Direktlänk till inlägg 3 april 2009

Freeeedag....

Av Eva - 3 april 2009 09:17




       

                             Varsågoda, en frdagsbukett!!!


Ni har hört det förr och nu får ni höra det igen....DET SNÖAR!!! Matte kan hålla sej för skratt, men inte jag...hahahahaha.....Älskar snön jag, vet ju inte av nåt annat heller....Men får jag önska så hoppas jag på att nångång få prova det där vattnet som jag sett några simma i....och en mysig spagrop, som jag inte vet vad det är än....Vill bli så där härligt skitig som jag sett Stella bli några gånger......Äsch, drömmar bara...vi får se....









             

                                       Ha det bäst idag!


                                         Kram Torsten

 
 
Ville

Ville

3 april 2009 09:34

Tjena Torsten...Vackra blommor, matte älskar tulpaner!!
Vi skulle kunna byta ett tag, jag vill ha snö och din matte vill ha vår..
Självklart ska vi länka till varandra och håll ut jag lovar att snart har du några spagropar och öppet vatten du med

http://marno.bloggagratis.se

 
Stella

Stella

3 april 2009 09:35

Man tackar för blommorna :-) Nog kommer du att bli skitig alltid, det är det bästa som finns!!! Min matte skakar på huvudet och muttrar, hon gillar inte lerinpackningar!
Nu ska jag vila en stund för jag ska få en överraskning sen...
Ha det bäst, puss på nosen!

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
Eva me resten av flocken :0)

Eva me resten av flocken :0)

3 april 2009 10:10

Hej. *kickar-in* för att säga VA FINT du hade skrivit till Lotta (cola/juni) som kommentar.
Ha entrevlig helg!

http://hexkatterhimlahundar.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 9 september 2009 09:33


                                                Har ju länge funderat på att byta blogg....NU blir det och jag hoppas att allt ska funka! Matte är ju          inte den mest tekniska person som man stött på...                           ...

Av Eva - 8 september 2009 21:18

Men nu ska man veta....Här känner man inte igen sej!!! Ska bara in och säga godnatt och ingenting är sej   likt här på bloggagratis! Vet inte vad jag ska tycka....tjaa, kanske man vänjer sej, men en liten förvarning hade väl inte var...

Av Eva - 7 september 2009 21:19

                          Jamen dåså...måndag avklarad! Som vanligt en skööön vilodag,man    får liksom tid att gå igenom sina tankar (typ soooova) och tid att    reflektera över livet (typ soooova mera)...en väldligt bra dag med     andra ord!     N...

Av Eva - 6 september 2009 11:22

                            Igår blev vi inkallade till arbete i Kinnbäck....det hade kapats en   massa träd, bl a på mormor o morfars tomt och eftersom de behöv-   er en massa ved så ville de ha lite hjälp! Lite o lite föresten....vi    fick jobba s...

Av Eva - 5 september 2009 18:11

                                        Hej på er!    Idag har vi jobbat så hårt att jag inte orkar lägga in bilderna idag...    jag berättar imorgon istället!    Nu blir det bastu och mys i våran mysiga relax.....                 ...mysipys....dock ...

Ovido - Quiz & Flashcards