Direktlänk till inlägg 9 maj 2009

Gråblaskig dag...

Av Eva - 9 maj 2009 16:32



Hej alla!!!
   Gör ett nytt försök idag....gissa om irritationen var stor igår!!! Det 
   är jävulskt frustrerande när man gjort allt klart "åsså" är det bara
   puts väck....!
   Idag är det grått och lite regnigt ute, lite småkallt också....men solen
   måste ju också vila emellanåt....Synd bara att det var just idag!
   Vi har varit i skogen idag, snön har ju äntligen försvunnit (sånär på
   nån fläck här o var), en ny skog som kallas för Pitholmsheden....där
   var det toppen fint att springa!









             
                             Jag syns så bra mot det gröna....






             
                          ...hittade en fin pinne att gnaga på...







             
                                   Va'...? En sten med korv på....







             
                                      Trevligt ställe det här !







              
                        Ser ni knotträdet där framme.....bråttom nu....







              
                 ...det fanns korv i det också....Lyckan är total !!!







             
                                Vi stötte även på en hinder-bana....







             
                                Tjohooo...jag flyger ju fram !!!







             
                            Ibland kan man bli mörkrädd...mitt på da'n......







             
                       Nån gammal fornlämning mitt i skogen....







             
                     Husse trodde han kunde springa fortare än mej....







             
                Fick leda honom ner så han inte skulle få för sej att
                springa igen....







             
                                  ATTACK-hunden Torrige T....







             
                          Nä hörrni...dags att tänka på refrängen.....









   Snart dags för livets nödvändiga.....maaaat....! Sen blir det väl att
   slappa o se TV, det är ju så grinigt ute.....Gudars vilken doft som
   sprider sej....husse lagar middag.....håll alla tassar ni kan för att
   jag kanske får mej en smakbit!!!!










        Sen förstår ni tänker jag mätt o belåten inta horisontal-läge....









                      HA EN SKÖN LÖRDAG KVÄLL!!!
                 

                                                  
    KRAMAR TORSTEN                               










                             






 

 
 
Valle Vagabond

Valle Vagabond

9 maj 2009 21:31

Du är en bra korvletare, Torsten! Precis i min stil. Så där håller jag också på i skogen. Antingen hittar jag korv, eller också blodpudding. Smaskens. De där attackerna mot H:s och M:s armar har jag lagt av med nu - men så är jag ju nästan 1 år gammal också. Men du ska veta, Torsten, att min M. och H. höll på att bli tokiga ett tag när jag hoppade och bet dem i armarna .... (hehe...) Man växer ju opp ....
Mys vidare inne nu och ha en skön kväll!

http://vallevagabond.bloggagratis.se

 
saphira

saphira

9 maj 2009 22:52

jag vill flytta till Piteo, här i skåne har vi ingen skog med korv. fast jag är över ett år händer det då och då att jag hoppa på mattes ben och håller mig fast när hon inte går åt det hållet jag vill. ha det bra

http://saphira

 
Stella

Stella

9 maj 2009 22:57

Hej Goding!! Du har ju återigen haft en toppendag, fin skog ni var i, med korv och allt!! Så ovant att se dig utan en massa snö i omgivningarna :-) Nu är du nog en bra bit större än mig va?? Karlar ska ju vara stora och ståtliga, precis som du!

Puss o kram

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

9 maj 2009 23:32

Alltså, korvställen i skogen och korvstenar?
Det ska vi minsann kolla in i sommar, om alla planer håller. Annars till vintern.
Vilken härlig dag trots att solen sov en stund.
pussar

http://lagottoflickorna

 
kulan

kulan

10 maj 2009 00:10

Tjenixen Torsten, vilken skog alltså med koravar både här och där. Vad skönt att all din snö äntligen är borta, men ni är ju senare däruppe i norr, det ser man ju speciellt på telefonerna..... hi hi du förstår Torsten att här nere har vi nuförtiden sladdlöst och mobil, men det kommer nog till er så småningom oxå :-)
Puss på dina söta öron som mer och mer börjar likna färgen på Stella
kulan

http://www.sykulan.se

 
Bella & Smilla

Bella & Smilla

10 maj 2009 09:03

Hej Torsten kan du skicka karta med vägbeskrivning till den där korvskogen den skulle vi gärna vilja besöka, här har vi bara morötter.

http://lagottoteam.bloggagratis.se

 
'♥♥♥♥L med  Juni o Cola♥♥♥♥

'♥♥♥♥L med Juni o Cola♥♥♥♥

10 maj 2009 10:42

hihi förstår att du e trött efter sådana utflykter:)Hoppas du fick dig en smakbit utav middagen:)

http://www.juniocola.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Karran

10 maj 2009 16:25

Hej Torsten!
Gå in på stapelv4.pixbox.se så får du se vilken söting jag har blivit mormor åt.
Ha en fortsatt härlig söndag.

 
Ingen bild

Karran igen

10 maj 2009 16:27

Det ska va stapel4.pixbox.se

 
molle

molle

10 maj 2009 19:23

vilket toppen ställe du varit på ..med typ korv överallt

http://www.pillans.se

 
Timse med flock

Timse med flock

10 maj 2009 20:11

Vilka bra sten korvträd du hittade i skogen, smaskens! Vilken vacker skog ni var i, vi har lite dåligt om storskogar precis där jag bor. Hoppas du fick smaka lite rester.

http://timsevimse.blogg.se

 
Cesare

Cesare

10 maj 2009 21:37

Men tjena brorsan en korvskog ??????????????????? Hur i attan hittar man en sån ?
hungrig
Cesare

http://www.lagottocesare,bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 9 september 2009 09:33


                                                Har ju länge funderat på att byta blogg....NU blir det och jag hoppas att allt ska funka! Matte är ju          inte den mest tekniska person som man stött på...                           ...

Av Eva - 8 september 2009 21:18

Men nu ska man veta....Här känner man inte igen sej!!! Ska bara in och säga godnatt och ingenting är sej   likt här på bloggagratis! Vet inte vad jag ska tycka....tjaa, kanske man vänjer sej, men en liten förvarning hade väl inte var...

Av Eva - 7 september 2009 21:19

                          Jamen dåså...måndag avklarad! Som vanligt en skööön vilodag,man    får liksom tid att gå igenom sina tankar (typ soooova) och tid att    reflektera över livet (typ soooova mera)...en väldligt bra dag med     andra ord!     N...

Av Eva - 6 september 2009 11:22

                            Igår blev vi inkallade till arbete i Kinnbäck....det hade kapats en   massa träd, bl a på mormor o morfars tomt och eftersom de behöv-   er en massa ved så ville de ha lite hjälp! Lite o lite föresten....vi    fick jobba s...

Av Eva - 5 september 2009 18:11

                                        Hej på er!    Idag har vi jobbat så hårt att jag inte orkar lägga in bilderna idag...    jag berättar imorgon istället!    Nu blir det bastu och mys i våran mysiga relax.....                 ...mysipys....dock ...

Ovido - Quiz & Flashcards