Alla inlägg den 15 april 2009

Av Eva - 15 april 2009 19:31





Vilket härligt väder!!! Ännu är det nattkallt så det tinar
                    inte så fort som man önskar....Men solen skiner och
                    fåglarna kvittrar o alla är glada!
                    Idag på lunchen tog vi bilen till Strömlida, bara för att
                    få se lite andra vyer...man blir rätt så less!









              
          
              Det är en lååång uppförsbacke att gå.....







             
                       Väl framme, faktiskt lite barmark.....








                            Ser ut som sommar .....







             
                     Bergakungens fot har fångat en sten......
                      (man blir ju nästan mörkrädd)







             
                           Hmmm, har svårt att posera snyggt.....







             
                           SOLEN blir med idag också....







             
                         "Titta, video-kissar..." (Sa ett litet flickebarn
                           vid namn Anna, för många år sen...)







         Eftermidda'n tillbringades i viloläge för Torrige T.....Om ni
         tycker att jag sover mycket så har ni alldeles rätt....
         Jag ääälskar att sova!!!!
         Sen kom vi oss ut efter midda'n på en härlig långpromenad i
         den underbara aftonsolen.....









             

                           Har'u inget gott att bjussa på ??!!!







                  
                               Visst ser det döhärligt ut...??!!!








       Skuggorna som vinkar...det är husse o matte....(töntar)







             
                                          Afton-solen....   









              Sen bar det sej inte bättre än att jag höll på drunkna....









             
                 
Blev fullständigt överraskad, ett dike med vanlig is
                 som jag ville gå i......Isen brast förstår ni.....







             
                  Fy fanken....jag blev ju dö rädd....har ju aldrig sett
                  vatten på det sättet förr!!! Snabbt hoppade jag upp,
                  kallt var det också......








               Titta, jag kan också skita ner mej....*mallig*








           Plötsligt är det lerigt o sandigt o skitigt....Matte ryser och
           Torsten myser.....
           Fick också vara med om nått nytt när vi kom hem....Istället
           för att gå in o duscha fick jag gå i garaget....väldigt mystiskt...
           Där hängde en lång orm på väggen och när man lyfte ner den
           kom det vatten ur munnen....Matte sa att ormen hette vatten-
           slang....Konstig varelse det där, men den lyckades då få bort
           all sand o lera från mej!
           Behöver väl inte säga vad jag ska göra nu......









  
 


                                   SOV GOTT MINA VÄNNER!
                                       KRAMAR TORSTEN



           

               
             

Ovido - Quiz & Flashcards