Alla inlägg den 6 mars 2009

Av Eva - 6 mars 2009 21:51




Ajabaja Torsten....farligt med trevliga dagar....
                                       man blir trött ju!


Mmm, jag är döslut och sanningen är den; jag somnade efter midda'n....har missat Let's dance o allt! Men nu har jag varit på kvällsrundan o piggnat till lite, får se om jag kan få ihop det här....






Redan på förmidda'n kom My förbi...hon var hemma från
jobbet...bihåleinflammation...






Mmmmm, hon kliar så himla bra......






Ååååå, killar dödskööönt!!!






Rena MYs-stunden!!!!




Imogonkväll ska jag va med My hela kvällen....tror ni jag
läääängtar!!!
Sen har vi varit på isen... och där var det fart o fläkt vill jag lova!






Torrige T är klart på G....






...här leker jag Bambi på hal is!!!






Hittade nåt som smakade "smarr"....






Nä, Usch o fy sa matte, en gammal ölburk ( jag vill påstå att det smakade gott!)






Vi är på isen och där kommer det en traktor som SOPAR isen!!!






Jag la av som en rem, blev ju lite bekymrad....






Pjuuuu, hittade tack o lov en snöööhööög...






...och i den, en gammal festis....






Galne Torsten....på språng....






Jaså, jaha....hittar ju nånting gott....






Mmmm, matte, nåt jätte smarrigt!!! ( en halv avocado, upplyste mej matte om....ja, den var tom, men liiite kvar på kanterna)






Jag drar vidare....






Måste tyvärr meddela (ni som väntar på häxan till påsk)....hon har störtat!!! Vi hittade kvasten idag...






Hohahoho...snodde mattes vante!






Jag sa; "kill the vant"!






Passade samtidigt på att ta "tyska hoppet med korsade ben"....






....innan jag drog vidare med "kill the vant"....






TYPISKT!!! Matte tycker att det räcker nu!!!




Och när matte säger " det räcker"....ja, då räcker det!

Vi har haft en jättebra dag och jag är väldigt trött....
Å, vet ni...imorron kväll ska jag va' med MY hela kvällen, för matte o husse ska  på 50- års kalas!!! Tror ni att jag längtar??!!
Skulle visst få träffa nån söt boxer-tjej....(fast Stella...du är nr 1!)



                                
                                        SOV SÅ SÖTT!
                                    KRAMAR TORSTEN



 


Av Eva - 6 mars 2009 09:08


        

                     "Ta ej alltför hårt på livet,
                      då är allt för mycket givet!
                      Om du sagoögon har,
                      då är världen underbar!"



Vaknade till en överraskning idag....både matte OCH husse är  lediga idag!!! Tjolahopp,tjolahej, tolahoppsansa!!


                            HA EN HÄRLIGT SKÖN FREDAG!!!
                                       KRAMAR TORSTEN





            

Ovido - Quiz & Flashcards