Alla inlägg den 16 februari 2009

Av Eva - 16 februari 2009 19:29


Ny vecka, nya äventyr....
Här fortsätter det att vara klart o kallt....solen skiner och livet leker!
Nåja, leker o leker.....det är ju måndag!
Igår när vi var i Kinnbäck, gick jag plötsligt upp i trappan....sätter in några bilder som bevis så ni inte tror att jag är en mes.....





Här sitter jag plötsligt, har varit ända upp o vänt.....





Kolla...modigt va'? (trappan här hemma kommer jag inte
överens med)


Annars har väl inte dagen bjudit på så mycket att prata om, jag o matte har som vanligt varit ute. Jag har varit lite trött idag, det är nog sviter efter helgen.....





Ännu en vit, gnistrande otroligt vacker dag!





Jag är med.....som vanligt....blev väl inga foton annars!





Åhå...en jätte-snöboll....





...den vill jag ha!!!





Skam den som ger sej....





Måste vila lite....lite kallt om tassarna idag också!






Snart vilat färdigt....!





Nä du, matte...Vi får nog gå hem!


Som sagt "pömsigt" idag!
Innan matte for tillbaka på jobbet hade jag kurat ihop mej o gonat in mej i soffan....märkte inte ens när hon for!





Zzzzzz........


Inte särskilt händelserikt...men man kan ju inte vara på topp hela tiden, eller hur...??!
Nu ska jag ut på kvällsrundan, den brukar jag gilla....Matte brukar alltid ha lite roliga övningar till mej då, och eftersom jag är såååå himla duktig brukar jag få GOOODIS!



                                                  
                      
                                                  
            
                               ....då måste man komma ihåg att borsta tänderna....



                                            SOV GOTT!

Ovido - Quiz & Flashcards