Direktlänk till inlägg 15 maj 2009

Konstig ledIg dag !

Av Eva - 15 maj 2009 20:55



                       


   Det blev en lite konstig dag idag.....ledig dessutom....Känner inte
   igen mej riktigt. Men man ska väl lära sej nåt nytt varje dag!!!!








              
                                   Imorse när jag åt frukost....





              
                                ...då kom plötsligt My....







              
              Visste inte om jag skulle äta klart eller.....bäst man
              smörar....hon får ju snart hem en liten....





              
                                  Men än vill hon mysa i soffan...






               
                            Sen drog vi till skogs...jag, My o matte !!!






              
                         Tidigt på förmidda'n och jag är  här redan....







              
                  Å. vet ni??!!! det fanns kvar frolic i trädet idag också...







             
                              ...lika jäkla gott som förra gången....







              
                                        VA??! Är det redan slut???!!







             
                              Kanske det är nåt  gott på stenen...?
                              ....men inte det....







              
                     BINGO!!!! Japp, i det kvarglömda däcket fanns det....







             
                En stavgångare som passerade sa att han var inte rädd
                för hundar....Men gissa vad??? Jag var rädd för honom
                ......fniss.....









   Efter att vi varit i skogen for vi hem...Mattarna åt lite och sen sa dom
   åt mej att stanna...o dom for!!! Jag fick vakta huset i säkert 3-4
   timmar innan dom dök upp! Jag säger bara: Schysst!!!! My o Roger
   håller på att renovera o matte blev tydligen ditbedd för att röja lite..
   Nåja, sent omsider kom hon ju hem....hade presenter till mej som jag
   inte visste vad jag skulle göra med....









             
                               En boll...? Ska jag äta eller leka....???







              
                 Kan meddela att den nu ligger i säker förvar...i min
                 mage....!!!







             
                        Sen kom ju älsklings-husse hem o busa lite....







             
                                   Ähhh, får jag den, är du snäll....







              
                               Snälla, schysst om jag får den....









   Nu är det ju redan snart dags att sova....och jag som är så himla pigg..
   får se om jag hittar på nåt....











          Kan meddela att jag,efter vissa påtryckningar, igår gjorde
          plats för matte.....











                                    

                                             KRAM TORSTEN

 
 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

15 maj 2009 23:57

Du är nog inte lite bortskämd du!!!! Men vi tycker det är hur bra som helst. Mamsen bakar citronkaka just nu och alla utom jag, Liq, och mamsen.
pussar

http://lagottoflickorna

 
lotta

lotta

16 maj 2009 07:56

hihi ja passa dig för stavgångarna...de där stavarna de viftar med e inte nådiga:/ha en underbar helg:)

http://juniocola.bloggagratis.se

 
Ville

Ville

16 maj 2009 09:48

Så mysigt du har det med gosemys hela tiden ...du är en gullig hund du Torsten.
Trevlig helg !!

http://marno.bloggagratis.se

 
Salle

Salle

16 maj 2009 11:01

Vilken härlig tur du hade, både frolic-träd och gamla kvarglömda däck. Inte undra på att man blir avis.

http://salle-salvatore.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 9 september 2009 09:33


                                                Har ju länge funderat på att byta blogg....NU blir det och jag hoppas att allt ska funka! Matte är ju          inte den mest tekniska person som man stött på...                           ...

Av Eva - 8 september 2009 21:18

Men nu ska man veta....Här känner man inte igen sej!!! Ska bara in och säga godnatt och ingenting är sej   likt här på bloggagratis! Vet inte vad jag ska tycka....tjaa, kanske man vänjer sej, men en liten förvarning hade väl inte var...

Av Eva - 7 september 2009 21:19

                          Jamen dåså...måndag avklarad! Som vanligt en skööön vilodag,man    får liksom tid att gå igenom sina tankar (typ soooova) och tid att    reflektera över livet (typ soooova mera)...en väldligt bra dag med     andra ord!     N...

Av Eva - 6 september 2009 11:22

                            Igår blev vi inkallade till arbete i Kinnbäck....det hade kapats en   massa träd, bl a på mormor o morfars tomt och eftersom de behöv-   er en massa ved så ville de ha lite hjälp! Lite o lite föresten....vi    fick jobba s...

Av Eva - 5 september 2009 18:11

                                        Hej på er!    Idag har vi jobbat så hårt att jag inte orkar lägga in bilderna idag...    jag berättar imorgon istället!    Nu blir det bastu och mys i våran mysiga relax.....                 ...mysipys....dock ...

Ovido - Quiz & Flashcards