Direktlänk till inlägg 3 maj 2009

Torsten den förskräcklige....

Av Eva - 3 maj 2009 20:25

Har blivit omdöpt idag.....Torsten den förskräcklige..
         Själv förstår jag ingenting! Matte o jag har varit för att träna lite
         inför kommande utställning, och det var ju jättekul för vi fick ju
         träffa mina lagotto-kompisar! MEN....jag var inte alls sugen på att
         träna!!! Först o främst tycker jag dom där smala banden som dom
         trär över skallen (utställningskoppel) är förbaskat äckliga...Sen var
         det himla tjat om att STÅÅÅÅ, vaddå, jag vill sitta jag! Jag ville ju
         leka jag o så...så jag skällde, ett fint ljust skall....eller?
         När de andra fikade band matte fast mej en bra bit bort och fast jag
         gjorde min stämma hörd var det ingen som brydde sej....Till slut 
         kom matte o Monkan...äntligen....men vad händer...jag får en mas-
         sa vatten på mej....Tyst blev jag o lite förvånad....Sen försökte jag
         sköta mej! Jag fick ju BULLA av Ulrika....Tack Ulrika för att du är
         så snäll.....









              
                       Började min dag med lite bus i soffan....
                             Nån som vill leka???







              
                          Jag kan minsann roa mej själv jag....







             
                                  Hihihi....riktigt kuuul har jag....








                            Provade även på en ny grimas......
  








                   
Men tjenare på er...himla kul att träffas igen!







             
                   HALLÅÅÅÅ!  Vovvovov....kom genast hit o ta lös mej!!!







             
                  Min bästis Litzi i sin nyinköpta tyg-bur.....sööööting!







             
                                Min bästis Molle sitter brevid.....







         Nu är jag trött så det är skönt att det är kväll igen......










    Ska stretcha lite nu...särskilt käften...för den har jobbat hårt idag!










                                     VI HÖRS IMORGON!
                                                  
   KRAM TORSTEN

 
 
Stella

Stella

3 maj 2009 21:07

Ja Torsten du är förskräcklig, förskräckligt söt!!! Sådan träning har jag behövt gå på, Doris däremot ska tydligen börja med det...

Härliga soffmysbilder, mys vidare du!!!

Puss på Piteprinsen

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
Prince...med hjälp av matte

Prince...med hjälp av matte

3 maj 2009 21:17

Tjena Torsten!!
Här sitter man...till hälften trimmad av matte idag.
Hur 17 tänkte hon då??
Jag ser ut som en Kinesisk Nakenterrier!!
Jääääättesnyggt....inte.
Ha det bäst!

http://acka.bloggagratis.se

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

3 maj 2009 21:17

Men vad är det vi läsre? Inte tusan kan du vara besvärlig, du hade väl bara mycket att prata om. Ja ja, dessa människor är bara så himla jobbiga i bland.!!!!!
Vi tycker i alla fall att du är helt ok, men gör dom tvåbenta glada och gör som dom säger. Det är liksom lättare så.
pussar

http://lagottoflickorna

 
Cesare

Cesare

3 maj 2009 21:25

Tjena brorsan !! Förstår hur du har de.. Dom där tvåbeningarna fattar inte alltid. Min matte säger att jag har damp, vad nu det är??? Vet inte riktigt om de ä bra..

Vovva på från Cesare

http://www.lagottocesare,bloggagratis.se

 
Ulrika

Ulrika

3 maj 2009 21:30

Vilken GLAD Torsten som mötte oss idag och som hade såååå mycket att berätta. Mer träning bara så spar du på rösten och historierna till du bättre behöver dem. Påminn matte om läxan så hoppas jag att vi ses på söndag igen då vi kör ringträningen nästa gång.

