 2009 16:20

Karina (mattes kompis) kom hit o hälsade på idag, hon har bara träffat mej som hastigast på stan när jag nyss flyttat hit. Hon hade en present till mej....ååå va' glad jag blev. Korvgubbar med små fina näsor ( dom näsorna blev inte kvar länge kan jag säga...hehehe), roliga var dom! Allra först i morse kom moster Kerstin o morbror Bertil förbi en sväng, dom ska jag träffa mer imorgon för vi ska fara till deras stuga o springa på isen o köra skoter...KUUUL!!! Nu på eftermidda'n har jag o matte roat oss med att gå i skogen, matte med kameran i högsta hugg och jag på sakletar-runda.... Hittade kuliga kottar, försökte få med mej tallkvistarna ur snön, men det satt fast...synd, för jag gillar att bära kvistar! Fundera en stund på att börja röka, hitta ett cigg-paket, men det var tomt ( matte säger att cigaretter ska man inte börja med, farliga saker det...). Nu har helgen börjat, husse har kommit hem från jobbet och lillhusse från skolan! Alla verkar dra en lättnadens suck.....ÄNTLIGEN! Jag längtar mest till imorgon då jag först får sovmorgon ( jag är ruskigt morgontrött) o sen ska jag få se de vita,vida, vidderna....det frusna havet! Jättelängt!!! Ha en skön kväll alla! Bye bye!!!
 Min nya leksak, innan näsorna åkte!
Jag o Karina pussas....














Stilig kille! Eller vad tycker ni?
GRRRRR, kom inte närmare....
Faktisk min snö hög...så det så!!!!


Ps. Idag har vi lärt oss skriva mellan bilderna....Ds

 
 
Yrsa

Yrsa

23 januari 2009 17:11

Torsten vad duktig du är som kan skriva mellan bilderna kan du lära mig det. Vi ska också åka till stugan men ikväll - sist jag var där tyckte jag det var kallt och ruggigt i stugan men matte säger att nu ska vi stanna i två dagar så vi ska elda i kaminen och ha det varmt och skönt. Puss på dig Torsten.

http://akital.bloggagratis.se

 
cesare

cesare

23 januari 2009 20:23

Tjena brorsan!
Akta dig för isen ! Idag när vi var ute blev jag värre än bambi. Alla fyra benen åt alla håll skitjobbigt Tror att jag skall softa hela helgen och sovmorgon imorgon Yes!
Ha en bra helg brorsan!
Cesare

http://www.lagottocesare,bloggagratis.se

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

23 januari 2009 22:46

Men Torsten då.... INTE röka, jättefarligt.
Samla du på kvistar och kottar i stället, mycket hälsosammare.
Pussar lilla trollet

http://lagottoflickorna

 
Primo och Acke

Primo och Acke

23 januari 2009 23:11

suck matte är helkass och vi sååååuttråkade!
klart du ska påutställning...du är supersnygg!! Röka??ajabajja då blir man som matte...rynkig och ful;)
puss

http://www.lagottokrullisarna.bloggagratis.se

 
Ingen bild

molle

24 januari 2009 10:57

en sån leksak vann jag på en vattentävling förra året...den är numera i 1000delar

 
Ruffq

Ruffq

24 januari 2009 12:09

Sån där leksak vill jag också ha! Tyckte min knut var roligt men den där ser ju så mumsig ut! Hoppas du får en trevlig dag på isen!

http://www.livetmedruff.blogspot.com

 
Ingen bild

Karran

25 januari 2009 22:40

Det var kul att träffa dej o din matte. Hoppas vi ses snart igen. Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 9 september 2009 09:33


                                                Har ju länge funderat på att byta blogg....NU blir det och jag hoppas att allt ska funka! Matte är ju          inte den mest tekniska person som man stött på...                           ...

Av Eva - 8 september 2009 21:18

Men nu ska man veta....Här känner man inte igen sej!!! Ska bara in och säga godnatt och ingenting är sej   likt här på bloggagratis! Vet inte vad jag ska tycka....tjaa, kanske man vänjer sej, men en liten förvarning hade väl inte var...

Av Eva - 7 september 2009 21:19

                          Jamen dåså...måndag avklarad! Som vanligt en skööön vilodag,man    får liksom tid att gå igenom sina tankar (typ soooova) och tid att    reflektera över livet (typ soooova mera)...en väldligt bra dag med     andra ord!     N...

Av Eva - 6 september 2009 11:22

                            Igår blev vi inkallade till arbete i Kinnbäck....det hade kapats en   massa träd, bl a på mormor o morfars tomt och eftersom de behöv-   er en massa ved så ville de ha lite hjälp! Lite o lite föresten....vi    fick jobba s...

Av Eva - 5 september 2009 18:11

                                        Hej på er!    Idag har vi jobbat så hårt att jag inte orkar lägga in bilderna idag...    jag berättar imorgon istället!    Nu blir det bastu och mys i våran mysiga relax.....                 ...mysipys....dock ...

Ovido - Quiz & Flashcards