Alla inlägg den 19 februari 2009

Av Eva - 19 februari 2009 20:29

                                                


Goderafton!!

Nu har jag o matte HELG!!! Lediga imorron...tjohoooo!!! Känns jäkligt bra...

En sak som vi har funderat över och faktiskt också retat oss lite på (ja, det är ju mest matte då), det är dessa frågor om hunden (jag) blivit rumsren....När vi är ute träffar man ju på mycket folk som vill klappa den söta valpen ( jag), och bland det första dom frågar är; "är han rumsren?" Det ska väl dom skita i! Matte blir alltid så rolig när hon ska svara, hon skruvar lite på sej (skäms hon??) och säger "ja, nästan". Nästan betyder att jag kan kissa inne om jag vill och ute om jag vill....Helst ute...men ibland orkar jag inte vänta! Så enkelt var det med det!! Som att det vore det viktigaste...(matte harklar hårt nu....)










Ser ni.....en SEMLA....





Ser ni.....Torsten får SMAKA!!!





Ser ni.....Torsten tycker det är GOTT!!!





Ser ni.....Torsten vill ha MER!!!!


Minsann...undrens tid är inte förbi!!! Jag fick faktiskt smaka, tror att matte kanske hade lite dåligt samvete för det där med jobbet....hihihi, kan hon gott ha, särskilt om man blir bjuden på semmel-lock!!





Idag var inte solen framme just, men om ni  anstränger
er lite så ser ni den där bakom molnen!





Inte så jäkla kallt idag heller..."bara" -13 (blidväder för oss nu)





Frös inte ens om tassarna.....ovanligt!





Hu hjääälp...."vicket" snömonster....läskigt!!!



Tur för er o mej att matte inte har varit på hugget med kameran idag, det blev inte mer än så här....Inte gör det mej nåt, för fick jag bestämma så kunde den där kameran få "försvinna"....funderar skarpt på att leja nån....schhhh, säg inget....


              GO'NATT
           SOV SÅ GOTT!!!
                                                

                             KRAMAR TORSTEN       




















 

Av Eva - 19 februari 2009 07:37



             Den här boken kan man vinna om man går in på
                     http://hundblogg.bloggagratis.se

Ovido - Quiz & Flashcards