Direktlänk till inlägg 16 maj 2009

Har sonderat terrängen....

Av Eva - 16 maj 2009 17:04



                       


   En vacker dag är det idag !  Varmt o skönt o förbenat svettigt.....
   Jag har varit o kollat in utställningen idag....Ja, matte tänkte att
   det skulle vara bra för mej att insupa atmosfären så här dagen före
   min stora debut ! Jag skötte mej ju alldeles superbt förståss !!!
   Fast imorron är ju mina polare där och då vet man ju aldrig....










  Här syns bara en bråkdel....sablar va' mycket hundar o folk det var!!!







             
                      My o Kenth var också med (till höger i bild)... 
                     







             
                  My skulle titta lite på "sin" ras som hon ska få hem
                  om 2 veckor, uppfödaren var där med sina hundar....
                  Tyvärr hann vi inte se valparna för dom var med!







             
                     Blev alldeles yr av allt...blev tvungen att lägga 
                     mej ner en stund....







             
                            En utav många....Matte blev lite "betuttad"...







                 
                                       ...den var inte stor.....







             
                     Alltså ursäkta herr "Staffe", vilka ballar du har....!







             
                  Blev lite varm o skakig i bena när matte pekade ut
                  ringen jag ska springa i imorron......








                            ...fick lägga mej igen......*gulp*









   Sen när vi kom hem var jag lite trött faktiskt, ville lägga mej att sova
   men........en doft fick mej att klarna till.....









             
                    ....minsann....det stod parisare på menyn.....







             
                 Vaddå varmt i solen??? Måste ju övervaka grillen....







             
                 För 5 veckor var här en halv meter snö....nu ser det
                 ut så här !!!







             
                             Tur man får svalka i skuggan....









   Varmt o gott som sagt ! Ikväll blir det melodifestival för oss, ska hejja
   på Sverige....Hoppas man orkar hålla sej vaken (framförallt matte)!
   Håll nu tassen för mej i morron....Jag har inga stora förhoppningar,
   men jag blir kanske en erfarenhet rikare....Dessutom tycker iallafall
   matte o husse att jag är vääärldens snyggaste!









                 



                                 KRAMAR TORSTEN

 
 
Laurence

Laurence

16 maj 2009 19:14

klart Torsten att det ska gå bra för dig imorgon. Du är superfin och så välfriserad. Lycka till, vi hejar på dig. Kram

http://saphira

 
molle & matte

molle & matte

16 maj 2009 19:37

men klart att det kommer att gå bra för dig imorgon...vi håller allt vi kan.

http://www.pillans.se

 
Ressu

Ressu

16 maj 2009 20:46

Hej Torsten
Det kommer gå galant - du e ju jättefin.
Har någon sagt att du liknar mig?? :-)
Jag har iofs inte lagt så mycket krut på det här med utställning - det var bara sååååå tråkigt tyckte jag redan från första stund.
LYCKA TILL!

http://www.ressu.se

 
Sigge

Sigge

16 maj 2009 21:54

Tar en vilodag imorgon och håller alla tassar och matte tummarna

http://svamphunden.bloggagratis.se

 
Stella

Stella

16 maj 2009 22:22

Vilken smart matte du har som tog med dig dit idag, då kan du ju chilla i morgon..

Jag ska hålla mina tassar för dig i morgon och skulle det mot förmodan inte gå bra så är du ändå den grannaste grabben jag vet, så det så!!!

Nospussar från badbruden i Borås

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

16 maj 2009 22:56

Kom i håg en sak, du är samma snygga underbara Torsten som du var när du gick in i ringen. Skit i vad domaren tycker. Håll tassarna för oss i Hässleholm. Tycker domaren inte om oss så skiter vi i vilket.
pussart

http://lagottoflickorna

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

16 maj 2009 23:17

Vi glömde ju säga att vi håller alla tassar för dej i morgon
tasspussar

http://lagottoflickorna

 
kulan

kulan

17 maj 2009 00:59

Jag håller både tummar och tår för dig Torsten. Klart att det går bra... det kan inte finnas någon som kan motstå dig. Uj vad spännande, jag ser fram emot kvällens blogg
Puss o kram på dig sötnos
kulan

http://www.sykulan.se

 
Ville

Ville

17 maj 2009 09:42

Det kommer att gå jätte bra för dig prinsen...det brukar vara mattarna som är nervösa. Tänk bara jobb och gör ditt bästa när utställningskopplet kommer på . då går det toppen. Det funkade för mig när jag var en utställningshund ;)
Matte ler och slickar sig om munnen , parisare har hon inte ätit eller sett sen hon flyttade från norrland, det finns tydligen inte här i söder....Dumt säger matte!!
Hör hur jag ylar glada tillrop åt dig prinen, ser fram emot att få höra hur det gått för dig.

http://marno.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Helena o Tosca

17 maj 2009 13:29

Så söt och charmig som du är så går det säkert jättebra!
Vi ska hålla tummar och tassar.

 
Ruff

Ruff

17 maj 2009 13:37

Heja Torsten! Hoppas det gåt toppen idag! Brukar vara sjukt mkt folk på utställningarna och under min debut så skällde jag konstant tills vi kom in i hallen. Man blir ju lite nervis men de kommer som sgat gå suveränt! Ska bli kul med bilder ikväll!

http://www.livetmedruff.blogspot.com

 
 Anna med flock

Anna med flock

17 maj 2009 15:51

Hoppas att det gick bra på utställningen, om inte annat är det en himla nyttig träning.

http://timsevimse.blogg.se

 
Cesare

Cesare

17 maj 2009 19:15

Gick det bra??? Orkar inte vänta på resultatet..... Jättenyfiken!
Hodini Cesare !

http://www.lagottocesare,bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 9 september 2009 09:33


                                                Har ju länge funderat på att byta blogg....NU blir det och jag hoppas att allt ska funka! Matte är ju          inte den mest tekniska person som man stött på...                           ...

Av Eva - 8 september 2009 21:18

Men nu ska man veta....Här känner man inte igen sej!!! Ska bara in och säga godnatt och ingenting är sej   likt här på bloggagratis! Vet inte vad jag ska tycka....tjaa, kanske man vänjer sej, men en liten förvarning hade väl inte var...

Av Eva - 7 september 2009 21:19

                          Jamen dåså...måndag avklarad! Som vanligt en skööön vilodag,man    får liksom tid att gå igenom sina tankar (typ soooova) och tid att    reflektera över livet (typ soooova mera)...en väldligt bra dag med     andra ord!     N...

Av Eva - 6 september 2009 11:22

                            Igår blev vi inkallade till arbete i Kinnbäck....det hade kapats en   massa träd, bl a på mormor o morfars tomt och eftersom de behöv-   er en massa ved så ville de ha lite hjälp! Lite o lite föresten....vi    fick jobba s...

Av Eva - 5 september 2009 18:11

                                        Hej på er!    Idag har vi jobbat så hårt att jag inte orkar lägga in bilderna idag...    jag berättar imorgon istället!    Nu blir det bastu och mys i våran mysiga relax.....                 ...mysipys....dock ...

Ovido - Quiz & Flashcards