Alla inlägg den 29 december 2008

Av Eva - 29 december 2008 17:59

12 veckor och sprutdags!!! Skulle det va' nåt det? Däremot undrar matte om de hade blandat i nåt lugnande i vaccinationen...Hon tycker att jag varit trött! Fast dagen har varit rätt så ansträngande faktiskt, klev upp tidigt för husse har jobbat idag , jag är ju ganska morgontrött av mej! Sen var jag o Matte ut på en kvartersrunda, efter det ville jag sova....MEN då var det dags att åka iväg till sprutan, hann sova i bilen en stund efteråt medan matte var på banken. Hem igen, sov i dryga 2 timmar, sen var jag o matte i skogen och lekte kurragömma...ganska läskigt för ibland hann jag inte med, matte var bara borta! Kom på att det var bäst att hålla koll på henne, den lilla tokan...man kan ju gå vilse! Det var en formidabel eftermiddag, himlen var blossande röd, synd att jag inte fick låna kameran... Igår kväll lyckades jag iallafall få en liten slick på osten samt ta mej upp i soffan för att komma åt husses sockar...! Det tar sej sa mordbrännar'n!!!

Ovido - Quiz & Flashcards