Direktlänk till inlägg 13 maj 2009

Ferarri-Torsten....

Av Eva - 13 maj 2009 21:03



Ja, jädrar i min lilla låda!!! Matte är liiiite ....ja, typ
   irriterad på mej.....Att jag är envis det har jag fått höra i hela mitt
   liv....så det är ju definitivt inget nytt för min "söta" matte!
   Jag har väl testat lite gränser idag och det är väl inget konstigt med
   det heller...gör väl alla nångång....eller hur??? Monkan sa nåt idag om
   man kunde likna mej med en ferarri....det är väl en komplimang, eller
   har jag missuppfattat?! Brmm, brmmm....mycket o fin motor!
   Idag har jag ÄNTLIGEN fått bli klippt klart! Monkan var o hämtade mej
   och vi for till Therese (Alfons o Elsas matte), matte fick fara o jobba!
   Man kan väl säga kort o gott: Det var jääävligt jobbigt!!! Men snygg
   blev jag o matte är nöjd!
   Nu har jag o min "snälla" matte varit på bruks...Min bästa vän Yrsa
   kom också.....Fy sjutton, vi har inte fått hälsa, inte fått busa...ingen-
   ting!!! Så jag har skällt en del, dragit i kopplet en del, haft mycke'
   knäck i öronen....Vad ska man annars göra??? Men inget har hjälpt,
   matte blev om möjligt bara ännu mer sur....*suckar*

  Då till nåt glatt o roligt....Jag ska bli "morbror"!!! My o Roger ska häm-
  ta hem en liten snygging om 3 veckor....









                               
                         Så här ser hon ut...Staffordshire bullterrier






                   
                      Hon har inget namn ännu...jag tycker Maggan, jag!









   Det har inte blivit så mycket bilder idag, men min nyklippta skalle
   ska ni iallafall få se....









              
                                    Säger bara......eller hur???







              
                  TACK, Therese o Monkan för ert stora tålamod!!!!







              
                        Yrsa min vän....nästa gång SKA vi busa......







             
                                Fy bubblan, så himla trist!!!









                      Nu ska Ferarri-Torsten sova....



                                               GO'NATT VÄNNERNA!
                                                  
  KRAM TORSTEN                               









 
 
Yrsa

Yrsa

13 maj 2009 21:35

Jaaaaaa visst var dom trista. Men nästa gång Torsten. Puss och kram /Yrsa

http://akital.bloggagratis.se

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

13 maj 2009 21:38

Vi säger bara SNYGGING. Men så synd att du inte fick busa med Yrsa. Men spara Ferarritakterna till ett bättre tillfälle.
pussar

http://lagottoflickorna

 
Tessan med "pälsbollarna"

Tessan med "pälsbollarna"

13 maj 2009 21:58

Skepp ohoj snygging! Inte nog att du ska bli sjöbuse...Ferrari är du oxå! Jag som alltid önskade mig en röd Ferrari när jag var tonåring:) På med rödfärg och kom hit!

Den där Yrsa tycker Acke och Primo att du kan ta med dig oxå;)
Sov sött..brmm brmmm.....

http://lagottokrullisarna.bloggagratis.se

 
Stella

Stella

13 maj 2009 22:26

Förstår inte hur någon någonsin kan vara irriterad på dig??? Du är ju prinsen som bara är bäst!!
Otroligt snyggt Lagottohuvud, nu ser jag hur det kliar i mattes fingrar, hon vill så gärna klippa, men just huvudet är hon inget vidare på..

Sov så gott dyre prins!