http://lagottotito.blogg.se

 
Hunden Liza

Hunden Liza

3 maj 2009 22:52

Asså ditt nya namn ska du inte ta åt dig av, det är bara de tvåbenta som inte riktigt förstår vad en fyrbent vill i bland. Det var tur att du fick en bulle till slut i alla fall. Och förskräcklig? Näää, söt juh! :-)

http://hundenliza.blogspot.com

 
kulan

kulan

4 maj 2009 00:40

Meeen... kastade dom vatten på dig, sickna surtanter va. Jag tror inte ett ord på att du har varit olydig idag, inte Torsten inte... goaste prinsen i stan :-) Men när du ligger i soffan så ser du faktiskt lite tokig ut... fast väldigt gullig
Kram på dig dyre prins
Kulan

http://www.sykulan.se

 
Ville

Ville

4 maj 2009 07:48

Lilla underbara bus Torsten...det är inte kul med "utställningskopplet" men när jag höll på med sånt så fattade jag att när det kom på så var det jobb så man snabbt gjorde som matte ville .....då går det fortare och man får vila ifrån det med beröm godis!!
Du ser ut att haft en underbar helg kompis...

http://marno.bloggagratis.se

 
Bella & Smilla

Bella & Smilla

4 maj 2009 08:24

Hm.. få vatten på sig för att man är trevlig och snackar lite att dom sen har satt dig så långt bort så du får höja rösten verkar ju lite knasigt.

http://www.lagottobella.com

 
Totti

Totti

4 maj 2009 10:46

Kasta vatten på en vattenhund, det är ju bortkastad möda. Vi tycker ju bara det är skönt. Eller så får man väl kasta vatten tillbaka. Om du har lärt dig att lyfta på benet än?

http://www.tottskrutten.bloggagatis.se

 
lOTTA

lOTTA

4 maj 2009 12:01

hehe torsten den förskräckligt fina, gulliga underbara...;)

http://juniocola.bloggagratis.se

 
Tessan med "pälsbollarna"

Tessan med "pälsbollarna"

4 maj 2009 12:04

Spelar ingen roll för du är ju oemotståndlig!! Men stå kan matte träna vid sidan om hemma i köket...minsta lilla tillstymelse till stående....godis bit snabbt! Så det är gott att träna;)
Puss på dig sötstrumpa!

http://lagottokrullisarna.bloggagratis.se

 
Ruff

Ruff

4 maj 2009 14:00

Håller verkligen med dig Torsten! Är ett jäkla tjatande om STÅ och så viftar matte med en godbit framför nosen. Så ska man springa i ringen och sen STå och springa igen. Hade för mig att man skulle ta det lugnt när man äter. Men men imorgon är det avslutning på min utställningskurs och oj så skönt det ska bli!

http://www.livetmedruff.blogspot.com

 
Sigge

Sigge

4 maj 2009 19:40

Vaddå förskräcklig?
Du?????
Nä knäppa människopåhitt tror inte ett ögonblick på att du är förskräcklig!

http://svamphunden.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 9 september 2009 09:33


                                                Har ju länge funderat på att byta blogg....NU blir det och jag hoppas att allt ska funka! Matte är ju          inte den mest tekniska person som man stött på...                           ...

Av Eva - 8 september 2009 21:18

Men nu ska man veta....Här känner man inte igen sej!!! Ska bara in och säga godnatt och ingenting är sej   likt här på bloggagratis! Vet inte vad jag ska tycka....tjaa, kanske man vänjer sej, men en liten förvarning hade väl inte var...

Av Eva - 7 september 2009 21:19

                          Jamen dåså...måndag avklarad! Som vanligt en skööön vilodag,man    får liksom tid att gå igenom sina tankar (typ soooova) och tid att    reflektera över livet (typ soooova mera)...en väldligt bra dag med     andra ord!     N...

Av Eva - 6 september 2009 11:22

                            Igår blev vi inkallade till arbete i Kinnbäck....det hade kapats en   massa träd, bl a på mormor o morfars tomt och eftersom de behöv-   er en massa ved så ville de ha lite hjälp! Lite o lite föresten....vi    fick jobba s...

Av Eva - 5 september 2009 18:11

                                        Hej på er!    Idag har vi jobbat så hårt att jag inte orkar lägga in bilderna idag...    jag berättar imorgon istället!    Nu blir det bastu och mys i våran mysiga relax.....                 ...mysipys....dock ...

Ovido - Quiz & Flashcards