Alla inlägg den 14 februari 2009

Av Eva - 14 februari 2009 13:51



                      
                                            

                               Hjärte-kramar till alla idag!!!


Alla hjärtans dag......mmmm, låter liksom gott på nåt vis...




 
Min husse han är bara bäst....det tycker matte också,
det här stod på bordet i morse!!!




Lördag, alla hjärtans och frukost framför tv'n....kan väl knappast bli bättre.....





.....jo...om jag också hade fått....bacon o ägg....suck....





SNÄÄÄLLLA.......





....ba' lite.......





Nähäpp!!! Jädra snåltarmar!!



Men...jag är inte bitter...!!!

Vi har ju varit ut en sväng också, på isen....
Stilstudie på en glad lagotto!!





Hopp med liten skruv....





Piruett på stället...





Fjärilsim med krokad svans...




Tyska hoppet med raka ben....



Inatt har det varit över - 20 grader, brrr...kallt, men  det blir ju så fantastiskt vackert ute!





Det blir liksom så vackert frostiga färger.....(matte är helt såld)





....fiiiiint......



Ikväll så kommer goda vänner till matte o husse hit, först ska de iväg o bowla (jag får inte följa...hade gärna jagat den stora bollen), sen kommer de hit o äter o ser melodifestivalen. Det blir nog trevligt för mej också, då hinner jag vila upp mej innan de kommer.....Såååå vi kan väl kanske ladda för värsta "rejset"!!!!




HA EN SKÖN LÖRDAG!!!
                                                  
 KRAM TORSTEN








 

                                   

Ovido - Quiz & Flashcards