Alla inlägg den 31 mars 2009

Av Eva - 31 mars 2009 19:10



Aaatjo, aaatjo, prosit....!


Visserligen är husse på bättringsvägen...MEN.....nu tror jag inte det är länge till matte ligger också! Morgonen börjar med att JAG är risig i kistan...vill inte äta o måste ut och lätta på trycket några gånger....Matte har ont i halsen och känner sej konstig. Jag vilade hela förmidda'n tills matte kom hem på lunch...visade sej att hon kunde komma hem för dagen! Men ingen kulig promenad med mej blev det...näää, hon la sej i soffan och sov i flera timmar!!! Fast jag sov jag också...Imorron kan inte matte vara sjuk , hon har fulltecknat och hon tycker det är  jobbig att avboka kunder....That's life! Inte så många bilder idag, det blev vad det blev....










Kom igen husse...lek med mej!!!








Snälla......kasta nallen....








Nähä....då BITER jag dej i fingret...dumma dej!!








Ehh, du matte....Tror att jag vill ha ett nytt smaskigt ben.....gärna ett
sånt därnt STORT som Prima fick.....








F'låt, husse att jag bet dej....det var ju bara på skoj!








Vissa hävdar att jag har väldigt sneda tänder....och att jag
är underbett......HRMPF!!!








Andra hävdar att jag har VÄRLDENS sötaste pussläpp.....
(gissa vem...??!)








Blev inte mera idag, men jag är rätt nöjd ändå...Jag har ju fått vara med bäst-husse i två hela da'r, så vem kan klaga...?!!








                                 Så sant som det var sagt....



                                      SOV GOTT, KOMPISAR!!
                                        KRAMAR TORSTEN



        

Ovido - Quiz & Flashcards