Alla inlägg den 16 december 2008

Av Eva - 16 december 2008 20:11

Det är jag det! Åh vad det är kul att få va' riktigt busig! Matte håller inte med, jag hör hur hon muttrar o har sej...Ibland SKRIKER hon åt mej, undrar om hon skulle gå nån kurs i själv-behärskning...? Men ibland så förstår jag ju vad hon vill...en stund alltså, sen kommer jag inte ihåg vad det var hon ville! Som sagt : Inte lätt att va' liten! Igår var My hemma och när hon kommer då blir det buuus!!!

Av Eva - 16 december 2008 12:14

Himla trist väder idag.... Man får som lust att hitta på nåt...JAAA och det har jag också! Jag har hjälpt matte att plocka undan lite kläder, bädda rent i lill-hussses säng...åsså har jag hjälpt till att diska...sen blev matte less på all hjälp och plockade fram den förhatliga mackapären dammsugaren...ja då liksom drog jag...gick o la mej, somnade. När jag vaknade tog jag itu med städningen igen, drog fram det jag hittade, passade på att göra tidningarna i lite mindre bitar innan de ska till återvinningen...Tycker personligen att jag har hunnit med en hel del, matte säger att hon är glad att hon får åka till jobbet kl tre o jobba ifre'....Hon är konstig hon...

Ovido - Quiz & Flashcards