Direktlänk till inlägg 19 maj 2009

Tisdag....

Av Eva - 19 maj 2009 20:25



                                           


   Jo, men lite skönt är det med dagar som är som vanligt....man får lik-
   som tid att ta igen sej lite! Fast helt vanlig har den ju inte varit för-
   ståss.....Jag har ju nämligen börjat lyfta benet idag...! Plötsligt för-
   stod jag hur jag skulle göra :-)) Jag har blivit lite mobbad faktiskt för
   att jag pinkat som tjejer....mest av matte , hon har skrattat lite åt
   mej....Hon skrattade nu också....mest av förvåning tror jag, ja, så nu
   har jag skvättat på som dom stora grabbarna.....Är jag stor nu ???









             
                                Hittade en kulig kotte idag....







             
                        Tror fan att kotten levde....den var en jäkel 
                        på att komma undan.....







             
                                   Du....tror jag lämnar den här....








             
                                         ....kom så går vi....







             
                                             Framåt marsch !








             
                              Tvärnit!!! Nånting luktar gott....







               
                        Kan du kolla.....har jag nåt i skägget, eller....???







              
                                   Herren på sten-täppan !







             
                  Passa dej, matte....för nu kommer jag o TAAAR dej !!!







             
                                En stor buss dundrade förbi....







              
                                      Kom så går vi vidare....







             
                       Åååå....vilken god o härligt tjock pinne....







             
                       Bäst jag passar på att rensa mitt underbett....







             
                Fasiken också....Hela jäkla skogen vill ju följa med hem...









   Imorron är matte ledig o på torsdag är både hon o husse ledig.....
   Tror vi ska fara o köpa en flytväst imorron, sen hoppas jag att det
   blir fint väder så det snart blir en  tur med båten igen !

                                            HEJ DÅ!








                               




                                      KRAMAR TORSTEN

 
 
molle

molle

19 maj 2009 21:00

hoppas du får en flytväst..

http://www.pillans.se

 
Yrsa

Yrsa

19 maj 2009 21:58

Jag VILL OCKSÅ lyfta på benet - kan du lära mig Torsten. Puss/Yrsa

http://akital.bloggagratis.se

 
Grålle

Grålle

19 maj 2009 22:40

Ja Torsten! Nu har du blivit stor!! Välkommen till klubben.
Tjingeling

http://www.corrado.bloggagratis.se

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

19 maj 2009 22:55

Nu får vi en tår i ögat, har du redan blivit så stor att du lyfter på lilla benet?
Herre tid så fort tiden går. Får vi se en bild av dej i flytväst snart.
pussar

http://lagottoflickorna

 
Cesare

Cesare

19 maj 2009 23:38

Tjena borsan! Välkommen i klubben! Här i stan är det massor av dogs.. Har nåra kompisar men vi får inte springa lösa och då måste man lära sig att markera. Lite jobbigt men..Flytväst låter bra tycker fegismatte..
Natti, naatti
Cesare

http://www.lagottocesare,bloggagratis.se

 
 Anna med flock

Anna med flock

20 maj 2009 00:05

Oj, det är till att ha blivit stora killen som lyfter på benet!

http://timsevimse.blogg.se

 
Totti

Totti

20 maj 2009 01:04

Grattis! Nu har du tagit steget in i vuxenlivet. Fast gör inte som jag gjorde några gånger i början: travade fram till en lyktstolpe och lyfte galant på benet - fast fel ben och pinkade åt fel håll. Matte skrattade rått.

http://www.tottskrutten.bloggagratis.se

 
Ville

Ville

20 maj 2009 07:43

Åhhh stora killen har det blivit av dig..
Matte kallar dig för Underbara Torsten (jag blir lite svartis när hon sitter och läser om dig)
Jag var stor när jag började lyfta benet, jag satt ju i en liten hundgård innan jag kom till min matte som släppte mig lös i skogen och promenerar långt med mig. Det är lättare att sitta när det är trångt, ska alla män göra säger matte (fattar inget)
Bra med flytväst tycker vi, du måste vara rädd om dig Torsten snart morbror Torsten...hehe det låter det!!!
Hoppas du får en underbar dag !

http://marno.bloggagratis.se

 
Stella

Stella

20 maj 2009 09:14

Go Morgon min Prins!!

Ja nu är du stora killen, akta så du inte får överslag och ramlar bara :-)

Hoppas ni får en underbar ledig dag, själv blev jag uppsläpad i ottan trots vår sena hemkomst igår, jag är så tröööööött!

Puss o kram hela dan!

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
lotta  med Juni ,Cola o Tuvaluva

lotta med Juni ,Cola o Tuvaluva

20 maj 2009 10:39

mmm hoppas att din matte får åka till västindien någon gång då...jag följer GÄRNA med om hon behöver resesällskap:D..men, ni ser ju ut att ha det riktigt mysigt tillsammans hemma också..inte så kul att resa bort o missa stora steg i sin vovves utveckling...vi kan ju vänta nåt år att sticka dit...;)Kram Lotta

http://www.juniocola.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 9 september 2009 09:33


                                                Har ju länge funderat på att byta blogg....NU blir det och jag hoppas att allt ska funka! Matte är ju          inte den mest tekniska person som man stött på...                           ...

Av Eva - 8 september 2009 21:18

Men nu ska man veta....Här känner man inte igen sej!!! Ska bara in och säga godnatt och ingenting är sej   likt här på bloggagratis! Vet inte vad jag ska tycka....tjaa, kanske man vänjer sej, men en liten förvarning hade väl inte var...

Av Eva - 7 september 2009 21:19

                          Jamen dåså...måndag avklarad! Som vanligt en skööön vilodag,man    får liksom tid att gå igenom sina tankar (typ soooova) och tid att    reflektera över livet (typ soooova mera)...en väldligt bra dag med     andra ord!     N...

Av Eva - 6 september 2009 11:22

                            Igår blev vi inkallade till arbete i Kinnbäck....det hade kapats en   massa träd, bl a på mormor o morfars tomt och eftersom de behöv-   er en massa ved så ville de ha lite hjälp! Lite o lite föresten....vi    fick jobba s...

Av Eva - 5 september 2009 18:11

                                        Hej på er!    Idag har vi jobbat så hårt att jag inte orkar lägga in bilderna idag...    jag berättar imorgon istället!    Nu blir det bastu och mys i våran mysiga relax.....                 ...mysipys....dock ...

Ovido - Quiz & Flashcards