Direktlänk till inlägg 10 december 2008

Tjosan!!!

Av Eva - 10 december 2008 19:59

Idag har det varit ännu en ganska kall dag, men jag har ändå varit ute och busat! Matte hade klippt klorna och  passade på att klippa bort lite päls under tassarna...Ibland är hon ju lite korkad...det blev ju kallt om "fossingarna"! Men jag är ju inte dum, när jag blev för kall la jag mej bara på rygg en stund sen kunde jag fortsätta.Kan också meddela att jag sovit hela natten på min nya plats NEDANFÖR sängen....hrmpf....nåja, det gick väl bra...Matte tyckte att jag hade varit jätte-duktig!! Tur att nån var glad o nöjd iallafall! Nu ikväll har jag varit och hälsat på Linus,han var en utav Babbens ( ni vet njuffen som bodde här förut) bästa vänner. Funderar skarpt på att han ska få bli min kompis också... Ha det bäst alla! Kram Torsten

 
 
Ingen bild

Eva B

10 december 2008 23:00

Det var jättekul att du hälsade på oss idag,framförallt att du bajsade vid Nickes säng,rätt åt honom då han inte var hemma!

 
Torsten

Torsten

11 december 2008 07:30

Hihi, tänker göra så fler gånger...:D

http://www.prinstorsten.bloggagratis.se

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

11 december 2008 23:09

Vilken kul leksam du har fått. Tur att den är gul så du hittar den i snön
Pussar

http://lagottoflickorna

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 9 september 2009 09:33


                                                Har ju länge funderat på att byta blogg....NU blir det och jag hoppas att allt ska funka! Matte är ju          inte den mest tekniska person som man stött på...                           ...

Av Eva - 8 september 2009 21:18

Men nu ska man veta....Här känner man inte igen sej!!! Ska bara in och säga godnatt och ingenting är sej   likt här på bloggagratis! Vet inte vad jag ska tycka....tjaa, kanske man vänjer sej, men en liten förvarning hade väl inte var...

Av Eva - 7 september 2009 21:19

                          Jamen dåså...måndag avklarad! Som vanligt en skööön vilodag,man    får liksom tid att gå igenom sina tankar (typ soooova) och tid att    reflektera över livet (typ soooova mera)...en väldligt bra dag med     andra ord!     N...

Av Eva - 6 september 2009 11:22

                            Igår blev vi inkallade till arbete i Kinnbäck....det hade kapats en   massa träd, bl a på mormor o morfars tomt och eftersom de behöv-   er en massa ved så ville de ha lite hjälp! Lite o lite föresten....vi    fick jobba s...

Av Eva - 5 september 2009 18:11

                                        Hej på er!    Idag har vi jobbat så hårt att jag inte orkar lägga in bilderna idag...    jag berättar imorgon istället!    Nu blir det bastu och mys i våran mysiga relax.....                 ...mysipys....dock ...

Ovido - Quiz & Flashcards