Direktlänk till inlägg 22 maj 2009

Helg igen....

Av Eva - 22 maj 2009 20:14



                                           


   Håhåjaja....då var det helg igen, himla många helger var o varannan
   dag nuförtiden! Inte för att jag klagar, men det är svårt att hålla isär
   alla dagar...
   Har väl inte hänt så mycket sen igår, husse o matte har jobbat idag o
   jag har passat på att vila upp mej.
   Matte drömde inatt att Pia lämnade alla sina valpar här ???!!! Man kan
   undra vad som menas....









             
                          Vi hann en sväng till favvo-skogen....







             
                 Efter en dimmig o kylig morron sken solen så klar....







              
                  Dålig bild...Men matte kämpar så att få med att jag
                  lyfter på benet....här hann hon nääästan med!!!







             
                 Skynda på... Jag känner att frolic-trädet kallar....







              
                  Det här trädet har en outsinlig källa med frolicar....
                  Skynda er hit alla, jag ska visa vart det är....







              
                                       Smaskelismask.....







              
                                 Gottgotteligottgott...gott!!!







             
                  Det är ett träd som smular...man får mycke' skräp i
                  skägget.....









   Nu ska vi mysa ute på balkongen en stund innan det blir för kallt, sen
   blir det sova.... Vi har just varit ute på en skön o rolig promenad,
   matte tror att jag har blivit tokig, för jag lyder så bra och går ganska
   bra i kopplet....hon förstår ingenting....Jag säger bara, det är varmt..
   jag orkar inte vara så jobbig....Enkelt va'???
   Imorron blir det stugan...lägga ut bryggan o räfsa o lite allmänt jobb..
   Jag är redo !!!








                        SOV GOTT, VÄNNERNA!!!
                                                 KRAM TORSTEN

 
 
 Anna med flock

Anna med flock

22 maj 2009 20:58

Härliga bilder, och bildbevis på att du är stor pojke oxå med lyft på benet :) Ni verkar ha en sån otroligt vacker skog att gå i!

Ha en riktigt fin helg!

http://timsevimse.blogg.se

 
Sigge

Sigge

22 maj 2009 21:41

Matte plockar tonvis med granskott.
Sen flörvandlas de till sylade granskott, olja smaksatt med granskott, granskottgelé och hostmedicin.
Imorgon ska matte på marknad bland annat med syltade granskotten

http://svamphunden.bloggagratis.se

 
Cesare

Cesare

22 maj 2009 22:04

Vadå lydig --- Matte blir tokig för jag bryr mig inte.....Såklart du måste lyfta på benet!!
Rymningsbenägen Cesare


http://www.lagottocesare,bloggagratis.se

 
Yrsa

Yrsa

22 maj 2009 22:09

Ha en skön helg Torsten. /Yrsa

http://akital.bloggagratis.se

 
Stella

Stella

22 maj 2009 23:01

Matte hälsar att Doris ska då inte lämnas hos er, hon håller nämligen på att längta ihjäl sig här hemma, kan du fatta varför Torsten, hon har ju mig???

Ha en underbar dag i stugan!

Nospussar från Borås

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
Saphira

Saphira

22 maj 2009 23:45

så manlig du ser ut Torsten, synd att vi är släkt, jag hade kunnat tänka mig fråga om jag få chans på dig.

http://saphira

 
Tessan med "pälsbollarna"

Tessan med "pälsbollarna"

22 maj 2009 23:58

Oj jag som får så många "pissbilder" på mina...skulle kunna delat med mig, men det är ju fel färg på dom;) Drömmar är konstigt...jag drömde att jag hade jätte ont i foten och hade en illgrön linda runt höger vrist....när jag sen vaknade så hade jag jätte ont just i höger vrist:) hade nog fått konstig ställning på foten när jag sov!

Näää tidig morgon i morgon
Sov sött!

http://lagottokrullisarna.bloggagratis.se

 
Ville

Ville

23 maj 2009 09:40

Vilket fint Frolic träd du har Torsten.. När jag kommer upp till Norrland kan du visa mig det??
Hoppas din helg blir bra och var försiktig vid vattnet...

http://marno.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 9 september 2009 09:33


                                                Har ju länge funderat på att byta blogg....NU blir det och jag hoppas att allt ska funka! Matte är ju          inte den mest tekniska person som man stött på...                           ...

Av Eva - 8 september 2009 21:18

Men nu ska man veta....Här känner man inte igen sej!!! Ska bara in och säga godnatt och ingenting är sej   likt här på bloggagratis! Vet inte vad jag ska tycka....tjaa, kanske man vänjer sej, men en liten förvarning hade väl inte var...

Av Eva - 7 september 2009 21:19

                          Jamen dåså...måndag avklarad! Som vanligt en skööön vilodag,man    får liksom tid att gå igenom sina tankar (typ soooova) och tid att    reflektera över livet (typ soooova mera)...en väldligt bra dag med     andra ord!     N...

Av Eva - 6 september 2009 11:22

                            Igår blev vi inkallade till arbete i Kinnbäck....det hade kapats en   massa träd, bl a på mormor o morfars tomt och eftersom de behöv-   er en massa ved så ville de ha lite hjälp! Lite o lite föresten....vi    fick jobba s...

Av Eva - 5 september 2009 18:11

                                        Hej på er!    Idag har vi jobbat så hårt att jag inte orkar lägga in bilderna idag...    jag berättar imorgon istället!    Nu blir det bastu och mys i våran mysiga relax.....                 ...mysipys....dock ...

Ovido - Quiz & Flashcards