Direktlänk till inlägg 10 maj 2009

Nöjd, glad och inte så förskräcklig.....

Av Eva - 10 maj 2009 21:24





   En riktig toppendag har det varit !!!! Vi körde en favorit i repris....
   For ut på Pitholmsheden även idag....det är så fantastiskt fint där!
   På vägen hem stannade vi till hos mina bästisar Eva o Nicke....
   Sen förstår ni har jag varit och tränat med de andra lagottosarna...
   ja, ni vet utställningsträning...Idag var vi i Måttsund, strax hitanför
   Luleå. Som ni vet skötte jag mej inte så bra förra veckan...Idag gick
   det MYCKET bättre ! Tyvärr glömde matte kameran, så inga bild-
   bevis finns....Men matte är väldigt nöjd...inga hemska spel som förra
   gången !Nästa söndag är det dags för min första utställning och jag
   känner mej redo !!!









             
                 Husse trodde fortfarande att han är snabbare än mej...







             
                Jag hinner både upp o ner några gånger innan han
                hunnit upp.....







             
               Det enda som händer är att husse är andfådd....det är
               INTE jag !







             
                             Är jag snygg eller är jag SNYGG...???!!







              
                                       Skogen är så fiiiiin....







               
                      Det finns liv...även om man är en stubbe!!!







              
                  Många pinnar....husse hjälper mej att välja en....







              
                                     ....den duger skitfint....








              
                                        Nämen hallååå....







              
                                     .....vänta på mej....







             
                        Det här trädet ser inte ut vara så kul....







              
                             ....men skenet bedrar....sannerligen.....







               
                                      ...fullt med frolicar...







             
                       SIGGE ! I våran skog finns bara ruttna svampar....








                         Men jag gjorde mitt bästa ändå....







             
                Igår fanns det korv på stenarna.....måste kolla....







             
                                           ...hopp upp...







             
                             ....naej....inte ens en smula....







               
                             Kan man få en godis iallafall...???









   På vägen hem for vi förbi hos Eva o Nicke, deras son Linus, numera
   min bästa vän, var också hemma...









              
                                  Linus hade en fotboll....  







             
                             Jag frågade om jag fick va' med....







              
                                  Schysst, grabben! Då lirar vi.... 








                        Efter matchen bjöd han på lite vatten.....









   Nu är jag ruggigt trött....kanske somnar nu och stiger upp nångång
   imorron eftermiddag....känns så iallafall !!!









             
                             Trött och nöjd liten Torsten (läs stoooor)!









                        
 

                                       KRAMAR TORSTEN                                      





 
 
Stella

Stella

10 maj 2009 22:15

Ja Torsten du är JÄTTESNYGG!!! Mitt hjärta slår flera extraslag när jag ser dig!! Ska hålla alla mina tassar (även den onda) för dig på söndag!!

Sov nu så gott, det har du förtjänat
Puss på pannan och kram på magen!

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
Ulrika

Ulrika

10 maj 2009 22:28

MVG++++ blir dagens betyg!!!!! Superduktig är du!!!!!
Hector och Molle behöver träna mer framför allt på att inte stjäla sopor och biscotti. Hoppas att du blundade när de härjade som bäst.

http://lagottotito.blogg.se

 
Hunden Liza

Hunden Liza

10 maj 2009 22:36

Vilka härliga skogsbilder. :-) Och du är jättesnygg!! :-)

http://hundenliza.blogspot.com

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

10 maj 2009 22:53

Men hallå där, vilken snygging!!!!!!
Har du läst på en viss blogg om hur man får hur många frolicbuskar som helst? Vi vågar inte skriva vilken, ifall din matte skulle läsa den. Vi vill ju inte få skulden.
Inget regn i dag ser vi, härligt.
pussar

http://lagottoflickorna

 
Tessan med "pälsbollarna"

Tessan med "pälsbollarna"

10 maj 2009 23:05

Det finns inte så mycket jag är avundsjuk på er i norrland...men snön och den vackra skogen ni har är 2 av sakerna som jag avundas er:) Oj det ska bli så spännande att få läsa om dina utställnings bravader om 1 vecka!!
Sov sött ( ja det gör du väl redan;))

http://lagottokrullisarna.bloggagratis.se

 
kulan

kulan

11 maj 2009 01:08

Hallåååå där Torsten jaaa.... du är skitsnygg. Vilken härlig dag du har haft.
När du hoppar upp på stenen ser du ut som en liten sten-get :-). Vilken bra motion din husse fick idag.
Jag väntar oxå med spänning på utställningsresultat nästa helg,
Puss på ditt söta oranga öra
kulan

http://www.sykulan.se

 
Cesare

Cesare

11 maj 2009 07:18

Snygg brorsan.. Håller alla tassar på dig på söndag
Cesare

http://www.lagottocesare,bloggagratis.se

 
Yrsa

Yrsa

11 maj 2009 14:23

Hej Torsten, såg på Mysan blogg att du ska få en - ja vad blir det - lillasyster??? Eller kanske en syster-dotter???? Hmmm spännande. Jag börjar valpkurs på torsdag. Uj uj matte tycker jag är olydig. Puss /Yrsa

http://akital.bloggagratis.se

 
Bella & Smilla

Bella & Smilla

11 maj 2009 17:34

Våran matte blir sjuk av längtan när hon ser bilder från Pitholmsheden det påminner henne om hennes barndomstrakter. Tallhedar är mitt liv det se, brukar matte sucka. I sommar tänker matte svika oss och åka långt upp till norr utan oss och nu börjar vi bli lite oroliga att hon ska bli kvar där och glömma bort oss. Och JAaaaa Torsten du är snygg.

http://lagottoteam.bloggagratis.se

 
Sigge

Sigge

11 maj 2009 19:26

Lugn Torsten!
Det kommer nya svampar hos dej också.
Förresten pstår amtte att din skog ser ut som skog där det kan växa goliatmuseron. Sån som japanerna betalar tiotusen kronor kilot för.
Räcker till många grisöron det

http://svamphunden.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 9 september 2009 09:33


                                                Har ju länge funderat på att byta blogg....NU blir det och jag hoppas att allt ska funka! Matte är ju          inte den mest tekniska person som man stött på...                           ...

Av Eva - 8 september 2009 21:18

Men nu ska man veta....Här känner man inte igen sej!!! Ska bara in och säga godnatt och ingenting är sej   likt här på bloggagratis! Vet inte vad jag ska tycka....tjaa, kanske man vänjer sej, men en liten förvarning hade väl inte var...

Av Eva - 7 september 2009 21:19

                          Jamen dåså...måndag avklarad! Som vanligt en skööön vilodag,man    får liksom tid att gå igenom sina tankar (typ soooova) och tid att    reflektera över livet (typ soooova mera)...en väldligt bra dag med     andra ord!     N...

Av Eva - 6 september 2009 11:22

                            Igår blev vi inkallade till arbete i Kinnbäck....det hade kapats en   massa träd, bl a på mormor o morfars tomt och eftersom de behöv-   er en massa ved så ville de ha lite hjälp! Lite o lite föresten....vi    fick jobba s...

Av Eva - 5 september 2009 18:11

                                        Hej på er!    Idag har vi jobbat så hårt att jag inte orkar lägga in bilderna idag...    jag berättar imorgon istället!    Nu blir det bastu och mys i våran mysiga relax.....                 ...mysipys....dock ...

Ovido - Quiz & Flashcards