Direktlänk till inlägg 5 maj 2009

Social träning....

Av Eva - 5 maj 2009 20:51



Eftersom jag inte alls skötte mej i söndags på 
             utställningsträningen fick jag ju lite läxa.....Ja, jag erkänner...
             Jag blir glad o otålig när jag ser många hundar samtidigt, jag vill
             ju leka! Att jag sen höll låda hur länge som helst, det var nån-
             ting jag kom på då....jag tyckte det lät bra bara! I vanliga fall är
             jag rätt så tystlåten....Så nu ikväll har jag o matte varit på nåt 
             som kallades för brukshundklubb....Men jiiiises vad många hund-
             ar!!! Jag ville ju förståss fram o hälsa men jag fick hålla mej i ut-
             kanten och bara titta....Jodå, det gick bra, jag var tyst o stilla
             och efter en stund la jag mej ner....Imorron ska vi också dit
             säger matte och då ska jag få gå runt lite mer....får väl se om jag
             vill....sköta mej, alltså! Annars har väl dagen varit som vanligt,
             jag har vaktat huset lika bra som andra dagar....









             
                        
Ut på promenaden...Jag dansar fram o ler....







             
                               Min nya passion heter.....PINNAR !







             
                         ...dom är beroendeframkallande....







             
                               Nu grönskar det i dalens famn.....







             
                                           TITTUT i skogen.....







             
                                Ett glatt lagotto-arsle i solgasset....







             
                          ...en lika glad lagotto-framsida.....







             
                                  Rätt så jobbigt att vara glad !!!








           En utav mina bästa snöhögar....snart ett minne blott....<

                         (lova att du kommer tillbaka...)









         Det var väl i princip allt för idag....Nu ska jag lägga mej till ro,
         försöka gå ner i varv lite....Imorron är jag o matte lediga.....
         Det ska bli skönt.....Fast jag antar att det blir städning....SUCK....









                             


                                               SOV GOTT !!!

                                          KRAMAR TORSTEN                        




 
 
Cesare

Cesare

5 maj 2009 22:06

VA..............är du tystlåten ? Var det helt nödvändigt att berätta det för min matte? nu kommer hon att bli ändå tokigare på mitt voffsande!
Desperate
Cesare

http://www.lagottocesare,bloggagratis.se

 
Stella

Stella

5 maj 2009 22:54

Hej min Prins!! Visst é pinnar med det bästa som finns?! Passa dig för brukshundsklubben, man kan bli lydig av att gå där :-)

Puss på dig!

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
Monkan

Monkan

5 maj 2009 23:07

Visste jag väl att Du kan. Jag förstår att det var Ulrikas fantastiska bullar som Du jamade efter.

http://lagottokrullet.blogg.se

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

5 maj 2009 23:29

Mamsen skrattar så hon tjuter av kommentarerna under bilderna, bara helt urkul, skriker hon. Vi ska nog skicka henne också till den där lydiga klubben.
Bara du inte blir för lydig för då vågar vi inte hälsa på dej. Vi är liksom lite vilda, säger hon, ni vet vem!!!!
pussar

http://lagottoflickorna

 
Torsten

Torsten

5 maj 2009 23:33

Monkan: TACK!!! Du är så föratående....självklart var det bullarna...

http://www.prinstorsten.bloggagratis.se

 
kulan

kulan

6 maj 2009 02:01

Hej prinsen,,,
kan bara tala om att det är inte bara pinnar som äe beroendeframkallande,det är du oxå din galenpanna. Jag hann inte gå in och kolla din blogg i går så idag har jag haft abstinens :-)
Puss
kulan

http://www.sykulan.se

 
Hunden Liza

Hunden Liza

6 maj 2009 08:26

Va, fick du inte springa och prata med alla hundarna du träffade? Det vill man ju göra direkt. *Viftar på svansen*
Du, det där med pinnar, det är minst sagt beroendeframkallande.

http://hundenliza.blogspot.com

 
Tessan med "pälsbollarna"

Tessan med "pälsbollarna"

6 maj 2009 11:31

Jag säger bara KANON! Du ser att om du kommer gå till sådana där ställen med mycket hundar på så kommer du inte orka skälla utan bara titta:)bra gjort av matte att ta dig dit! Sen måste jag ju säga att ditt arsle är jätte fint;) hahaha! Pinna är visst jätte gott har jag hört av mina juveler , jag håller mig än så länge till "giftpinnarna" och boken är liksom på G.....

Ja tänk om du bott här vilka roliga Luncher vi skulle kunna ha!

Ha en mysig dag...men det är väl inga problem för dig att fixa sådana....;)

http://lagottokrullisarna.bloggagratis.se

 
Valle Vagabond

Valle Vagabond

6 maj 2009 14:07

Tjena Torsten!
Jag tyckte också att det var konstigt på Brukshundsklubben när jag var där. Varför får man inte hälsa? Det är ju det bästa som finns! Vilka idéer de har, de där tvåbeningarna.

http://vallevagabond.bloggagratis.se

 
 Anna med flock

Anna med flock

6 maj 2009 16:43

Tufft med socialträning men ack så nyttigt! Tänk vad världsvan du kommer bli när du blir stor :) Kram på er allihopa!

http://timsevimse.blogg.se

 
Ulrika

Ulrika

6 maj 2009 17:12

Dey blir bulla på söndag igen till en så duktig elev som ser till att göra läxan!

http://lagottotito.blogg.se

 
Sigge

Sigge

6 maj 2009 19:04

Självklart kan jag hålla kurser i så vikiga ämnen.
Kursavgisften är ett grisöra så alla hundar har råd att delta och jag blir mätt o belåten.

http://svamphunden.bloggagratis.se

 
LOTTA

LOTTA

6 maj 2009 19:43

å vad du var duktig:)kommer att bli superbra det där...både snygg och duktig som du är...och jag tror att dy kommer det blir ganska skönt sedan när du vant dig att inte hälsa...då kan du liksom koppla av o bara bry dig om matte o husse...å då kommer du ju få mycket godis;):)

http://juniocola.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 9 september 2009 09:33


                                                Har ju länge funderat på att byta blogg....NU blir det och jag hoppas att allt ska funka! Matte är ju          inte den mest tekniska person som man stött på...                           ...

Av Eva - 8 september 2009 21:18

Men nu ska man veta....Här känner man inte igen sej!!! Ska bara in och säga godnatt och ingenting är sej   likt här på bloggagratis! Vet inte vad jag ska tycka....tjaa, kanske man vänjer sej, men en liten förvarning hade väl inte var...

Av Eva - 7 september 2009 21:19

                          Jamen dåså...måndag avklarad! Som vanligt en skööön vilodag,man    får liksom tid att gå igenom sina tankar (typ soooova) och tid att    reflektera över livet (typ soooova mera)...en väldligt bra dag med     andra ord!     N...

Av Eva - 6 september 2009 11:22

                            Igår blev vi inkallade till arbete i Kinnbäck....det hade kapats en   massa träd, bl a på mormor o morfars tomt och eftersom de behöv-   er en massa ved så ville de ha lite hjälp! Lite o lite föresten....vi    fick jobba s...

Av Eva - 5 september 2009 18:11

                                        Hej på er!    Idag har vi jobbat så hårt att jag inte orkar lägga in bilderna idag...    jag berättar imorgon istället!    Nu blir det bastu och mys i våran mysiga relax.....                 ...mysipys....dock ...

Ovido - Quiz & Flashcards