Direktlänk till inlägg 14 maj 2009

Torsdagen snart slut....

Av Eva - 14 maj 2009 21:08



             



   Måste säga att jag har varit lite loj idag.....tror att gårdagen tog lite
   hårt på mej ! Var ju lite odåga igår....det var inge' bra ! Idag har jag
   skött mej bättre....tror jag iallafall....matte har inte fått nån arg-
   rynka på hela da'n....Bra va' ??!!!









             
                 Nånting fångar helt klart mitt intresse....det doftar ju
                 gott......undra vad det är ?







             
               Matte tror att jag hittat en välsmakande liten pinne....
               tills hon upptäcker att det stinker skiiiiit !!!!
               Vaddå ....en torkad liten lortkorv...det är väl gott ??!!!







               
                   Bli inte så upprörd, matte....skägget går väl att
                   tvätta.....







             
                                Musöronen har växt till sej lite.....







              
                        Det nöjda lagotto-arslet guppar vidare..... 







             
                         ....poserar ganska snyggt på min sten.....









   Hörrni, idag blev det inte mycket......men bättre än ingenting ialla-
   fall ! Imorgon är vi lediga jag o matte-tanten, det blir skönt....Vi ska
   väl träna med det där konstiga kopplet igen ....Matte säger ofta :
   "Torsten...på söndag är det utställning....lova att du sköter dej !"
   Jag vet inte alls om jag ska det...beror helt på dagsformen !










   Snart ser jag o husse ut så här....Matte var ska du sova ????











                        







                                            SUSSA GOTT !

                                        KRAMAR TORSTEN                                  








 
 
Valle Vagabond

Valle Vagabond

14 maj 2009 21:36

Hahaha. Skitkorvar kan fånga mitt intresse också. Fattar inte varför mattarna ska bli så upprörda för lite skit. Sov gott och dröm vackert. Ses.

http://vallevagabond.bloggagratis.se

 
Acke och Primo

Acke och Primo

14 maj 2009 21:50

Näää vi äter dom inte men Acke rullar sig i dom:) Matte säger att hon gillar ditt Lagotto-arsle;) Vi föredrar ju tjejjers "As"... Vi ska nanna matte snart för hon är kaputt, men glad i själen! i morgon blir det tuff dag...ja inte för oss så mycket men för matte skrutten, Ester och Alice ska vara här nästan hela dagen....kommer 07.20 och sen slutar deras matte jobba 15.15....Så vi får snygga tjejj-arslen att kolla in i mååååånga timmar;)

Nattis!

http://lagottokrullisarna.bloggagratis.se

 
Stella

Stella

14 maj 2009 22:27

Lite skit rensar magen (något gamalt talesätt) Tycker att du är superduper fin i nya frissan!!

Sov så gott, men gör lite plats åt din matte..

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

14 maj 2009 22:33

Den sista bilden gillar vi stenhårt. Ligga och gosa i sängen, finns det något bättre? Mamsen ska också på utställning på söndag i Hässleholm. Då ska en knasig domare titta på Krölle och Gråben. Men skit samma vad han tycker, vi vet att dom är bäst, precis som du är lille gulleplutt
pussar

http://lagottoflickorna

 
Yrsa

Yrsa

14 maj 2009 22:48

Min matte blir också upprörd när jag äter bajs, men jag gjorde det mest när det var vinter och de var frusna. Men man kanske skulle ta och smaka lite nu också? Jag fick inte hälsa på hundarna idag heller Torsten, men det gjorde inte så mycket det var jobbigare att inte få hälsa på dig. Nästa gång KRÄVER vi att få busa en liten stund i alla fall. Visst då? Puss puss /Yrsa

http://akital.bloggagratis.se

 
ResSus

ResSus

15 maj 2009 08:34

Hej Torsten
Jag heter Ressu och ser ut precis som du. Men jag är lite äldre - drygt 4 år nu.
Jag har kommit in på din hemsida via Totti's. Där har du kanske sett att det ibland står något om att vi tränat och gått promenader ihop, Totti och jag.
Det här med stenar är bra - jag kallar det för pussstenar. Först puss - sen godis! Det finns pussstubbar, pussstockar och pusssoffor också. Men det ska vara tre 's' -inga pussberg eller pusshögar, om du förstår vad jag menar.
Ha nu en skön helg med mycket roliga aktiviteter och skön vila. Själv ska jag ha en träningstävling i morgon och matte har lovat lägga ett spår i skogen åt mig. Sen ska jag nog hjälpa till med lite trädgårdarbete också.
Ha det gott-gott-i-lagotto-gott

http://www.ressu.se

 
Cesare

Cesare

15 maj 2009 08:41

Brorsan ! Vi är ju inte bara lika..vi har typ båda mattar med arg-rynkor, min börjar likna ett russin ! Eftersom jag ofta drar på henne..hon hänger typ inte mä så har hon försett mig med sele!
Lycka till på söndag!
Cesare

http://www.lagottocesare,bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 9 september 2009 09:33


                                                Har ju länge funderat på att byta blogg....NU blir det och jag hoppas att allt ska funka! Matte är ju          inte den mest tekniska person som man stött på...                           ...

Av Eva - 8 september 2009 21:18

Men nu ska man veta....Här känner man inte igen sej!!! Ska bara in och säga godnatt och ingenting är sej   likt här på bloggagratis! Vet inte vad jag ska tycka....tjaa, kanske man vänjer sej, men en liten förvarning hade väl inte var...

Av Eva - 7 september 2009 21:19

                          Jamen dåså...måndag avklarad! Som vanligt en skööön vilodag,man    får liksom tid att gå igenom sina tankar (typ soooova) och tid att    reflektera över livet (typ soooova mera)...en väldligt bra dag med     andra ord!     N...

Av Eva - 6 september 2009 11:22

                            Igår blev vi inkallade till arbete i Kinnbäck....det hade kapats en   massa träd, bl a på mormor o morfars tomt och eftersom de behöv-   er en massa ved så ville de ha lite hjälp! Lite o lite föresten....vi    fick jobba s...

Av Eva - 5 september 2009 18:11

                                        Hej på er!    Idag har vi jobbat så hårt att jag inte orkar lägga in bilderna idag...    jag berättar imorgon istället!    Nu blir det bastu och mys i våran mysiga relax.....                 ...mysipys....dock ...

Ovido - Quiz & Flashcards