Direktlänk till inlägg 7 maj 2009

Torsdagen snart slut....

Av Eva - 7 maj 2009 20:33



Så var denna dag snart över !
          Är lite trött nu.....social träning suger....skitjobbigt alltså !!!
          Vi drog ut till den där himla brukshundklubben igen och glad
           i hågen kom jag dit ! Började så bra, fick gå i skogen o kissa
           och lukta lite....Sen satte vi oss för att kolla på alla hundar,
           jättespännande! Plötsligt hörde jag någon som ropade: Torsten!
          Och igen : Torsten ! Lite förvirrat tittade jag mej omkring....
          Då såg jag...Monkan!! Vad gjorde hon där? Gudars skymning vad
          jag blev glaaaad ! Hon var där med nån himla "projekthund" som
          tränade tillsammans med hundens matte....Molle o Litzi var 
          också där.....Men fick jag hälsa....nääää ! Jag skulle bara sitta
          där, helst tyst o stilla....Kan meddela att matte fick en whiplash
          och lite klämda fingrar ! Hon kan ju inte stå där o drömma, jag
          ville ju leka....Hon får skylla sej själv faktiskt!










          Lunch promenad men en lagotto med krokad svans.... 








                             En stor jord"koka" anföll.....







             
                                  Men jag brotta' ner den....







             
                            Hade tänkt kamouflera mej bättre..... 







             
                            Tog mej en liten bensträckare....







             
                                             Poser
ing 1                      







              
                                          Posering 2







            
                                          Blir det bra så här ? 







             
                           Ute på bruks......som sagt....det suger !




 


             
                             Monkan med ???, projekthund iallafall....







             
             
                          Stackers mej....jag får bara titta på....  








                              Nu går jag o lägger mej !!!   









                      



                                           SUSSA GOTT !!!
                                         KRAMAR TORSTEN                               






       

 
 
Sigge

Sigge

7 maj 2009 21:32

Du Torsten lyssan på en tyngdlyftare.
De utstöter ju en massa ljud när de tar i.
Jag ahr anammat den principen det är därför jag låter när jag rullar tunna.

http://svamphunden.bloggagratis.se

 
Stella

Stella

7 maj 2009 21:56

Du Torsten jag har en idé... Försök ta dig ut, ta mot Borås, jag försöker ta mig ut, jag tar mot Piteå, någonstans mitt emellan så träffas vi och bygger oss ett bo, för nu tycker jag att livet här är väldigt trist!!

Puss på dig!

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

7 maj 2009 23:03

Jäkla ideer människorna har. Sitta och titta och sedan vara tyst????? Gör som Stella säger, inget att förlora.
Det där stället du var på har vi bott på, men då var du inte född, bara påtänkt.
pussar

http://lagottoflickorna

 
Ingen bild

Mia, Stellas "moster"

7 maj 2009 23:07

Håller med dig Torsten, matte måste skärpa sig o inte stå där o sova när leklusten anfaller!
Du skulle lätt få jobb som vovve modell med så´na snygga poser!

Natti, natti

 
Tessan med "pälsbollarna"

Tessan med "pälsbollarna"

8 maj 2009 09:28

Ha ha lilla Torsten...var faktiskt oppe kl 06.30 idag men fyyyyy så trött kag var! Jag passar Ester och Primos syrra Alice till klockan 12.30 för deras matte skulle jobba lite. Bra att du hoppar på stenar och annat mycket bra träning för balansen :) Akta dig för dom anfallande jordkockerna jag tror dom kommer från en annan planet!!
Puss på dig....

http://lagottokrullisarna.bloggagratis.se

 
Ville

Ville

8 maj 2009 10:13

Torsten sätt dig på tåget och kom hit....jag tänkte ha ett FF partyy nu när jag måste passa huset idag....självklart bjuder vi in Stella åxå ;)

http://marno.bloggagratis.se

 
'♥♥♥♥L med  Juni o Cola♥♥♥♥

'♥♥♥♥L med Juni o Cola♥♥♥♥

8 maj 2009 16:37

mmm förstååår att du e trött:):)ha en underbar helg:)

http://www.juniocola.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 9 september 2009 09:33


                                                Har ju länge funderat på att byta blogg....NU blir det och jag hoppas att allt ska funka! Matte är ju          inte den mest tekniska person som man stött på...                           ...

Av Eva - 8 september 2009 21:18

Men nu ska man veta....Här känner man inte igen sej!!! Ska bara in och säga godnatt och ingenting är sej   likt här på bloggagratis! Vet inte vad jag ska tycka....tjaa, kanske man vänjer sej, men en liten förvarning hade väl inte var...

Av Eva - 7 september 2009 21:19

                          Jamen dåså...måndag avklarad! Som vanligt en skööön vilodag,man    får liksom tid att gå igenom sina tankar (typ soooova) och tid att    reflektera över livet (typ soooova mera)...en väldligt bra dag med     andra ord!     N...

Av Eva - 6 september 2009 11:22

                            Igår blev vi inkallade till arbete i Kinnbäck....det hade kapats en   massa träd, bl a på mormor o morfars tomt och eftersom de behöv-   er en massa ved så ville de ha lite hjälp! Lite o lite föresten....vi    fick jobba s...

Av Eva - 5 september 2009 18:11

                                        Hej på er!    Idag har vi jobbat så hårt att jag inte orkar lägga in bilderna idag...    jag berättar imorgon istället!    Nu blir det bastu och mys i våran mysiga relax.....                 ...mysipys....dock ...

Ovido - Quiz & Flashcards