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
Bella & Smilla

Bella & Smilla

13 maj 2009 22:57

Snyggtorsten!

http://www.lagottobella.com

 
kulan

kulan

14 maj 2009 02:05

Sååå otroligt fin Torsten.
Hur kan matte bli sur på dig???...Tala om för henne att du är ju för sjutton Guds gåva till mänskligheten :-) eller hur?
Godnatt sötnos
Ps. jag tycker oxå att den lillagodingen skall hetaMaggan
kulan

http://www.sykulan.se

 
Ingen bild

Hector

14 maj 2009 07:56

I morse sa min matte Ä N T L I G E N vad då, vad menar hon? Ja hon påstår att jag har varit j...t jobbig sen i måndags då jag väckte henne vid 04-tiden. Tyckte hon kunde släppa ut mig så jag fick gå och fria men NÄ hon bara fräste "gå o lägg dig och var tyst!". Hur lätt är det när min alldeles underbara Majsan luktar sååå gott. Då satt jag tyst o stirrade på matte, då fräste hon igen. Det stör väl ingen att jag sitter o stirrar lite... Nå idag så har Majsan slutat lukta så där hypnotiskt gott så nu är matte glad igen att jag är "tillbaka". Snygg du blev Torsten, jag ska få friseras på lördag hos min urmatte, det ska inte bli kul ;) Vi syns på söndag.

 
Ville

Ville

14 maj 2009 09:14

Sura mattar är ingen höjdare ...men fasligt grann blev du Torsten.
Hoppas du får en bra dag med bus och glada upptåg. Lite ludd i öronen är väl inget men det låter täppt med knäck ;)

http://marno.bloggagratis.se

 
Totti

Totti

14 maj 2009 10:52

Wow, nu är du ju bara snyggast! Tur att du bor så långt norrut så du inte kan förvrida huvudet på tjejerna i min hundpark. Fast matte viskade något om att hon skulle kunna komma och hundnappa dig, så fin är du.

http://www.tottskrutten.bloggagrats.se

 
Ingen bild

Salle

14 maj 2009 13:04

Fadern SÅ snygg du blev! Du fick ju behålla manen och mustaschen så du måste vara väldigt nöjd, trots allt ;) Visst fadern är det jobbigt? Funderar på om det inte vore dags att vi samlar oss och gör uppror :)

 
Sigge

Sigge

14 maj 2009 19:34

Du jag hann inte med ett endaste fynd idag!
Mycket hård dag som slutade i en båt!!!!!!!

http://svamphunden.bloggagratis.se

 
Helena o Tosca

Helena o Tosca

14 maj 2009 20:08

Vi måste lämna ett litet tassavtryck i din härlig blogg. Man blir glad varje gång man är här. Och det är vi, ofta, men i smyg...Så nu säger vi Hej!

http://blogg.passagen.se/toscafnoska

 
Valle Vagabond

Valle Vagabond

14 maj 2009 21:34

Jaså du, Torsten. Det var busigt idag. Ja. Så är det. Vissa dagar MÅSTE man bara få busa ....
Man kan ju inte vara samarbetsvillig alltid. :-)

http://vallevagabond.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 9 september 2009 09:33


                                                Har ju länge funderat på att byta blogg....NU blir det och jag hoppas att allt ska funka! Matte är ju          inte den mest tekniska person som man stött på...                           ...

Av Eva - 8 september 2009 21:18

Men nu ska man veta....Här känner man inte igen sej!!! Ska bara in och säga godnatt och ingenting är sej   likt här på bloggagratis! Vet inte vad jag ska tycka....tjaa, kanske man vänjer sej, men en liten förvarning hade väl inte var...

Av Eva - 7 september 2009 21:19

                          Jamen dåså...måndag avklarad! Som vanligt en skööön vilodag,man    får liksom tid att gå igenom sina tankar (typ soooova) och tid att    reflektera över livet (typ soooova mera)...en väldligt bra dag med     andra ord!     N...

Av Eva - 6 september 2009 11:22

                            Igår blev vi inkallade till arbete i Kinnbäck....det hade kapats en   massa träd, bl a på mormor o morfars tomt och eftersom de behöv-   er en massa ved så ville de ha lite hjälp! Lite o lite föresten....vi    fick jobba s...

Av Eva - 5 september 2009 18:11

                                        Hej på er!    Idag har vi jobbat så hårt att jag inte orkar lägga in bilderna idag...    jag berättar imorgon istället!    Nu blir det bastu och mys i våran mysiga relax.....                 ...mysipys....dock ...

Ovido - Quiz & Flashcards