Alla inlägg den 19 juli 2009

Av Eva - 19 juli 2009 19:17



         Hej allihopa!!!

   Blir en snabb resumé av helgen....Vi har haft fullt upp, plötsligt så
   verkar det som om ALLA börjar semestern nu.....när vi har slut....
   Hursomhelst så kommer det att bli si o så med bloggandet till veckan,
   vänner o släktingar o fester blir det framöver så jag måste nog kan-
   ske ta lite paus, men jag tittar in när jag hinner!
   Lite bilder på denna helg blir det, fast matte har glömt kameran HUR
   många gånger som helst....senil gammal kärring börjar hon va'....












                             Har iallafall varit till stranden....










                             PLUMS i vattnet....omedelBUMS!!!










                                 ...bollen är förståss med....









                  
                           ...fast ibland låter jag den bara ligga där....










               Jag tycker att husse ska hämta bollen o kasta den....










                               WAOW....yippikayey.....en pinne....











                                 ...en pinne, ger ett lyckligt sinne....









                      
                             ...hämtar den förståss i vågorna...











   Nu kommer det en radda bilder på den lille, lille Tyson...en chiuaua,
   världens minsta hund! Jag har förståss på ypperligt sätt tagit hand
   om honom, jag har varit väldigt försiktig för han är ju så pyttig....











   
                      ....såklart att han fick låna ett av mina ben....









 
                          ...han kan nästan krypa in i det...









       
                              ...men han ÄR väldigt söt...










                   ...hm...han ville kolla mine lite vitalare delar....










        ...men jag luktade visst ingé gott...han vände röven till...









                    
                                          Världens bästa jag!!!









             
                           Soffmys med världens bästa husse!!!








    
                                                Zzzzz....










                           Ligger o väntar på husse o matte....










                             ....suck....när kommer dom....???










   Blev lite hattigt i helgen...."så kan det gå, när inte haspen ligger på"
   Kommer tillbaka när det lugnat ner sej här....LOVAR!!!!











            
                                      PUSSAR TILL ER ALLA!!!










                      
                                            VI HÖRS SNART!

                                                 TORSTEN
                               





Ovido - Quiz & Flashcards