Direktlänk till inlägg 21 juli 2009

Bad o kalas...

Av Eva - 21 juli 2009 07:15



    
    Igår var det arbetsdag igen....ja, inte för mej, men dom jag bor med!
    Dessutom fyllde Rasmus 19 år, så på kvällen var det lite kalas!
    Vi hann ändå med en badvända, det är ju  så roligt! MEN alla mina
    bad har fått mej att lukta lite illa, säger matte....? Så sist av allt
   igår, blev jag än en gång urtovad och sen blev det duschen!!!
  










                               ....känner doft av hav....










                      ....äääntligen lite vatten under fötterna.....










                     ....skulle vilja att du slängde pinnen nu....










                                                   Nice!!!











   
                                    Bada, de ä mitt liv de sä ....









     
                ....kan det tänkas att pinnen får åka i en gång till....?









      
                            ....hohoho....kunde just tro det.... 











                         
                                             GRATTIS RASMUS!!!  










                                     ...smarrig smörgåstårta....









   
                                           " Mysipysan"









             
                                                  
   Sofia
                     (My o Rasmus halvsyster, hon har en bäbis i magen)









    
            Sist men inte minst....JAG....nybadad o väldoftande!











   Idag regnar det och jag tänker ligga inne o må gott...lite mysigt
   så där! Ikväll ska matte bort och träffa sina gamla klasskompisar,
   de är 4 st som ses varje sommar, det har dom gjort i 20 år nu....
  










                  


                                              VI HÖRS!!!  

 
 
molle

molle

21 juli 2009 08:58

fubb fubb fubb
jag vill oxå bada i havet , jag får bada i nån pytte liten sjö !!
men bättre än inget

http://www.pillans.se/wp

 
Monkan Litzi och Molle

Monkan Litzi och Molle

21 juli 2009 11:08

Tjohi T. Du börjar likna en badanka;)Nu är vi hemma på våran ö, kom hit och bada vetja.

http://lagottokrullet.blogg.se

 
Ingen bild

Tessan med "pälsbollarna"

21 juli 2009 16:16

Har du fått simhud mellan tårna ännu? haha...oj My är väldigt lik ngn jag sett på bild härinne....en mörkhårig kvinna som heter Eva tror jag;) Här är nästan storm idag...vi har varit i skogen med vänner och spårat och lite annat "hundjobb" i nästan 4 timmar...GÄÄÄÄSP så trött man blev av det..Zzzzzzzz. Du Torsten var hittar du all rolig grafik till bloggen?

Puss på din blöta söta nos!

 
Zelda

Zelda

21 juli 2009 17:39

Hihihi... matte påstår att jag åxå luktar skunk av för mycket bad=) hon säger att jag ska bada nu på torsdag eller fredag:(
Kramis!

http://zelda.bloggagratis.se

 
Yrsa

Yrsa

21 juli 2009 22:35

Matte säger att vi kanske ses i helgen. Det ser ut som om kanske fredag kväll passar bäst? Huset blir fullt med barn och deras vänner som ska bo här - och lördag tror jag vi ska ha middag med dom??? Så kanske fredag kväll - men matte kan inte säga bestämt(typiskt) för husse är inte hemma. Vi återkommer. Puss puss/Yrsa

http://akital.bloggagratis.se

 
 Anna med flock

Anna med flock

22 juli 2009 06:59

Härligt med bad, synd bara att du skulle behöva stå ut med tråkiga duschen sen... Ha en fin onsdag!

http://timsevimse.blogg.se

 
Ville

Ville

22 juli 2009 14:10

Matte gurglar liksom när hon ser bilderna på dig Torsten. Säger att du är så mysgullig så hon nästan vill äta upp dig, men lugn du jag håller henne på behagligt avstånd från dig ;)

http://marno.bloggagratis.se

 
Totti

Totti

22 juli 2009 19:40

Åh, jag är så avundsjuk. Jag vill också bada i havet. Jag har inte fått bada på flera dagar. Jag längtar...

http://www.tottskrutten.bloggagratis.se

 
Zlatan

Zlatan

22 juli 2009 19:55

TACK ska du ha, lille Torsten! :)

http://sassabarill.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 9 september 2009 09:33


                                                Har ju länge funderat på att byta blogg....NU blir det och jag hoppas att allt ska funka! Matte är ju          inte den mest tekniska person som man stött på...                           ...

Av Eva - 8 september 2009 21:18

Men nu ska man veta....Här känner man inte igen sej!!! Ska bara in och säga godnatt och ingenting är sej   likt här på bloggagratis! Vet inte vad jag ska tycka....tjaa, kanske man vänjer sej, men en liten förvarning hade väl inte var...

Av Eva - 7 september 2009 21:19

                          Jamen dåså...måndag avklarad! Som vanligt en skööön vilodag,man    får liksom tid att gå igenom sina tankar (typ soooova) och tid att    reflektera över livet (typ soooova mera)...en väldligt bra dag med     andra ord!     N...

Av Eva - 6 september 2009 11:22

                            Igår blev vi inkallade till arbete i Kinnbäck....det hade kapats en   massa träd, bl a på mormor o morfars tomt och eftersom de behöv-   er en massa ved så ville de ha lite hjälp! Lite o lite föresten....vi    fick jobba s...

Av Eva - 5 september 2009 18:11

                                        Hej på er!    Idag har vi jobbat så hårt att jag inte orkar lägga in bilderna idag...    jag berättar imorgon istället!    Nu blir det bastu och mys i våran mysiga relax.....                 ...mysipys....dock ...

Ovido - Quiz & Flashcards