Alla inlägg den 16 mars 2009

Av Eva - 16 mars 2009 21:43



Här gäller det att trippa försiktigt minsann....
Min matte är på dåligt humör OCH det drabbar mej o alla andra!!! Hoppas att det går över....Därför så har hon inte tagit EN enda bild idag, jag är förvånad.... Men jag har kvar lite från gårdagen att visa, så det ska nog ordna sej! Tänkte visa er att vi faktiskt har lite vårkänningar här.....visserligen inte dagsfärska......






Det här är vår baksida, ser ju inte så vårlikt ut kanske.....







...men jag kan tycka att balkongen känns vårig, den har
ju tinat fram helt o hållet....







För att inte tala om grillen....vi åt faktiskt grillat till
lunch! Matte säger att det har nog aldrig hänt, att man
kunnat sitta ute o äta redan i mitten på mars....







Dessutom har jag ju ingen trapp-skräck längre, vilket innebär att jag
nu kan gå ut o gräva i snön....







...och gräver gör jag.....







....väldigt djuuupa gropar....







Sen kan jag ligga o spana över grann nejden och hålla
koll....Känns bra det!!!





Nu måste jag försöka få matte lite glad igen.....







JAG VET
......varsegod matte!!!





Nu ska hon väl bli glad, hon gillar ju tulpaner....



                                   
                       
"Det sanna lugnet
                         finner du inte på ytan,
                         Det börjar på djupet."


                        SOV GOTT!
                     KRAM TORSTEN




  
                      
 



Ovido - Quiz & Flashcards