Alla inlägg den 1 april 2009

Av Eva - 1 april 2009 20:47



Åja, kan inte klaga.... ..

              


Dagen har faktiskt varit riktigt bra, trots en ganska sliten matte!
Vi har väl inte direkt sprungit när vi varit ute, vi har fått stanna ofta för matte blev andfådd så lätt....Men jag visade stooor förståelse, tidvis var jag riktigt förstående...dvs jag drog inte i kopplet!










En otroligt vacker morgon....








....en otroooligt vacker hund.....








Grönt gräs??? Här ska spelas fotboll ikväll....Ni förstår, Piteå If's
damer gick upp i allsvenskan....premiärmatch här i kväll!








Mååånga fina snöhögar kvar!!!








Matte...snälla, får jag ta en snöhög??







Nä matte är inge' pigg....men hon är seg "gammal" kärring, hon blir säkert bra snart! När husse o matte kom hem hade jag gjort nåt....








Jag hade skalperat o halshuggit min fina nalle....dumma, dumma jag!








...så nu har jag ingen krulltottsnalle längre......buhuuuuu.....snyft....








För att trösta mej tog vi en tur i husses jobbarbil ( o min förståss)








Vi fick se en jättevacker solnedgång....(fotat genom bil-
rutan...men det syns hur fint det var, eller hur?)








Ser ni mej....jag är till höger på bilden.....








Kollar lite på matchen mellan Piteå IF o Kristianstads damer....
Vet inte hur det slutade...förhoppningsvis vann Pite'!








Mycke' snö har vi....inga krokusar o sånt tjafs än inte....








Mångubben tittade till oss.....








Kom in och var jätte törstig....men lite trött....







Imorron ska matte bara jobba några timmar, hon har ändrat lite på dagen.....Inte kul att stå o snora kunderna i håret (hihihi, fast lite kul, om ni frågar mej). Dessutom ska "lillhusse" Rasmus,  åka iväg till London med skolan imorron....tror att matte är lite skärrad....ja, ni vet....morsor! Han är ju ändå snart 19!!!! Tramsigt!


                               GO'NATT ALLA!


                     

                                        KRAM TORSTEN





    

Ovido - Quiz & Flashcards