Alla inlägg den 3 april 2009

Av Eva - 3 april 2009 19:24



             Nu är sköna fredag här, här, här.......
                       .....snart så är den slut,slut,slut....


Idag har vi inte gjort många knop....Matte har vilat och känt efter, hon sa att hon tyckte det var skönt! Jag har sovit och matte har läst bloggar...
Vi har varit ute också, men ingen is-runda o inga fartiga lekar....man ska ju visa hänsyn, matte orkar inte....Hoppas att hon snart blir lite piggare!!!









              
                                Tallbarr lär ju vara bra för kroppen.....







              
                               Tittut......här är jag....







              
                                  ....nu kommer jag....






              
                               Snö i morse.......Sol till lunch....







                 

              
                           ....och snö i Torstens skägg....







              
                                Äntligen kom han hem, husse.....







              
                               HAHAHA...I love you, husse...







              
                                    Mattes " vackeröga".....







                

              
                                Kittla döööödsskööönt.......







              
                                            *LER*







              
                                         Må så gott, go'vänner!!!




                  

                                 KRAMAR TORSTEN!                
















                                               

Av Eva - 3 april 2009 09:17




       

                             Varsågoda, en frdagsbukett!!!


Ni har hört det förr och nu får ni höra det igen....DET SNÖAR!!! Matte kan hålla sej för skratt, men inte jag...hahahahaha.....Älskar snön jag, vet ju inte av nåt annat heller....Men får jag önska så hoppas jag på att nångång få prova det där vattnet som jag sett några simma i....och en mysig spagrop, som jag inte vet vad det är än....Vill bli så där härligt skitig som jag sett Stella bli några gånger......Äsch, drömmar bara...vi får se....









             

                                       Ha det bäst idag!


                                         Kram Torsten

Ovido - Quiz & Flashcards