Alla inlägg den 4 juli 2009

Av Eva - 4 juli 2009 19:54



Va fan!!! Blev det vinter eller??? Typ 13 grader varmt
   och väääldigt kalla vindar.....inte hade jag sagt att jag ville ha det!
   Husse o matte klagar (igen), de måste ta på sej KLÄDER....kan man
   tänka!!! Vi gick på loppis idag och jag köpte mej en NY kompis...
   en Grodan Boll....en stooor en!!! På loppis sålde jag in vår ras Lagotto
   också....många frågar vad jag är för kuf och många vill haaa....Tror
   vi övertalade en tant...hon tyckte jag var så fiiin (vet jag väl)!











             

                            Svansen i topp...det blev en med.....
                                   (tror grodan har en....)









              
                                              Visst är han fin???










              
                             ...bara 10 spänn...och han är min....









   Sen bestämde sej matte för att få bort min ull.....det hade nämligen
   viskats om tvångsrakning....men matte tyckte lite synd om mej, för
   jag HATAR klippmaskinen!!!  Nåja, vi fick bort massor med ull och
   sen fick jag åka o bada för att få bort allt ludd....











             
                         Härligt...fastän det var kyligt i luften...









 0
                                     Snälla...kasta en gång till....










                     ...ja,ja....går lika bra uppe på land....









             
                              ...man torkar ju lite fortare....









   Sen for vi hem och nu ska vi se en film igen....det är lite kallt att
   sitta ute....så det blir en soffig kväll....









              
                                      HA EN SKÖN KVÄLL!!!












                                    KRAMAR TORSTEN

Ovido - Quiz & Flashcards