Alla inlägg den 18 december 2008

Av Eva - 18 december 2008 20:05

Idag har jag skött mej bra! Matte sa igår att om jag bara kan sköta mej så kommer önskelistan fram till tomten.....Bra va'!! Har varit ensam idag för matte har jobbat och precis som förra gången så gick det jättebra, jag har inte ens kissat inne, jag väntade tills nån gick ut med mej. Himlar vad jag är duktig! Jag har hjälpt till att plocka i disken i diskmaskinen "åsså" snodde jag Rasmus ena 45'a när ingen såg...lukta gott! My har hälsat på mej och lärt mej några konster...vacker tass o rulla runt och ja, ni förstår ju själva hur det gick: Är man stjärna eller är man stjärna??! Har ju lätt för att fatta, om jag får säga det själv! Däremot är ju vädret ett mörker, snön har förvandlats till slask och gatorna till isbanor med massor av vatten på. Trist! Jag vill inte gå ut, blir lessen faktiskt, hoppas vintern kommer tillbaka... Snart är det jul! Puss o kram till er från mej!

Ovido - Quiz & Flashcards