Direktlänk till inlägg 6 mars 2009

Oj....råkade somna....

Av Eva - 6 mars 2009 21:51




Ajabaja Torsten....farligt med trevliga dagar....
                                       man blir trött ju!


Mmm, jag är döslut och sanningen är den; jag somnade efter midda'n....har missat Let's dance o allt! Men nu har jag varit på kvällsrundan o piggnat till lite, får se om jag kan få ihop det här....






Redan på förmidda'n kom My förbi...hon var hemma från
jobbet...bihåleinflammation...






Mmmmm, hon kliar så himla bra......






Ååååå, killar dödskööönt!!!






Rena MYs-stunden!!!!




Imogonkväll ska jag va med My hela kvällen....tror ni jag
läääängtar!!!
Sen har vi varit på isen... och där var det fart o fläkt vill jag lova!






Torrige T är klart på G....






...här leker jag Bambi på hal is!!!






Hittade nåt som smakade "smarr"....






Nä, Usch o fy sa matte, en gammal ölburk ( jag vill påstå att det smakade gott!)






Vi är på isen och där kommer det en traktor som SOPAR isen!!!






Jag la av som en rem, blev ju lite bekymrad....






Pjuuuu, hittade tack o lov en snöööhööög...






...och i den, en gammal festis....






Galne Torsten....på språng....






Jaså, jaha....hittar ju nånting gott....






Mmmm, matte, nåt jätte smarrigt!!! ( en halv avocado, upplyste mej matte om....ja, den var tom, men liiite kvar på kanterna)






Jag drar vidare....






Måste tyvärr meddela (ni som väntar på häxan till påsk)....hon har störtat!!! Vi hittade kvasten idag...






Hohahoho...snodde mattes vante!






Jag sa; "kill the vant"!






Passade samtidigt på att ta "tyska hoppet med korsade ben"....






....innan jag drog vidare med "kill the vant"....






TYPISKT!!! Matte tycker att det räcker nu!!!




Och när matte säger " det räcker"....ja, då räcker det!

Vi har haft en jättebra dag och jag är väldigt trött....
Å, vet ni...imorron kväll ska jag va' med MY hela kvällen, för matte o husse ska  på 50- års kalas!!! Tror ni att jag längtar??!!
Skulle visst få träffa nån söt boxer-tjej....(fast Stella...du är nr 1!)



                                
                                        SOV SÅ SÖTT!
                                    KRAMAR TORSTEN



 


 
 
Ingen bild

Tito

6 mars 2009 22:39

Vad roligt att ni vill vara med på rallylydnaden! Vi vill ju sååå gärna träffa er! Ni är sååå välkomna att ringa. Vi tar ert ja för en anmälan men ring gärna. Litzie har skvallrat sååå om er (bara possitivt fast hn tydligen är mycket tant) så nu spricker vi av nyfikenhet!

Sopar de isen inför tävlingen från Luleå till Piteå måntro?

Tänkte på en sak Torsten, här klagar man på hundskit men allt som du hittar och som människor skräpar ner det hör man inte om. Tur att du skriver om det och visar dina fynd fast matte föstår inte varför man skall lämna advokadoskal på isen. Gillar fåglarna det eller? Jag undrar bara om de luktar gott och är värt att rulla sig i (advokado sägs ju vara bra för huden men vad säger en lagottopäls?)

 
Stella

Stella

6 mars 2009 22:58

Åhhh Torsten, så gott att vara nummer 1 och du, du är så söt att det gör ont i hjärtat på både mig o matte!!
Hon My verkar vara en bra magkliare, jag älskar ju oxå när någon gosar mage med mig!

Sov så gott min prins, själv kommer jag nog har mardrömmar om Mille i natt, inte någon trevlig grabb precis..

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

6 mars 2009 23:25

Du är ju i samma stil som Siggesvamphund, gör fynd hela tiden. I övrigt håller vi med din käraste Stella. Ha det så mysigt med din egen My i morgon
pussar

http://lagottoflickorna

 
Acke och Primo

Acke och Primo

7 mars 2009 00:38

Jösses "kill the vant" är något jag är jäkligt bra på (primo)men sen är det kul att "give the vant" till alla möjliga och så får man en godis...tyvärr går inte matte på den längre....försöker då med "hämt the mjölkkanna" när vi fikar i skogen...

Riktigt fint utfört det där tyska hoppet, MEEN.. som Tony Erwing hade sagt... så hade en ngt bättre "topline" önskats...men träna på du!
Många fynd ni har i snöhögarna, verkar spännande...
Du den där påsk kärringen som krascha, det var nog henne vi såg häromkvällen. En mycket berusad "kärring" med en svart katt kom flygandes här och sjöng i en myckeet falsk tonart... - Torre T, honom ska vi ge....sen var resten så sluddrig så det hördes ej vad hon sjöng, men Acke slände iväg en stort ben på dom...tydligen så träffade han och dom störtade hos er!! Men vart fan tog katten vägen?

Näää sov nu!

http://www.lagottokrullisarna.bloggagratis.se

 
kulan

kulan

7 mars 2009 01:45

Det vet jag. Torrige T han grävde som attan, när ingen såg så svalde han kattan
hitta en ölburk så fin och rund och vips så blev Torsten en "fyllehund"...

bara älskar dig Torsten
kulan

http://www.sykulan.se

 
Torsten

Torsten

7 mars 2009 07:52

Tessan o Kulan; Hehehe...ni är oslagbara!!!
Fyllehund..hahaha...den gilla jag!

http://www.prinstorsten.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 9 september 2009 09:33


                                                Har ju länge funderat på att byta blogg....NU blir det och jag hoppas att allt ska funka! Matte är ju          inte den mest tekniska person som man stött på...                           ...

Av Eva - 8 september 2009 21:18

Men nu ska man veta....Här känner man inte igen sej!!! Ska bara in och säga godnatt och ingenting är sej   likt här på bloggagratis! Vet inte vad jag ska tycka....tjaa, kanske man vänjer sej, men en liten förvarning hade väl inte var...

Av Eva - 7 september 2009 21:19

                          Jamen dåså...måndag avklarad! Som vanligt en skööön vilodag,man    får liksom tid att gå igenom sina tankar (typ soooova) och tid att    reflektera över livet (typ soooova mera)...en väldligt bra dag med     andra ord!     N...

Av Eva - 6 september 2009 11:22

                            Igår blev vi inkallade till arbete i Kinnbäck....det hade kapats en   massa träd, bl a på mormor o morfars tomt och eftersom de behöv-   er en massa ved så ville de ha lite hjälp! Lite o lite föresten....vi    fick jobba s...

Av Eva - 5 september 2009 18:11

                                        Hej på er!    Idag har vi jobbat så hårt att jag inte orkar lägga in bilderna idag...    jag berättar imorgon istället!    Nu blir det bastu och mys i våran mysiga relax.....                 ...mysipys....dock ...

Ovido - Quiz & Flashcards